Milloin olit viimeksi saikulla? Miksi?
Minä olin ekana työviikkonani harjoittelijana vajaa kaksi vuotta sitten ärhäkän tulehduksen takia pari päivää. Sekään ei ollut varsinaisesti saikku. Mun työpäivät vaan siirrettiin. Eli en saanut palkkaa. Nolotti just työsuhteen alussa jäädä pois, mutta minkäs voit :D
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:45"]
Viime syksynä. Syöpä ja sytostaatit.
[/quote]
Mäkin olin viime syksynä, rinnankorjausleikkaus. Edellisen kerran saipparin syynä syöpä ja sytostaatit, se oli 2 vuotta sitten. Oon vähän edellä kolmosta siis.
[/quote]
Sisko <3
T. 3
Minä en tarkalleen muista. Joskus vuoden 2000 tienoilla olin pari tuntia lääkäriasemalla jonottamassa kesken työpäivän, mutta en saanut sairauslomaa, koska lääkärin mielestä oikeakätisen vasen ranne paketissa ei vaikuttanut työntekoon. Kymmenen vuotta olen ollut yrittäjä, mutta en ole ollut sairauslomalla, kun en ole ollut sairaanakaan.
Jaksan jatkuvasti ihmetellä sitä, miten kernaasti ihmiset ovat "sairaana", kun tietävät jonkun muun maksavan viulut. Monilla on oikeasti sairaus, mutta arvelisin, että yhtä monilla on vain vapaapäivien tarve. Nähty on, uskokaa pois.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:45"] Viime syksynä. Syöpä ja sytostaatit. [/quote] Mäkin olin viime syksynä, rinnankorjausleikkaus. Edellisen kerran saipparin syynä syöpä ja sytostaatit, se oli 2 vuotta sitten. Oon vähän edellä kolmosta siis. [/quote] Sisko <3 T. 3
[/quote]
Jaksamista teille! :)
Tammikuussa yhden päivän ja influenssan takia. Tai en tiedä mikä mulla oli mut 4 pv (osui muuten pyhiin) 40 asteen kuume eikä muita oireita ennen eikä jälkeen.
Tänään viimeksi lapsen kuumeen takia. Oman sairastelun takia varmaan pari vuotta sitten kun selkä meni.
Talvella kun mieheni kuoli. Sairausloman syynä unettomuus, en vaan saanut nukuttua.
Oman sairastelun takia en ole koskaan ollut pois töistä koska jostain syystä en sairastele koskaan mutta lapsen takia perjantaina,oksennustauti.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:45"] Viime syksynä. Syöpä ja sytostaatit. [/quote] Mäkin olin viime syksynä, rinnankorjausleikkaus. Edellisen kerran saipparin syynä syöpä ja sytostaatit, se oli 2 vuotta sitten. Oon vähän edellä kolmosta siis. [/quote] Sisko <3 T. 3
[/quote]
Jaksamista teille! :)
[/quote]
Kiitos, kiitos kolmosellekin <3 Nyt alkaa jo olla ihan iisiä, korjausleikkauksesta toipuminen on helpompaa ja kivempaa kuin poistosta, kun ollaan positiivista kohti :) Tätä vaihetta kannattaa odottaa, kolmonen!
Talvella pari kuukautta masennuksen takia. IT-alalla. Minkään normisairauksien takia meiltä ei oikein ollakaan saikulla, influenssapotilas ottaa läppärin sänkyyn ja tekee ne työt sieltä.
Maalis-huhtikuussa olin kaksi tai kolme päivää poissa vatsataudin takia. Tosin tein yhden päivän etänä kotoa käsin, sitten meni niin huonoksi olo että lähinnä juoksin makkarin ja vessan väliä. :D
Mulla on työ joka mahdollistaa kotona työskentelyn. Tavallisenakin työviikkona teen usein yhden etäpäivän joten jos olo on yhtään heikko (esim. kivuliaiden kuukautisten takia) teen etäpäivän eikä se haittaa ketään. :)
Suunnittelu/piirtämishommia teen.
58 jatkaa: En asu Suomessa ja meillä on käytössä karenssipäivä, joten kovin helpolla ei tule oltua puhtaasti saikulla jos tietää ettei ole työkunnoton kuin muutaman päivän.
Saikulla viimeksi kolme vuotta sitten, flunssa. Vaikka oikeasti otin poissaolon ylityötunneista, en halua ikinä saada palkkaa sairastamisesta. Sairausajan palkka kuulostaa niin sosiaalidemokraattiselta että alkaa kuumeessakin vituttaa.
Noin kl sitten kuumeen/flunssan takia. Sitä edellinen kerta taisi olla noin 2,5v. sitten...