Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumaliste tuota miestä.

Vierailija
16.06.2015 |

Saimme kutsun tuttavien tupareihin juhannusaattona. Asuvat toisessa kaupungissa. Ilmoitin että tullaan. Mitä tekee mies nyt?! Joo, ilmoitti että lähtee kaverin kanssa kalaan aattona jossa on istunut kaiket illat nyt viikon verran. Voin kuulemma mennä tupareihin lapsen kanssa jos haluan.
Revin niin pelihousuni ettei mitään rajaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaava MGTOW nupullaan. :)

Vierailija
2/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä kalakaveri varmasti mies, kun hänen seurassaan ukko kaiket illat ja jopa jussit viihtyy mieluummin kuin perheensä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan kannattanut kysyä mieheltä eikä vaan ilmoittaa.

Vierailija
4/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat miehet kulkevat polkujaan.

Vierailija
5/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:20"]Saimme kutsun tuttavien tupareihin juhannusaattona. Asuvat toisessa kaupungissa. Ilmoitin että tullaan. Mitä tekee mies nyt?! Joo, ilmoitti että lähtee kaverin kanssa kalaan aattona jossa on istunut kaiket illat nyt viikon verran. Voin kuulemma mennä tupareihin lapsen kanssa jos haluan.

[/quote] Sinun tuttusi. Turhaan kiukuttelet.

Vierailija
6/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematonta kutsua juhannusaattona tupareihin.

Vierailija
7/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:20"]Saimme kutsun tuttavien tupareihin juhannusaattona. Asuvat toisessa kaupungissa. Ilmoitin että tullaan. Mitä tekee mies nyt?! Joo, ilmoitti että lähtee kaverin kanssa kalaan aattona jossa on istunut kaiket illat nyt viikon verran. Voin kuulemma mennä tupareihin lapsen kanssa jos haluan.

[/quote] No mitä miehellä siellä teet? Olitko ajatellut ryypätä ja mies kuskiksi?

Vierailija
8/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhteistuumin sovittiin että mennään. Yhteiset tuttavat ovat.
Ap

Vierailija
9/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te keskustele koskaan toistenne kanssa? Luulis sun tienneen jo etukäteen miehen suunnitelmista.
Mä itse en ymmärrä miksi mies haluaa viettää jussin ilman sua? Ja mun mies olisi vaihtanut suunnitelmaansa ja tullut tupareihin, jos se olis ollut mulle tärkeää.
Sanoisin, että teillä on vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
10/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:26"]Ettekö te keskustele koskaan toistenne kanssa? Luulis sun tienneen jo etukäteen miehen suunnitelmista.
Mä itse en ymmärrä miksi mies haluaa viettää jussin ilman sua? Ja mun mies olisi vaihtanut suunnitelmaansa ja tullut tupareihin, jos se olis ollut mulle tärkeää.
Sanoisin, että teillä on vakavan keskustelun paikka.
[/quote]
Mies päätti kalaanlähdöstä tänään. Kuulin kun keskusteli kaverin kanssa.
Ootte siis sitä mieltä, että mies saa ihan yhtäkkiä muuttaa suunnitelmia ja noin vaan perua jo sovitut asiat?!
Enkä todellakaan kaipaa kuskia ryyppäämisen takia. Nyt pitää mennä taksilla mennen tullen jos päätän lapsen kanssa mennä.
Ap

Vierailija
11/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs paskiainen. Mutta mitäs muutakaan voi sanoa. Ehkä kannattaisi puhua miehelle

Vierailija
12/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa puolen vuoden seksilakolla jos ei peru kalastusreissua.

Vierailija
13/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole sitä mieltä, että mies saa noin vain perua yhteisesti sovitun menon, mutta jotain täyttyy olla pahasti suhteessa vialla, kun mies noin tekee

Vierailija
14/14 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee oharit niin hän menee sillä taksilla ja sinä otat auton. Hauskaa jussia lapsen kanssa. Ja mies selittäkööt tutuille valintansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän