Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini flirttailee miehille baarissa,muttei myönnä tätä

Vierailija
16.06.2015 |

Taas viime viikonloppuna tuli todistettua tämä, voiko olla oikeasti niin ettei tajua? On suhteessa oleva ihminen, siksi usein hänelle kommentoin ja väittää kivenkovaa että ei flirttaillut..onhan mulla silmät päässä kun tanssilattialla ja ohikulkiessa tuijottaa tietyllä hymylä/katseella miehiä.Pitkäaikainen ystävä, tunnen hänet todella hyvin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei firtti juuri koskaan mihinkään johda. Mä flirttasin tänään viimeksi töissä meidän nuorelle komealle kesäkandille ja itse lähentelen jo täti-ikää enkä ajatellut kuitenkaan puumaksi ruveta. Mutta miksei saisi pitää hauskaa, olla pilke silmäkulmassa? Kivempaa se on kuin ihmiset naama väärin päin.

Vierailija
22/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali hymyily, vitsailu ihan niinkuinen nainen vitsailisi esim naispuoliselle ystävälleen,ystävällisyys ovat eri asiota kuin flirttailu,siis kun moni nyt valittaa että tarviiko naama norsun v:llä olla,ei tarvi mutta seksuaalinen flirttaus on mun mielestä huomion hakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:03"]

Normaali hymyily, vitsailu ihan niinkuinen nainen vitsailisi esim naispuoliselle ystävälleen,ystävällisyys ovat eri asiota kuin flirttailu,siis kun moni nyt valittaa että tarviiko naama norsun v:llä olla,ei tarvi mutta seksuaalinen flirttaus on mun mielestä huomion hakua.

[/quote]Ihan oikeasti, flirtillä ei aina ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. 

Vierailija
24/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että kaverisi katselee muita ihmisiä ja hymyilee. Silti puhut flirttailusta. Ehkä ystäväsi kuuluu siihen suureen enemmistöön, jonka mielestä flirttailuun kuuluu myös ihan ihmisten kanssa juttelu ja vuorovaikutus tietyllä tavalla, ei pelkästään kaukaa katsominen. Ja sen takia kieltää flirttailevansa.

Vierailija
25/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa ei olis kauhean kivaa käydä baarissa :/

Vierailija
26/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:06"]

[/quote]Ihan oikeasti, flirtillä ei aina ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. 

[/quote]

Sitten varmaankin me kaikki flirttaillaan samalla lailla sekä miehille että naisille.

Vierailija
27/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:06"]

[/quote]

Kerropa esimerkki ei-seksuaalisesta flirtistä? Tuntuu että mammat sekoittaa täällä normisosiaalisuuden/ystävällisyyden ja flirttailun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi