Kaverini flirttailee miehille baarissa,muttei myönnä tätä
Taas viime viikonloppuna tuli todistettua tämä, voiko olla oikeasti niin ettei tajua? On suhteessa oleva ihminen, siksi usein hänelle kommentoin ja väittää kivenkovaa että ei flirttaillut..onhan mulla silmät päässä kun tanssilattialla ja ohikulkiessa tuijottaa tietyllä hymylä/katseella miehiä.Pitkäaikainen ystävä, tunnen hänet todella hyvin.
Kommentit (27)
Normaali hymyily, vitsailu ihan niinkuinen nainen vitsailisi esim naispuoliselle ystävälleen,ystävällisyys ovat eri asiota kuin flirttailu,siis kun moni nyt valittaa että tarviiko naama norsun v:llä olla,ei tarvi mutta seksuaalinen flirttaus on mun mielestä huomion hakua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:03"]
Normaali hymyily, vitsailu ihan niinkuinen nainen vitsailisi esim naispuoliselle ystävälleen,ystävällisyys ovat eri asiota kuin flirttailu,siis kun moni nyt valittaa että tarviiko naama norsun v:llä olla,ei tarvi mutta seksuaalinen flirttaus on mun mielestä huomion hakua.
[/quote]Ihan oikeasti, flirtillä ei aina ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
Kerroit että kaverisi katselee muita ihmisiä ja hymyilee. Silti puhut flirttailusta. Ehkä ystäväsi kuuluu siihen suureen enemmistöön, jonka mielestä flirttailuun kuuluu myös ihan ihmisten kanssa juttelu ja vuorovaikutus tietyllä tavalla, ei pelkästään kaukaa katsominen. Ja sen takia kieltää flirttailevansa.
Ap:n kanssa ei olis kauhean kivaa käydä baarissa :/
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:06"]
[/quote]Ihan oikeasti, flirtillä ei aina ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
[/quote]
Sitten varmaankin me kaikki flirttaillaan samalla lailla sekä miehille että naisille.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:06"]
[/quote]
Kerropa esimerkki ei-seksuaalisesta flirtistä? Tuntuu että mammat sekoittaa täällä normisosiaalisuuden/ystävällisyyden ja flirttailun.
Ei firtti juuri koskaan mihinkään johda. Mä flirttasin tänään viimeksi töissä meidän nuorelle komealle kesäkandille ja itse lähentelen jo täti-ikää enkä ajatellut kuitenkaan puumaksi ruveta. Mutta miksei saisi pitää hauskaa, olla pilke silmäkulmassa? Kivempaa se on kuin ihmiset naama väärin päin.