Äiti ottaa takapihalla aurinkoa löllöt paljaana :(
Unohti vissiin, että mä asun kans täällä kesällä ja nukahtanut ryntäät esillä takapihalle. Eikä kuullut/herännyt kun tulin kotiin töistä. Jääköhän mulle ikuiset traumat? :( Oli kyllä ihan terhakat melonit melkein nelivitoselle.
M22
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:37"]
Unohti vissiin, että mä asun kans täällä kesällä ja nukahtanut ryntäät esillä takapihalle. Eikä kuullut/herännyt kun tulin kotiin töistä. Jääköhän mulle ikuiset traumat? :( Oli kyllä ihan terhakat melonit melkein nelivitoselle.
M22
[/quote]
Linkkiä? Mmmmmmm......
Etkö muka ole ennen nähnyt äitiäsi alasti? Aika pumpulipoika tunnut olevan. Älä pikkukulta nyt vaan unohda, ettei se elämä pääty vielä nelikymppisenä, vaan siitä saa nauttia ihan loppuun asti. Ainoa ongelma näyttää olevan se, että äitisi ryntäät voivat palaa pahasti joten kivempi olisi, jos nyt pitäisit jotain meteliä että äitisi herää ja tajuaa kääntää perspuolensa aurinkoa kohden. Mukavaa kesää sinullekin, älä unohda nauttia elämästä!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:39"]
Etkö muka ole ennen nähnyt äitiäsi alasti? Aika pumpulipoika tunnut olevan. Älä pikkukulta nyt vaan unohda, ettei se elämä pääty vielä nelikymppisenä, vaan siitä saa nauttia ihan loppuun asti. Ainoa ongelma näyttää olevan se, että äitisi ryntäät voivat palaa pahasti joten kivempi olisi, jos nyt pitäisit jotain meteliä että äitisi herää ja tajuaa kääntää perspuolensa aurinkoa kohden. Mukavaa kesää sinullekin, älä unohda nauttia elämästä!
[/quote]
Olen nähnyt, juuri pikkupoikana. Ei kai normaalit aikuiset lapset enää hengaile alasti vanhenpiensa kanssa.. Paitsi isät/pojat ja tyttäret/äidit saunassa mökillä..
AP
Onko ap se sama joka nussi humalaista äitiään..?
Vie sille viltti ennenkun mamma paleltuu.
Kuvia tai kaikki ajattelee ja tietää että olet sairas mies joka fantasioi näkevänsä äitinsä tissit paljaina nukkumassa. Tai sitten olet sairas nainen joka haaveilee että 2kymppinen poikasi katsoisi sinua seksuaalisesti.
Ette vissiin suomessa asu? Ei näillä keleillä aurinkoa oteta ainakaan täällä etelässä ja vielä ilman paitaa, hrrrrr.
Kyllä vaan otetaan aurinkoa, terveisiä parvekkeelta. Pitäsköhän itsekkin alotella kesä paidattomissa. . N22
M22
[/quote]
Terve Ville, oot kyllä vähän vanhempi kuin 22, äitisi kyllä taitaa olla lähempänä 70.
M22
[/quote]
Mukavaa, että näit pitkästä aikaa rinnat ihan livenä
Sinä olet niitä todennäköisesti vauvana lutkutellut, tuskin mitään traumaa tulee jos ohimennen näet äitisi tissit aikuisenakin.
Asutko vielä vanhempiesi helmoissa tuon ikäisenä?!
Missä on niin lämmintä, että voi ottaa aurinkoa!? Meillä sataa ja tuulee, +9.
Anna äitin nauttia;-)
Slurp, ota kuva ja laita näytille.
mies
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:16"]Slurp, ota kuva ja laita näytille.
mies
[/quote]
Slurp sama,
Nainen
Pix