Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuussa lomailevat :D

Vierailija
16.06.2015 |

Onko ollut hyvät kelit lomailla? :D Biitsillä on varmaan ollut tungosta? :D Ihanaa varmaan ollut pitää piknikkejä lämpimässä Suomen suvessa? :D

P.S. Itsehän lähden kuun vaihteessa neljäksi viikoksi lomailemaan ESPANJAAN! :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:15"]Toiset tykkää näköjään lomailla sateessa pitkät kalsarit jalassa :D Itse tykkään enemmän lämpimästä. Tuli vaihdettua myös lomarahat vapaaksi, niin vuodenvaihteessa on vuorossa toinen neljän viikon loma THAIMAASSA :D

Ap
[/quote]
Sulla tosiaan on tosi lyhyet lomat. En niillä kerskuisi.

Vierailija
2/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:15"]Toiset tykkää näköjään lomailla sateessa pitkät kalsarit jalassa :D Itse tykkään enemmän lämpimästä. Tuli vaihdettua myös lomarahat vapaaksi, niin vuodenvaihteessa on vuorossa toinen neljän viikon loma THAIMAASSA :D

Ap
[/quote]
Sulla tosiaan on tosi lyhyet lomat. En niillä kerskuisi.
[/quote]
Ja piti viel sanoa, että Espanja ja Thaimaa ovat niin peruskohteita, etten siltäkään osin leijuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ei itse saa valita milloin lomailee, että ei tartte vittuilla..ja oma lomani alkaa viikon päästä, en ole katkera.

ja hyvä on muistaa myös, että kaikille täydellinen lomasää ei tarkoita +30 astetta ja auringonpaistetta pilvettömältä taivaalta.

Vierailija
4/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin lomani ajankohdan. Ja valitsin kesäkuun just siks että on varmaan viileämpää. Biitsit ei kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
5/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä lomaillessa, kun lomaa on 2,5 kk. Miks ap sun loma alkaa vasta kuun vaihteessa ja onko se tosiaan vaan 4 viikkoa?

Vierailija
6/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki nauttii helteistä biitsillä? Not. Mä lomailen nyt ja omasta halustani, ihan hyvä lomakeli. Helteillä on kiva istua viileässä duunipaikassa.

Vierailija
7/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät kelit, käytiin tuossa Saksan puolella nauttimassa 35 asteen helteestä. Ei ollut ruuhkaa turistikohteissa, mutta kesäsesonki kuitenkin käynnissä. Kiitos, on oikein mukavaa lomailla kesäkuussa, eikä helvetinmoisessa ruuhkassa heinäkuussa. :D

Vierailija
8/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään itse valittu loman ajankohta :) Halusin viimein juhannuksen vapaaksi ja koska lomailen nyt, sen saankin.

Vierailija
9/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuulliset lomakelit ollut nämä kaksi viikkoa koulujen loppumisen jälkeen. Ja vielä on onneksi lomaa jäljellä yhdeksän viikkoa, niin ehtii tekemään monenlaista. Käymään kivasti etelänlomallakin ilman, että koko loma kuluu siihen.

Vierailija
10/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu on paras lomakuu lasten kanssa. Huvipuistoissa ei tarvitse jonotella, ruuhkia ei ole ja autossa jaksaa hyvin istua. Ilmastoinnilla kun ei saa sitä auringon porotusta katoamaan.

Vierailija
11/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa aina haukutaan toisen lomaikoja? Itse pidin lomaa toukokuun lopulla joka on mahtava aika mennä kauoubkilomalle keski-eurooppaan.

Ei kaikki hakua lomalta lämpöä ja rannalla maksamista.

Vierailija
12/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, mulla alko loma 4. toukokuuta ja loppuu 14.heinäkuuta... sit on vielä pekkasia ennen äitiyslomaa, että ei harmita helteiden puuttuminen. Ennemmin ihanaa, ku ei oo niin tukalaa.

Vierailija
13/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana, saikulta suoraan kesälomalle on homman nimi tässä ollut. Ei ole kyllä haitannut helteiden puuttuminen ja kyllähän niitä tässä vielä ehtiikin, kun kesäloma vasta alkamassa.

Vierailija
14/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin opettajalla on lomaa 11 viikkoa tänä kesänä. Tässä voi nämä pari viikkoa käyttää totutteluun. Varmaan heinä-elokuussa on lämmintäkin.

Vierailija
15/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nämä Suomen säät kelvannut. En mä säiden takia lomaile, pääasia, että on lomaa. Toiseksi en voi sietää hellettä.

Vierailija
16/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää näköjään lomailla sateessa pitkät kalsarit jalassa :D Itse tykkään enemmän lämpimästä. Tuli vaihdettua myös lomarahat vapaaksi, niin vuodenvaihteessa on vuorossa toinen neljän viikon loma THAIMAASSA :D

Ap

Vierailija
17/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu

Vierailija
18/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on heinäkuussa kuitenkin liian kuuma.

Vierailija
19/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:06"]Onko ollut hyvät kelit lomailla? :D Biitsillä on varmaan ollut tungosta? :D Ihanaa varmaan ollut pitää piknikkejä lämpimässä Suomen suvessa? :D

P.S. Itsehän lähden kuun vaihteessa neljäksi viikoksi lomailemaan ESPANJAAN! :D
[/quote] miksi sitten olet noin onneton?

Vierailija
20/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:15"]Toiset tykkää näköjään lomailla sateessa pitkät kalsarit jalassa :D Itse tykkään enemmän lämpimästä. Tuli vaihdettua myös lomarahat vapaaksi, niin vuodenvaihteessa on vuorossa toinen neljän viikon loma THAIMAASSA :D

Ap
[/quote]
En mä ainakaan mitään pitkiä kalsareita ole tarvinut. En ole muutenkaan mikään vilukissa. Talvella parina päivänä sai laittaa farkkujen alle pitkiä kalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi