Isohko hammasremontti -suosituksia pääkaupunkiseutu ?
Minulla on kaikenlaista inhottavaa keskeneräistä hampaiden kanssa ja toivoisin suositusta hammaslääkäristä joka tekee mm implantteja.. Ei mieluiten kallein mutta ei huonoinkaan.. Raha on ollut onglemana ja nyt on säästössä sen verran että voisin mennä.. Voin liikkua pääkaupunkiseudulta + 50 km jos on joku hyvä suositus..
Kommentit (7)
Itse laitatin implantit kunnallisella. Sain näin sisällytettyä kaikki laskut tt-tukeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitatin implantit kunnallisella. Sain näin sisällytettyä kaikki laskut tt-tukeen.
Tuskin tekevät kunnallisella implantteja... nehän ovat kalliita. Tekarit tai silta, sellaisia proteettisia ratkaisuja kunnallisella tehdään, ehkä myös kuitunasta + kruunu paikka-aineesta -tyyppisiä ratkaisuja. Mutta että implantteja? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tekevät kunnallisella implantteja... nehän ovat kalliita. Tekarit tai silta, sellaisia proteettisia ratkaisuja kunnallisella tehdään, ehkä myös kuitunasta + kruunu paikka-aineesta -tyyppisiä ratkaisuja. Mutta että implantteja? En usko.
Useampi implantti laitettiin. Nuoruuden hörhöilyjen takia uhkasin jäädä hampaattomaksi. Nyt on hampaat kuin filmitähdellä.
Katso tuo,ei ole mikään vitsi: https://www.alanyadentalservice.com/fi/
Turha luulla että suomessa ois jotenkin parempi hoito kuin muualla.
Moni suomalainen hammaslääkäri pitää vastaaottoa Tallinnassa, säästöä kertyy isoissa remointeissa jopa tuhat euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän kuntakohtaista, kyllä niitä kunnallisellakin laitetaan, jos vaan tietyt ehdot täyttyy. Mutta ei se tietysti sielläkään mikään parin kympin tai satasen juttu ole, vaikka huomattavasti halvempaa kuin yksityisellä.
Matti Läärä on erinomainen.