Kauanko FB hakukentän historiatiedot säilyvät?
Osaisiko joku vastata, kun en löydä netistä vastausta kysymykseen, että kauanko facebookin hakukentän historiatiedot säilyvät? Sinnehän jää viimeaikaiset haut ehdotuksiksi, vaikka hakuhistoria olisi poistettu. Mietin kauanko nämä haut säilyvät ajallisesti ja tulevat esille, kun hakukentään kirjoittaa esim. jonkin alkukirjaimen.
Kommentit (5)
Niin, samaa ihmettelin, että historiatietojen poistamisesta ei ole oikeastaan mitään hyötyä.
Luulen, että se ei ehdota kuitenkaan ikuisesti hakuja, koska jos katson omaan hakukenttään nousevia ehdotuksia, ne tuntuvat olevan kuitenkin viimeaikaisia. Silti, olisi kiinnostavaa tietää mitä se ajallisesti tarkoittaa, esim. montako kuukautta..
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:15"]Luulen, että se ei ehdota kuitenkaan ikuisesti hakuja, koska jos katson omaan hakukenttään nousevia ehdotuksia, ne tuntuvat olevan kuitenkin viimeaikaisia. Silti, olisi kiinnostavaa tietää mitä se ajallisesti tarkoittaa, esim. montako kuukautta..
[/quote]
Eihän se ehdotakaan kuin n. 5 kerrallaan. Jos olet 3 v sitten hakenut jotain erikoisempaa, niin ehdottaa sitä vieläkin ensimmäisten kirjainten perusteella.
En tiedä, mutta mua ärsyttää tuo. Huomaa, ettei ole mitään hyötyä poistella sieltä mitään tietoja, kun näköjään ne sinne kuitenkin jää.