Mitä käytätte liukasteena/liukuvoiteena??
Tosi monet mitä kokeillu tahmaa hetken päästä ba kuivuu tai on työläitä pestä pois varsinkin silikonipohjaset? Mikä on paras peppuseksiin ??
Kommentit (59)
OT, mutta minua ihmetyttää tuo sana "voide" liukkarien yhteydessä. Eikö voide ole sellaista paksua tököttiä, rakenteeltaan voita muistuttavaa? Kuten esim. käsivoiteet. Liukkarit taas ovat enemmänkin nestemäisiä.
Kun on nuori mies niin tarvitse mitään liukkareita mihinkään koloon.. Papan kanssa turha enää kakkoseen yrittää.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta minua ihmetyttää tuo sana "voide" liukkarien yhteydessä. Eikö voide ole sellaista paksua tököttiä, rakenteeltaan voita muistuttavaa? Kuten esim. käsivoiteet. Liukkarit taas ovat enemmänkin nestemäisiä.
Ai tämä keskustelu ei mennytkään seksiosioon mutta Liukuvoiteita on monenlaisia osa vesimäisiä ja osa paksumpia.
Ap
Jotain aquagliden liukkaria yleensä ja pjur on parempi sitten anaaliin ja luistaa huvin
Vierailija kirjoitti:
Joskus baari-illan jälkeen jääkaapista löytynyt voipakettikin on ajanut asian.
Sitä on katsottu Tango Pariisissa.
Kookosöljyä ja joskus oliiviöljyäkin. Luonnonmukaista ja hoitaa ihoa sekä limakalvoja samalla.
Peppuseksiin tarkoitetut vesipohjaiset liukkarit ovat hyviä, ainakin Easy Gliden ja Kaalimadon versiot. Normiliukkarit ovat usein turhan juoksevia että niitä saisi riittävästi pysymään pepun puolella. Samoin fistaukseen tarkoitettu liukkari toimii melko hyvin myös pepussa. On kyllä käytetty myös perusvoidetta, vaseliinia ja rypsiöljyäkin, kun ei ole muuta ollut käsillä. Kortsun kanssa monen kehuma kookosöljy esimerkiksi ei oikein toimi, kuten eivät muutkaan öljyt.
M42 kirjoitti:
Peppuseksiin tarkoitetut vesipohjaiset liukkarit ovat hyviä, ainakin Easy Gliden ja Kaalimadon versiot. Normiliukkarit ovat usein turhan juoksevia että niitä saisi riittävästi pysymään pepun puolella. Samoin fistaukseen tarkoitettu liukkari toimii melko hyvin myös pepussa. On kyllä käytetty myös perusvoidetta, vaseliinia ja rypsiöljyäkin, kun ei ole muuta ollut käsillä. Kortsun kanssa monen kehuma kookosöljy esimerkiksi ei oikein toimi, kuten eivät muutkaan öljyt.
Kaalimadon anal on ihan jees ja paksumpaa niin että pysyy paremmin pepussa eikä heti liukene. Miten rypsiöljy toiminu peppuseksissä??
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljyä ja joskus oliiviöljyäkin. Luonnonmukaista ja hoitaa ihoa sekä limakalvoja samalla.
Eikö tuo oliiviöljy kirvele pillussa?? Kookosöljy vähän eri juttu kuitenkin mutta mulla on aika herkät limakalvot ja kirvelee herkästi
Fist it extra thick fisting lube on osoittautunut tähän mennessä parhaimmaksi. On paksua, luistavaa, riittoisaa ja todella helppo pestä pois. Ainoa miinus hankalasta purkista, mutta muuten aika 5/5 tavaraa. Kaalimadosta ostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo oliiviöljy kirvele pillussa?? Kookosöljy vähän eri juttu kuitenkin mutta mulla on aika herkät limakalvot ja kirvelee herkästi
Ei mun pillussa ainakaan kirvele, mutta se onkin sitten ainoa jonka puolesta voin vastata. Tässä kysyttiin mitä käytetään ja siihen vastasin.
Itse pyydän kaveria naimaan muijaani ensiksi ja sitten käyn jälkiliukkailla. Hyvin luonnonmukaista.
RFSU:n se Magic Glide -hybridivoide (vesi- ja silikonipohjainen), sinisessä tuubissa, on selvästi paras ominaisuuksiltaan ja oikein hyvä hinnaltaan. Seksikaupoissa on suuret valikoimat mutta todella monessa loppuu luisto kesken tai ei sitten luista