Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan sairasta... Kirjoittelimme miehen kanssa viestejä, kunnes yhtäkkiä

Vierailija
07.02.2022 |

Kirjoittelin tänään erään miehen kanssa seksuaalissävytteisiä viestejä. Lähettelimme kuviakin puolin ja toisin. Hän oli juuri kuvailemassa, kuinka pitenisi minua, katsoisi silmiin ja olisi suutelemassa minua... ja sitten yhtäkkiä hän lähetti viestin, että ”ja tämä on se hetki kun jätän sinut täysin yksin”. Jouduin juuri ottamaan työpuhelun ja lähetin hänelle viestin, että hänellä olisi puoli tuntia aikaa vetää sanomansa takaisin ja korjata tilanne. Ei. Hän todellakin vain katosi. Luki viestini ja hävisi elämästäni. Psykopaatti?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vaan niin kamala olo, kun tietyllä tavalla olin vaalinut häntä sydämessäni ja yhtäkkiä hän ilmoittaa, että jättää minut tähän yksin seisomaan ja poistuu iäksi tietämättä, kuulisin minusta enää koskaan. Ei mitään selitystä.

Siis _kuulisiko_.

Miksi viestitellä alunalkaenkaan? Odottiko hän vain, että pääsisi hylkäämään minut? Odottiko, että näyttäisin tunteeni ja sitten ”jättäisi” minut? Juuri ennen hänen viestiään olin kirjoittanut, että hänen läsnäolonsa saa minut sulamaan. ”Ja nyt on se hetki kun jätän sinut”... kuka tekee noin?

Vierailija
42/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt todella outoa siltä mieheltä. Minullekin tuli heti mieleen, onko joku psyko, tai vastasiko mies edes itse viestiin? Entä jos hänellä onkin tyttöystävä joka vastasi? Sori, ap, minulla on vilkas mielikuvitus, mutta ymmärrän hämmennyksesi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista jättää mamma märkine slogeineen noin vain niin kuin tatti metsään

Vierailija
44/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista jättää mamma märkine slogeineen noin vain niin kuin tatti metsään

Ap täällä vahvistaa, että jalassa on tänään sloggit. Ja kyllä, märkänä, minkä olin hänelle kertonut.

Vierailija
45/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa rahankiristys viestit uhkauksella levittää intiimit kuvasi nettiin ja erityisesti esim facebook kavereillesi. Kannattaa maksaa

Vierailija
46/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut joku varattu mies, jolla oli hetki aikaa nettihupiin.

Vierailija
47/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kirjoitellut jonkun 15 vuotiaan pikku Hermannin kanssa ja äiti keskeytti puuhat.

Tämähän se on. Joko oikeasti pikku-Hermanni 15v. tai henkisesti pikku-Hermanni 15v.

Vierailija
48/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa rahankiristys viestit uhkauksella levittää intiimit kuvasi nettiin ja erityisesti esim facebook kavereillesi. Kannattaa maksaa

Onneksi en ole somessa ja kuvani olivat kasvottomia.

Vierailija
49/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voinolla ihan vaan väärinkäsitys. Mut onko nyt kauan jatkunut hiljaisuutta?

Vierailija
50/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voinolla ihan vaan väärinkäsitys. Mut onko nyt kauan jatkunut hiljaisuutta?

Melkein 10 tuntia.

Vierailija
51/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jännä mies

Vierailija
52/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä panoksia minulla paljon enemmän kuin hänellä. Esimerkiksi video, jossa hän tanssii ja vetää boksereita pois seisovan peniksen päältä.

Vierailija
53/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen bändi hajos.

Vierailija
54/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku vastaa noille ulkomaalaisille, jotka esim. facebookissa laittavat viestiä tyyliin "olen seurannut profiiliasi ja haluaisin tutustua sinuun paremmin"?

Vierailija
55/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme alunperin tutustuneet lähes 4 vuotta sitten netissä. Emme ole tavanneet koskaan, hän on asunut Australiassa ja Brasiliassa koko tämän ajan. Joitakin viikkoja sitten hän otti yhteyttä, ja kuvittelin, että nyt voisi olla mahdollisuutemme ja oikea aika... Tuntuu silti kamalalta, koska olin kuunnellut hänen musiikkiaan paljon ja tukenut ja kannustanut häntä siinä. Ja nyt, ei mitään selitystä sille, mitä sairasta tyydytystä sai tästä tilanteesta.

Saatto olla että hänelle tuli kiireellinen meno tai sano tuon koska sulle tuli se puhelu. Jos se muutenkin piti jättää kesken, niin jotenkin se tarvii lopettaa ja jotku vois pitää tuota hassuna. Ei voi tietää tiesikö hän kuinka paljon sulla oli tunteita tuossa mukana

Ei vaan hän sanoi tuon ensin. Tiesin, että joudun ihan kohta ottamaan puhelun, minkä ajaksi annoin hänelle aikaa ottaa homma haltuun. Pelasin kyllä hänen peliään sen verran, että pyysin leikkidramaattisesti olemaan särkemättä sydäntäni tuolla tavalla. Mutta siihenkään ei vastannut. Sitten laitoin tuon viestin, josta kävi ilmi, että joutuisin olemaan puhelimessa noin puoli tuntia.

Plääh kuka jaksaa keskenään seksiviestitellä sillä aikaa ku toinen lähtee pois paikalta

Hän sen viestittelyn lopetti, ennen kuin poistuin paikalta. Kirjoitti tuon, että jättää minut ypöyksin ja lisäsi, ettei tiedä näkeekö tai kuuleeko minusta enää koskaan. Sitten ei mitään vastausta, vaikka luki molemmat viestini.

Noi palaa aina, viimeistään siinä vaiheessa, kun olet kärvistellyt tarpeeksi kauan ja olet valmis lähettämään rahaa lentolippua varten. Siksihän še tyyppi on Autraluassa asti, mahdollisimman kalliit lentoliput.

Vierailija
56/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita hänelle viesti tyyliin: "no voi harmi! Sain juuri miljoonien dollarien perinnön ja hulppean kartanon arubalta. Varasin meille luksusmatkan mutta nyt joudun sitten lähtemään yksin..."

Siis tarkoitan, että anna ymmärtää, että olet äkkirikastunut ja olisit halunnut hemmotella teitä kahta mutta ei kun ei, ja olet pettynyt, koska nyt joudut perumaan kaikki tai nauttimaan yksin omaisuudestasi.

Odota mitä hän vastaa, mutta älä enää vastaa hänelle tai ota minkäänlaista kontaktia. Anna hänen kiristää ja/ tai anella rauhassa.

Ei mitenkään läpi näkyvää toi 🤣

Noi tyypit uskoo mitä vaan.

Vierailija
57/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole somessa? No miten sä sitten tollasen somehuijarin bongasit.

Vierailija
58/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen bändi hajos.

Miten tämä liittyy mihinkään? Ai että, jos viitsisin, niin linkittäisin muuten videoita, joissa hän laulaa ja soittaa tänne, niin näkisitte, miten jumalaisen kuuma brasilialaismies on kyseessä.

Vierailija
59/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen bändi hajos.

Miten tämä liittyy mihinkään? Ai että, jos viitsisin, niin linkittäisin muuten videoita, joissa hän laulaa ja soittaa tänne, niin näkisitte, miten jumalaisen kuuma brasilialaismies on kyseessä.

No voiko olla, että kyseessä on liian jumalaisen kuuma ja lähettäjältä loppu materiaalit? Vai ootteko pitäny viestittelyn lisäks muuten yhteyttä?

Vierailija
60/104 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole somessa? No miten sä sitten tollasen somehuijarin bongasit.

No deittisovelluksessa tapasimme. Sittemmin olen voinut olla yhteyksissä viestein ja lisäksi olen nähnyt hänen kuviaan ja videoitaan Facebookissa, Instassa ja YouTubessa. Kaikki nähtävillä selaimessa ilman sisäänkirjautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi