Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin 460 eurolla "sitten kun" -vaatteita.

Vierailija
18.09.2023 |

Tiedän, että paino on noussut ja luulin olevani realisti kun ostin kokoja välillä m-xxl. 460 euron nettikirppistilauksesta yksi vaate on realistisesti käytettävissä ja tämä vaate on villatakki.

Vituttaa kuin mitäkin kun katsoo tätä turpeaa olomuotoa peilistä, koittaa laittaa päälle sitä kaunista sinistä pitsimekkoa ja toteaa, että eihän se mene kiinni kun ottaa vatsa vastaan ja rinnoista ei toivettakaan saada sopimaan vaatteeseen, mekon koko on xl. Miten on voinut vuodessa lihota koosta s-m yli xxl? Saman merkin vaatteita olen siis ostanut muutama vuosi sitten koossa s-m ja viime vuonna ne ovat menneet todella hienosti päälle. Nyt kun olen opintovapaan jälkeen palannut töihin ja ostin samoilta merkeiltä vaatteita niin ei toivettakaan. En taas tiedä, että mitä sitä laittaisi päälle kun mikään ei sovi ja kaikki näyttää aivan kamalalta. Kiva palata työpaikalle ja näyttää nuhjuiselta kun vetää vain trikoorättiä niskaan. Ostin Sellpyn kautta, joten palautuskaan ei ole mahdollista kun maksaa aivan järkyttävästi laittaa takaisin. Olen kuukausi sitten aloittanut toisenlaisen elämäntavan ja saanut painoa pudotettua jopa 500 g.

Mitäs teidän muiden iltaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän miettiä tuota rahankäyttöäsi samalla kun käyt läpi kammalla elintapojasi.

Vierailija
2/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy torilla eteenpäin ja myöhemmin voit nauraa kommellukselle. Vietä kiva ilta ja mieti jotain hauskempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua Ap, itse käytin vastaavan summan myös vaatteisiin kahtena viime viikonloppuna.

Oma tilanteeni on hieman toinen, olen laihtunut työstressistä ja avioliiton surkeasta tilasta johtuvasta masentumisesta.

Koko xl on vaihtunut kokoon m.

Ihan kiva olla hoikempi, ja ostamani vaatteet ovat nättejä, mutta rahan meno hirvittää.

Varsinkin kun liittoni on lopussa ja rahalle on todellakin muutakin käyttöä.

Tsemppiä Ap, huomaat tulevaisuudessa, että mahdutkin ihaniin uusiin vaatteisiisi, nyt teet tavoitteistasi itsellesi antoisan matkan!

Minä taas puolestani ajattelen, että yritän tehdä avioliittoni lopusta jonkin uuden alkua. Olenpahan tässä hyvin pukeutunut, jos muuta ilon aihetta ei juuri nyt ole näkyvissä.

Vierailija
4/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin tilaan tästä vaikka tonnilla petite-housuja, kun olen 170 pitkä. Ja hei, tilaan samalla myös tuumapituuden 36 housuja! Why not! Todella älykästä, eikö?

Vierailija
5/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle vastaaja 3. Olit mukava kun sanoit vähän lohduttavia sanoja. Olen pahoillani tosin elämäntilanteestasi ja toivon todella, että saisit asiat järjestykseen. Yksi sivu kun sulkeutuu niin annat mahdollisuuden monelle uudelle. Toki aikaa se vie ja toivon, että löydät jossain vaiheessa positiivisia asioita elämääsi. <3

Teille muille tiedoksi, että rahatilanteeni antaa tämän myöden. Mulla on muutaman vuoden ostamattomuuden ja kaiken muun lakkoilun jälkeen ihan kivasti varaa laittaa 460 euroa vaatteisiin. Sain sen maksettua helposti kajoamatta mihinkään muuhun. Palkasta jää joka kuukausi pari tonnia tai yli säästöön. Harmittaa vain suunnattomasti kun ymmärrätte varmaan, että kun ostaa kirpputorilta tuolla summalla vaatteita niin paketti ei ole ollut ihan pienin. Tämä paketti sisälsi yli 40 yksikköä ja tarkoituksenani oli saada vaatetta taas muutamaksi vuodeksi, koska en pidä vaatteiden ostamisesta tai kuluttamisesta. Nyt kun olen onnistunut kerryttämään painoa reilumman puoleisesti niin oli pikkainen shokki.

Vierailija
6/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista vielä tehdä tuotepalautus?

Vierailija
7/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kirpparivaatteita. Ei kun vaatteet vain uudelleen myyntiin sitten.

Vierailija
8/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla siis yhtään käynyt mielessä että jos et mahdu niihin olemassa oleviin vaatteisiin niin ei varmaan kannata samaa kokoa enää hankkia?

Mä en voi käsittää miksei ihmiset käytä mittanauhaa niin tämmösiltä ongelmilta vältyttäisiin kun vertais vaan omia mittoja niihin valmistajien kokotaulukoihin.

Vierailija
9/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mä lihoin myös vuodessa 12 kiloa ja totesin että mikään vaate ei mahdu enää päälle. Lisäksi koen olevani hoikempi kuin olen ja tilasin vaatteita jotka olivat liian pieniä. Pienen itkun kanssa palautukseen. Useampi satanen myös on liikkunut edestaas parin kuukauden välillä. Kauhea huomata että entinen solakka minä onkin pullukka kana jonka vatsa ei mahdu edes vyötärökoko 44 kun pyllykkä on kokoa 38. Siitä voi jokainen päätellä missä sitä keskivartalopönäkkää on.

Itsekin haluaisin näyttää edes siistiltä vaikka onkin tuhti. Mutta mahani ei meinaa mahtua mihinkään kokoon.

Vierailija
10/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla siis yhtään käynyt mielessä että jos et mahdu niihin olemassa oleviin vaatteisiin niin ei varmaan kannata samaa kokoa enää hankkia?

Mä en voi käsittää miksei ihmiset käytä mittanauhaa niin tämmösiltä ongelmilta vältyttäisiin kun vertais vaan omia mittoja niihin valmistajien kokotaulukoihin.

Just tulin samaa kirjoittamaan!

Eikä ole edes halpoja kirppisvaatteiksi, sillä rahalla saa kaupasta uusia!

Nyt vaan liityt "Muutos-ryhmään" niin saat painoa alaspäin, ehkä mahdut niihin vaatteisiin jos et saa myytyä.

Käätävä summa kirppiskamaan vaikka ois varaakin!

Vierailija
11/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta itselleni ei ainakaan päde "kokotaulukot". Olen siltikin lihavampi kuin mitä mittanauha väittää.

Vierailija
12/12 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle vastaaja 3. Olit mukava kun sanoit vähän lohduttavia sanoja. Olen pahoillani tosin elämäntilanteestasi ja toivon todella, että saisit asiat järjestykseen. Yksi sivu kun sulkeutuu niin annat mahdollisuuden monelle uudelle. Toki aikaa se vie ja toivon, että löydät jossain vaiheessa positiivisia asioita elämääsi. <3

Teille muille tiedoksi, että rahatilanteeni antaa tämän myöden. Mulla on muutaman vuoden ostamattomuuden ja kaiken muun lakkoilun jälkeen ihan kivasti varaa laittaa 460 euroa vaatteisiin. Sain sen maksettua helposti kajoamatta mihinkään muuhun. Palkasta jää joka kuukausi pari tonnia tai yli säästöön. Harmittaa vain suunnattomasti kun ymmärrätte varmaan, että kun ostaa kirpputorilta tuolla summalla vaatteita niin paketti ei ole ollut ihan pienin. Tämä paketti sisälsi yli 40 yksikköä ja tarkoituksenani oli saada vaatetta taas muutamaksi vuodeksi, koska en pidä vaatteiden ostamisesta tai kuluttamisesta. Nyt kun olen onnistunut kerryttämään painoa reilumman puoleisesti niin oli pikkainen shokki.

Kiva, että sinulla ei ole rahasta tiukkaa, mua kannattaisi ehkä siltikin ostaa vaatteita, joita voit oikeasti käyttää tai ainakin tilatessa varmista, että voit tarvittaessa palauttaa tuotteet? Ihan normaalia järjenkäyttöä riippumatta rahatilanteesta.

Ethän ostele sillä samalla rahalla satunnaisia autonosia tai vauvanvaatteitakaan, jos sinulla ei ole niille mitään käyttöä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi