Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan sairasta... Kirjoittelimme miehen kanssa viestejä, kunnes yhtäkkiä

Vierailija
07.02.2022 |

Kirjoittelin tänään erään miehen kanssa seksuaalissävytteisiä viestejä. Lähettelimme kuviakin puolin ja toisin. Hän oli juuri kuvailemassa, kuinka pitenisi minua, katsoisi silmiin ja olisi suutelemassa minua... ja sitten yhtäkkiä hän lähetti viestin, että ”ja tämä on se hetki kun jätän sinut täysin yksin”. Jouduin juuri ottamaan työpuhelun ja lähetin hänelle viestin, että hänellä olisi puoli tuntia aikaa vetää sanomansa takaisin ja korjata tilanne. Ei. Hän todellakin vain katosi. Luki viestini ja hävisi elämästäni. Psykopaatti?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi toisille meistä on jotakin tosi kohtalokasta ja romanttista siinä, kun viestittelee jonnekin maailman toiselle laidalle. Kaivata jotakin, upota haaveisiin, että saisi koskettaa.

Vierailija
82/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele ettei firmojen asiakaspalvelunumeroihin pääse millään. Nehän viettävät työaikaansa harrastaen puhelinseksiä.

"Linjoillamme on nyt ruuhkaa, soittakaa myöhemmin uudelleen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi toisille meistä on jotakin tosi kohtalokasta ja romanttista siinä, kun viestittelee jonnekin maailman toiselle laidalle. Kaivata jotakin, upota haaveisiin, että saisi koskettaa.

Mutta tätähän ei etenkään Suomi-mies ymmärrä. Kalastetaan vaan, golffataan, mökkeillään, vaimo, lapset, työ. Sellaista käytännöllistä.

Vierailija
84/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"”Ja tämä on se hetki kun jätän sinut täysin yksin”

Tuonhan voi tulkita ihan miten vaan. Ehkä hänen häveliäisyytensä loppui tuossa kohtaa tai hän alkoi r*nkkaamaan tai ajatteli, ajatteli, että sinä(kin) menet. Ehkä hän tuli katumapäälle, kun oli mennyt noin pitkälle. Mahdollisuuksia on monia.

Vierailija
85/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti! Jäi hyvät muistot :)

Vierailija
86/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua naisia, jotka lähettävät seksuaalissävytteisiä viestejä miehille, joita eivät ole koskaan tavanneet. Itse lopetan deittisaiteilla viestitteylyn heti, jos keskustelu kääntyy tuolle linjalle. En tykkää mennä tuntemattomien ihmisten kanssa tuolle tasolle.

Niin SINÄ et tykkää. Minusta taas voi joskus olla tilanne huomioon ottaen ihana fantasioida jonkun kanssa yhdessä. Hetki täällä vain ollaan, joskus voi olla tosi kaunista ja ravitsevaa jakaa jonkun kanssa asioita tuollakin tavalla. Joskus molemmilla on yhtä aikaa halu saada ja antaa toiselle tuollaista.

Oletko sinä valmis hyväksymään sen, että sinun etäseksikaverisi onkin rasvoittunut, niljakas, 65-vuotias alkoholisti vastapäisestä talosta, eikä se timmi kolmekymppinen, jonka ajattelit hänen olevan?

P.s. Minä tajusin kerran viestitteleväni naapurinoven tyypin kanssa, josta en missään tapauksessa ollut kiinnostunut. Seurustelukaveria kumpikin oltiin etsimässä deittipalstan kautta, onneksi ei seksiä. Joka tapauksessa hyvin kiusallista oli sen jälkeen törmätä rapussa...

Vierailija
87/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään taas miten jotkut saavat jollain ihmeen onnenkantamoisena vakituisen työpaikan ja vieläpä pitää sen. Tekemällä työaikana kaikkea muuta kuin sitä, mistä heille maksetaan palkkaa.

Irtisanottuina ja työttöminä on ihan fiksuja ja ahkeria ihmisiä, mutta he eivät onnistu saamaan töitä.

Heitä sitten syyllistetään ja mollataan.

Elämä ei ole oikeudenmukaista.

Vierailija
88/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo sai mistä uneksi ja jätti sinut haaveilemaan.Tuohan on sairasta ainakin minun maailmassa.

Vierailija
89/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme alunperin tutustuneet lähes 4 vuotta sitten netissä. Emme ole tavanneet koskaan, hän on asunut Australiassa ja Brasiliassa koko tämän ajan. Joitakin viikkoja sitten hän otti yhteyttä, ja kuvittelin, että nyt voisi olla mahdollisuutemme ja oikea aika... Tuntuu silti kamalalta, koska olin kuunnellut hänen musiikkiaan paljon ja tukenut ja kannustanut häntä siinä. Ja nyt, ei mitään selitystä sille, mitä sairasta tyydytystä sai tästä tilanteesta.

Mistä sekopäitten ajatuksista tietää. Naisvihaaja kaiketi.

Vierailija
90/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua naisia, jotka lähettävät seksuaalissävytteisiä viestejä miehille, joita eivät ole koskaan tavanneet. Itse lopetan deittisaiteilla viestitteylyn heti, jos keskustelu kääntyy tuolle linjalle. En tykkää mennä tuntemattomien ihmisten kanssa tuolle tasolle.

Niin SINÄ et tykkää. Minusta taas voi joskus olla tilanne huomioon ottaen ihana fantasioida jonkun kanssa yhdessä. Hetki täällä vain ollaan, joskus voi olla tosi kaunista ja ravitsevaa jakaa jonkun kanssa asioita tuollakin tavalla. Joskus molemmilla on yhtä aikaa halu saada ja antaa toiselle tuollaista.

Oletko sinä valmis hyväksymään sen, että sinun etäseksikaverisi onkin rasvoittunut, niljakas, 65-vuotias alkoholisti vastapäisestä talosta, eikä se timmi kolmekymppinen, jonka ajattelit hänen olevan?

P.s. Minä tajusin kerran viestitteleväni naapurinoven tyypin kanssa, josta en missään tapauksessa ollut kiinnostunut. Seurustelukaveria kumpikin oltiin etsimässä deittipalstan kautta, onneksi ei seksiä. Joka tapauksessa hyvin kiusallista oli sen jälkeen törmätä rapussa...

Minua kyllä myös etoisi viestitellä seksuaalisävytteisesti jonkun niljakkeen kanssa. Saati lähettää tai vastaanottaa kuvia.

En suo heille sitä iloa, sorry vaan.

Lopetan myös lyhyeen viestittelyn ihan kenen ennen tuntemattoman ja tapaamattoman ihmisen kanssa nopeaan.

Jos aiheet kääntyvät linjalle "mitä sinulla on päälläsi, millaisesta seksistä pidät" jne.

Ei kuulu asiaan.

Vierailija
91/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään taas miten jotkut saavat jollain ihmeen onnenkantamoisena vakituisen työpaikan ja vieläpä pitää sen. Tekemällä työaikana kaikkea muuta kuin sitä, mistä heille maksetaan palkkaa.

Irtisanottuina ja työttöminä on ihan fiksuja ja ahkeria ihmisiä, mutta he eivät onnistu saamaan töitä.

Meillä on töissä sellaista, että töitä saa välillä painaa niska limassa, mutta sitten tuleekin päivä tai muutaman tunnin pätkä, jolloin kaikki työt on tehty ja uusia tehtäviä tippuu yksittäin ja niitä siitä vuorotellen napsitaan työkavereiden kanssa. Silloin en tunne yhtään syyllisyyttä, että roikun netissä tai puhelimessa työaikana ja hoidan omia asioitani. Minä teen kyllä riittävästi töitä palkkani eteen.

Vierailija
92/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa? Miksi viestittelet, naimisissa oleva ihminen

Vierailija
93/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, että sinä itse syyllistät ja mollaat & nipotat. En itse missään tapauksessa haluaisi tuollaista työkaveria.

Minulle on tärkeää, että koen työni mielekkääksi ja tiedän hoitavani sen hyvin, mutta myös ne työpaikan ihmissuhteet ja inhimillinen elämä siellä ovat varmaan aivan yhtä tärkeitä. Meillä esim. vitsaillaan ja nauretaan paljon töissä ja nekin minuutit ovat työajasta pois, hyi kauhistus!

Vierailija
94/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä myös etoisi viestitellä seksuaalisävytteisesti jonkun niljakkeen kanssa. Saati lähettää tai vastaanottaa kuvia.

En suo heille sitä iloa, sorry vaan.

Lopetan myös lyhyeen viestittelyn ihan kenen ennen tuntemattoman ja tapaamattoman ihmisen kanssa nopeaan.

Jos aiheet kääntyvät linjalle "mitä sinulla on päälläsi, millaisesta seksistä pidät" jne.

Ei kuulu asiaan.

Minäpä en pitänytkään tätä miestä niljakkeena, vaan todella haluttavana. Niin kiellettyä vissiin halu tässä maassa. Kaikkea jaksetaan paheksua. Joo, halusin miestä ja halusin nähdä hänen vartalonsa ja lukea ja kuvitella, mitä hän haluaisi tehdä kanssani. Ja halusin myös itse vietellä häntä.

Vierailija
95/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa? Miksi viestittelet, naimisissa oleva ihminen

En ole naimisissa ja sepä täällä taitaa monia harmittaakin. Saan nauttia haluamistani miehistä.

Vierailija
96/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä sellaista, että töitä saa välillä painaa niska limassa, mutta sitten tuleekin päivä tai muutaman tunnin pätkä, jolloin kaikki työt on tehty ja uusia tehtäviä tippuu yksittäin ja niitä siitä vuorotellen napsitaan työkavereiden kanssa. Silloin en tunne yhtään syyllisyyttä, että roikun netissä tai puhelimessa työaikana ja hoidan omia asioitani. Minä teen kyllä riittävästi töitä palkkani eteen.

Niin, mutta on olemassa sellaisiakin työpaikkoja joissa töitä tehdään koko ajan. Luppoaikaa ei ole. Eikä mahdollisuutta hoitaa työaikana omia asioitaan. Jopa pienemmällä palkalla.

Mikä on "riittävästi palkkani eteen". Mikä on teillä "niska limassa"? Joillekin se ehkä olisi normaalia, jokapäiväistä työtahtia.

Onko teillä hoidettu työnsuunnittelu huonosti?

Vierailija
97/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälli. Kuva torvi laittelee alastonkuviaan tuntemattomille. Löydät ne kuvat kasvojesi kera aikuisviihdesivustllta.

Vierailija
98/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, että sinä itse syyllistät ja mollaat & nipotat. En itse missään tapauksessa haluaisi tuollaista työkaveria.

Minulle on tärkeää, että koen työni mielekkääksi ja tiedän hoitavani sen hyvin, mutta myös ne työpaikan ihmissuhteet ja inhimillinen elämä siellä ovat varmaan aivan yhtä tärkeitä. Meillä esim. vitsaillaan ja nauretaan paljon töissä ja nekin minuutit ovat työajasta pois, hyi kauhistus!

Työaikana ei kuulu hoitaa omia seksiasioitaan. Se ei ole sitä "hauskuutta" jota voi harrastaa samalla siitä palkkaa saaden.

Eri juttu toisinaan leikinlasku työkaverien kesken. Mutta ei sitäkään voi kaikenaikaa tehdä.

Työstä maksetaan palkkaa siksi kun palkkaa vastaan tehdään työnantajan määräämiä töitä.

Tietääkö työnantaja, että viestittelet seksiviestejä toiselle puolen maapalloa työaikana?

Vierailija
99/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälli. Kuva torvi laittelee alastonkuviaan tuntemattomille. Löydät ne kuvat kasvojesi kera aikuisviihdesivustllta.

Paitsi että en edelleenkään laittanut alastonkuvia ja laittaman kuvat olivat kasvottomia.

Vierailija
100/104 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs kirjoittelit, fantasii loppui siihen, mitä valitat (ja työaikana)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi