Aivan sairasta... Kirjoittelimme miehen kanssa viestejä, kunnes yhtäkkiä
Kirjoittelin tänään erään miehen kanssa seksuaalissävytteisiä viestejä. Lähettelimme kuviakin puolin ja toisin. Hän oli juuri kuvailemassa, kuinka pitenisi minua, katsoisi silmiin ja olisi suutelemassa minua... ja sitten yhtäkkiä hän lähetti viestin, että ”ja tämä on se hetki kun jätän sinut täysin yksin”. Jouduin juuri ottamaan työpuhelun ja lähetin hänelle viestin, että hänellä olisi puoli tuntia aikaa vetää sanomansa takaisin ja korjata tilanne. Ei. Hän todellakin vain katosi. Luki viestini ja hävisi elämästäni. Psykopaatti?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pälli. Kuva torvi laittelee alastonkuviaan tuntemattomille. Löydät ne kuvat kasvojesi kera aikuisviihdesivustllta.
Paitsi että en edelleenkään laittanut alastonkuvia ja laittaman kuvat olivat kasvottomia.
Idiootti sä ainakin olet.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään taas miten jotkut saavat jollain ihmeen onnenkantamoisena vakituisen työpaikan ja vieläpä pitää sen. Tekemällä työaikana kaikkea muuta kuin sitä, mistä heille maksetaan palkkaa.
Irtisanottuina ja työttöminä on ihan fiksuja ja ahkeria ihmisiä, mutta he eivät onnistu saamaan töitä.
Heitä sitten syyllistetään ja mollataan.
Elämä ei ole oikeudenmukaista.Huomaatko, että sinä itse syyllistät ja mollaat & nipotat. En itse missään tapauksessa haluaisi tuollaista työkaveria.
Minulle on tärkeää, että koen työni mielekkääksi ja tiedän hoitavani sen hyvin, mutta myös ne työpaikan ihmissuhteet ja inhimillinen elämä siellä ovat varmaan aivan yhtä tärkeitä. Meillä esim. vitsaillaan ja nauretaan paljon töissä ja nekin minuutit ovat työajasta pois, hyi kauhistus!
Työaikana ei kuulu hoitaa omia seksiasioitaan. Se ei ole sitä "hauskuutta" jota voi harrastaa samalla siitä palkkaa saaden.
Eri juttu toisinaan leikinlasku työkaverien kesken. Mutta ei sitäkään voi kaikenaikaa tehdä.
Työstä maksetaan palkkaa siksi kun palkkaa vastaan tehdään työnantajan määräämiä töitä.
Tietääkö työnantaja, että viestittelet seksiviestejä toiselle puolen maapalloa työaikana?
Tämä ketju oli näköjään jäänyt auki välilehdelle.
Minä en lähettele seksiviestejä työaikanani, ei ole tullut mieleenikään :D Älytöntä nipottaa tuosta, että työaika käytetään 100 % työntekoon. Kumman ajattelet olevan pidemmän päälle tuottavampaa, se, että kaikki tuppisuina ja kakka jäykkänä lukevat jotain työohjeita tms. vai lukevat nettilehtiä, juttelevat ja käyvät toistensa työpisteillä seurustelemassa, kun tulee se 1/2-1 h tauko, kun työt hetkeksi loppuvat? Ihmeen ilotonta touhua tässä maassa! On töitä, joissa tehtävät tulevat tavallaan urakoina ja sellaisia, joissa tehdään jatkuvasti liukuhihnamaisesti. Toivon kuitenkin, ettei niissä liukuhihnapaikoissakaan vedettäisi päivästä ja vuodesta toiseen hampaat irvessä ilman iloa ja inhimillisyyttä, koska työntekijöiden tilalle olisi tulossa vaikka kuinka paljon niitä hymyttömiä ja tehokkaita joka sekunti 100 %:seen työpanokseen pyrkiviä ihmisiä. Minä voin tunnustaa, että meidän työpaikalla pilaillaankin usein ja nauretaan, onneksi sinä olet välttynyt päätymästä meille...
Mitä jos ap on yrittäjä/freelancer/tutkija, tai tekee töitä työajan ulkopuolella illalla tai viikonloppuna, kuten itsekin teen välillä? Moni asiantuntijatyö on nykyään sellaista, että sitä tehdään muutenkin kuin kahdeksasta neljään työpaikalla. Monelle myös maksetaan työn tuloksista, ei käytetystä ajasta.
Idiootti sä ainakin olet.