Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TORJUMINEN ei ole hauskaa!

Vierailija
24.06.2015 |

Torjuminen siististi vie energiaa. Mä en ainakaan saa siitä mitään kiksejä. Ehkä jotkut pystyy kusipäisyyteen helposti? Jotenkin on sellainen käsitys, et jotkut miehet luulee sen olevan helppoa ja hupia naisille. Että vain miehillä menee energiaa niissä tilanteissa. Kyllä naisellakin menee jos haluaa olla pahoittamatta toisen mieltä ja hoitaa jutun siististi. Olen sen verran empaattinen kuitenkin. Joudun keksimään valkoisia valheita, vaikken edes tykkää valehtelusta. Baarissa överisti humalassa olevia kohtaan ei tarvii kyl mun mielestä olla kohtelias. Onneks käyn baarissa harvoin.

Tää tuli mieleen taas kun nyt kesäkuussa olin sopinut treffit puistonpenkille kaverini kanssa. Siinä sitten odottelin isojen maalauskankaiden kans. Penkille istahtikin sitten mies, sellainen ongelmainen reppana, heti näki. Icebreakerinä oli tietty maalauskankaat enkä mitenkään olis voinu olla vastaamatta asiallisiin kysymyksiin. Kertoi sit omista harrastuksistaan, kohteliaasti kuuntelin ja vastailin ja samalla vilkuilin voisiko kaverini pelastaa minut jo. Ehdotti kahvittelua, keksin nätisti valheen etten vietä kesää tässä kaupungissa. Mua vähän pelottikin se tyyppi, ettei millään moralla vedä kylkeen. Jotkut voi olla arvaamattomia.
Varttihan siinä vierähti ja kun näin kaverini kaukaa, ponkaisin ylös, mutta käännyin vielä sanomaan että "kivaa kesää, oli mukava keskustella"ja hymyilin. Hän sanoi "kiitos samoin". Varmasti jäi hänelle hyvä mieli.

Kylhän miehetkin voi joutua torjumaan. Miettikää jos joku Johanna Tukiaisen tyylinen (anteeksi, Johannalle kaikkea hyvää kuitenkin!) alkaisi työpaikalla tai missä vaan, osoittaa kiinnostusta? Miettikää sitä tuskailua asian kanssa...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä torjumista haluis tehdä, jos sais valita!

Vierailija
2/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:22"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:12"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:26"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:59"]Kyllä torjuminen varmasti energiaa vie, mutta eihän siinä samalla tavalla tarvitse laittaa ihmisyyttään vaakalaudalle kuin aloitetta tehdessä. [/quote] Katkeruus ei kanna pitkälle [/quote] Mistä keksit tuon katkeruuden? Oletan nyt, että väität minun olevan katkera. Enpä ole. Ei minua naiset ole mitenkään kohtuuttomalla tavalla kohdelleet. Paljon olen toki pakkeja saanut, mutta on myös ollut hyvä hetkiä. Itse en kyllä varmaan henkisesti kestäisi pakkeja selvinpäin enkä ikinä ole aloitetta naiselle selvinpäin tehnytkään. Kyllä se vain niin on, että aloitetta tehdessään laittaa koko persoonansa pölkylle ja pyytä pyöveliltä suopeutta. Helvetin rohkeita ovat mielestäni ne miehet ja naiset, jotka selvinpäin aloitteita tekevät. Hattua nostan heille. [/quote] Miksi pitää kaikki tunteensa laittaa peliin? Etkö voisi vähän coolimmin ottaa koko jutun? [/quote] Periaatteessa voisi, mutta käytännössä ei. Se on katsos hyvin inhimillistä, että ihminen ottaa raskaasti itseensä kohdistuvat arvostelut ja hylkäyskokemukset. Seksuaalisuuden alueella ihminen on vieläpä haavoittuvimmillaan. [/quote] Jos jotkut naiset on sulle hyviä hetkiä tarjonneet, mieti MIKÄ heitä sinussa kiinnosti, millainen käytös. Se on ratkaisun avain [/quote] Se on kyllä pandoran lipas jota ei kannattaisi avata. Siviiliminäni on hyvin ujo, herkkä ja ajatuksiin uppoutuva. Kaikki ne kerrat kun naisen iskeminen on onnistunut, ovat olleet seurausta siitä, että olen näytellyt kauniisti sanottuna sian roolia. Siitä sian roolista on myös helpompi ottaa pakit vastaan, koska se en ole minä vaan minun roolihahmoni joka tulee hylätyksi. Oma kokemukseni on sellainen, että kohtelias ja ystävällinen käytös ei toimi baarissa ollenkaan. Muuten elämässä toki. [/quote] Onko siis niin, kukaan nainen ole koskaan ollut vähänkään kiinnostunut sinusta, kun olet selvinpäin

[/quote]

No tähän on vaikea yhdellä sanalla vastata. Mikään suhde tai säätö ei ole lähtenyt selvinpäin liikkeelle. Kaikki suhteet naisiin ovat saaneet alkunsa baarissa. Toisaalta ei se aina naisten kiinnostusta ole hävittänyt, vaikka sitten jatkossa onkin käynyt selväksi minkälainen todellinen luonteeni on. Siksi sanonkin, että kyllä se ystävällisyys muuten elämässä toimii. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:22"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:12"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:26"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:59"]Kyllä torjuminen varmasti energiaa vie, mutta eihän siinä samalla tavalla tarvitse laittaa ihmisyyttään vaakalaudalle kuin aloitetta tehdessä. [/quote] Katkeruus ei kanna pitkälle [/quote] Mistä keksit tuon katkeruuden? Oletan nyt, että väität minun olevan katkera. Enpä ole. Ei minua naiset ole mitenkään kohtuuttomalla tavalla kohdelleet. Paljon olen toki pakkeja saanut, mutta on myös ollut hyvä hetkiä. Itse en kyllä varmaan henkisesti kestäisi pakkeja selvinpäin enkä ikinä ole aloitetta naiselle selvinpäin tehnytkään. Kyllä se vain niin on, että aloitetta tehdessään laittaa koko persoonansa pölkylle ja pyytä pyöveliltä suopeutta. Helvetin rohkeita ovat mielestäni ne miehet ja naiset, jotka selvinpäin aloitteita tekevät. Hattua nostan heille. [/quote] Miksi pitää kaikki tunteensa laittaa peliin? Etkö voisi vähän coolimmin ottaa koko jutun? [/quote] Periaatteessa voisi, mutta käytännössä ei. Se on katsos hyvin inhimillistä, että ihminen ottaa raskaasti itseensä kohdistuvat arvostelut ja hylkäyskokemukset. Seksuaalisuuden alueella ihminen on vieläpä haavoittuvimmillaan. [/quote] Jos jotkut naiset on sulle hyviä hetkiä tarjonneet, mieti MIKÄ heitä sinussa kiinnosti, millainen käytös. Se on ratkaisun avain [/quote] Se on kyllä pandoran lipas jota ei kannattaisi avata. Siviiliminäni on hyvin ujo, herkkä ja ajatuksiin uppoutuva. Kaikki ne kerrat kun naisen iskeminen on onnistunut, ovat olleet seurausta siitä, että olen näytellyt kauniisti sanottuna sian roolia. Siitä sian roolista on myös helpompi ottaa pakit vastaan, koska se en ole minä vaan minun roolihahmoni joka tulee hylätyksi. Oma kokemukseni on sellainen, että kohtelias ja ystävällinen käytös ei toimi baarissa ollenkaan. Muuten elämässä toki. [/quote] Miksi on vaikea uskoa, että jotkut tykkää herkistä miehistä? Et ole vain törmännyt sellaisiin. [/quote] Niin, mäkin tykkään. Tule tänne, kulta.

[/quote]

En minä sitä epäilekään! Sanonpahan vain, ettei sellainen käytös toimi baareissa. Tai, jos haluan olla hyvin varovainen ja polittisesti korrekti, niin sellainen käytös ei ole toiminut minun tapauksessani.

Ihan vaikka esimerkkinä.

Jos baarissa menee neitosten pöydän ääreen ja kysyy, että sopisiko tähän istahtaa juttelemaan, niin eipä todellakaan sovi. 

Sen sijaan, jos menee pöydän ääreen käsi ojossa ja sanoo ystävyksille, että pärjäätte varmaan sen aikaa tässä keskenäänkin, että minä tanssin yhden kappaleen hänen kanssaan. Se saattaa silloin tällöin toimiakin.

Vierailija
4/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Word!! Mulla on ihan samoja tuntemuksia

Vierailija
5/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on vastailla kysymyksiin kuin keksiä niitä.

Vierailija
6/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, kun kokemusta vain torjutuksi tulemisessa.
M27

Vierailija
7/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

Mitä nyt tuttuja ja työkavereita tervehdin ja jutustelen niitä näitä, tuntemattomia en vaivaa, ellei ole aivan pakko jonkun asian toimittamiseksi, etten vaan häiritsisi ketään.

Tämä linja ei ymmärrettävästi ole tuottanut mainittavaa menestystä naisrintamalla, mutta tällä mennään.

Vierailija
8/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

Mitä nyt tuttuja ja työkavereita tervehdin ja jutustelen niitä näitä, tuntemattomia en vaivaa, ellei ole aivan pakko jonkun asian toimittamiseksi, etten vaan häiritsisi ketään.

Tämä linja ei ymmärrettävästi ole tuottanut mainittavaa menestystä naisrintamalla, mutta tällä mennään.
[/quote]
Kaverustumisen kauttahan voi syntyä suhde. Minulla ainakin naisena on helpompi tutustua mieheen ensiksi kaverimielessä ja jos huomataan olevamme samankaltaisia, niin siitähän se sitten lähtee.

Vierailija
9/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
Kaverustumisen kauttahan voi syntyä suhde. Minulla ainakin naisena on helpompi tutustua mieheen ensiksi kaverimielessä ja jos huomataan olevamme samankaltaisia, niin siitähän se sitten lähtee.
[/quote]
Tai sitten ei...

Vierailija
10/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
No jossain vaiheessa vaan pilkettä silmäkulmaan ja intensiivisempiä katseita peliin ym. pientä. Sit katsoo muuttaako se toisen käytöstä samaan suuntaan. Tällaista hienovaraista :)

Vierailija
11/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
No jossain vaiheessa vaan pilkettä silmäkulmaan ja intensiivisempiä katseita peliin ym. pientä. Sit katsoo muuttaako se toisen käytöstä samaan suuntaan. Tällaista hienovaraista :)
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan tuo on ajanhukkaa. Saa vain kuulla tämän tutuksi tulleen lauseen "Olet ihana mies, mutta en näe meitä kuin ystävinä"

Vierailija
12/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan tuo on ajanhukkaa. Saa vain kuulla tämän tutuksi tulleen lauseen "Olet ihana mies, mutta en näe meitä kuin ystävinä"
[/quote]
Mulla on esim sellainen tilanne, et harrastuspiirissä yksi mies, joka on tullut syömään meidän kolmen naisen kanssa. Hän kohteli kaikkia meitä samalla lailla kaverillisesti. Sitten huomasinkin tuon, että puhuessaan hän alkoikin katsoa vain minua ja hymyillä minulle enemmän, muuten ihan samoja juttelee. Sen jälkeen olen alkanut nähdä hänet miehenä, en miespuolisena kaverina ⌒.⌒

Että jos en oisi kiinnostunut, niin välttelisin katsetta ja ehkä pikkasen ottaisin etäisyyttä, mutta kuitenkin oisin kaverina vielä. Sitten mies lopettais ja voitaisiin olla kuin mitään ei ois tapahtunutkaan. Eikä tällöin sinun koskaan tarvitsisi kuulla naiselta tuota lausetta, koska sun ei ois tarvinnut verbaalisesti kertoa kiinnostuksesta. On vähän helpompi tapa tehdä aloite?

Vierailija
13/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulla on esim sellainen tilanne, et harrastuspiirissä yksi mies, joka on tullut syömään meidän kolmen naisen kanssa. Hän kohteli kaikkia meitä samalla lailla kaverillisesti. Sitten huomasinkin tuon, että puhuessaan hän alkoikin katsoa vain minua ja hymyillä minulle enemmän, muuten ihan samoja juttelee. Sen jälkeen olen alkanut nähdä hänet miehenä, en miespuolisena kaverina ⌒.⌒

Että jos en oisi kiinnostunut, niin välttelisin katsetta ja ehkä pikkasen ottaisin etäisyyttä, mutta kuitenkin oisin kaverina vielä. Sitten mies lopettais ja voitaisiin olla kuin mitään ei ois tapahtunutkaan. Eikä tällöin sinun koskaan tarvitsisi kuulla naiselta tuota lausetta, koska sun ei ois tarvinnut verbaalisesti kertoa kiinnostuksesta. On vähän helpompi tapa tehdä aloite?
[/quote]
Ideaali tilanteessa tuo toimisi noin, mutta en osaa 100% varmasti tulkita naista. Eikä ole mukava olla vain kaverina naisen kanssa joka kiinnostaisi enemmän. Kiusaa itseään aivan turhaan.

Vierailija
14/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta virkat! Mutta ihme mussutusta täällä aloitteenteosta. Nyt on kyse siitä, että onko torjuminen helppoa ja voin myös sanoa ettei ole, eikä kenenkään pidä väittää niin.

Vierailija
15/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä torjuminen varmasti energiaa vie, mutta eihän siinä samalla tavalla tarvitse laittaa ihmisyyttään vaakalaudalle kuin aloitetta tehdessä.

Vierailija
16/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Ideaali tilanteessa tuo toimisi noin, mutta en osaa 100% varmasti tulkita naista. Eikä ole mukava olla vain kaverina naisen kanssa joka kiinnostaisi enemmän. Kiusaa itseään aivan turhaan.
[/quote]
No yrittänyttä ei laiteta ja tulkitsemiseen oppii? Onhan täällä näitä ketjuja kiinnostuksen merkeistä. Ei naisetkaan mitään kivikasvoja ole, jos mies kiinnostaa. Jopa mä, joka olen vähän ujo, kyllä yritän aina parhaani osoittaakseni non-verbaalista kiinnostusta. Tosin on mahdollista tääkin: Aiemmin olin niin kuolettavan ujo, etten näyttänyt mitään mutta se oli sitten oma menetykseni. :|

Onhan toi tylsää muttei mun mielestä pitäis viedä omanarvontunnetta. Ja ethän sinäkään viehäty kaikista naisista, muttet varmaan ajattele heitä jotenkin arvottomiksi. Sit uusi kiinnostus johonkin toiseen saa edellisen näivettymään.

Vierailija
17/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:56"]Totta virkat! Mutta ihme mussutusta täällä aloitteenteosta. Nyt on kyse siitä, että onko torjuminen helppoa ja voin myös sanoa ettei ole, eikä kenenkään pidä väittää niin.
[/quote]
Jep, mutta jotkut pissis-aivoiset voi kyllä hoitaa torjumisen helposti. Normaali tasapainoinen nainen ei voi olla täysin välittämättä muitten fiilareista.

Vierailija
18/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:59"]Kyllä torjuminen varmasti energiaa vie, mutta eihän siinä samalla tavalla tarvitse laittaa ihmisyyttään vaakalaudalle kuin aloitetta tehdessä.
[/quote]
Katkeruus ei kanna pitkälle

Vierailija
19/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

[/quote]
[/quote]
Tai sitten ei...
[/quote]
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]
No pitäskö alkaa miettimään miksi naiset ei kiinnostu?

Vierailija
20/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajille: Niin naisia kuin miehiä kiinnostaa hymy ja avoimuus omasta elämästä sekä se, ettei puhu vain itsestään. Voisitteko nyt edes vähän yrittää, please.