Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin pomminvarman keinon miten ei tarvi harrastaa seksiä.

Vierailija
16.06.2015 |

Meen illalla nukkumaan samaan aikaan lasten kans. Mies ei taatusti kömmi sänkyyn ennen 23:a ja silloin oon jo unessa. Aamulla herään ennen muita ja saan omaa aikaa kun kaikki muut nukkuu. Kätevää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun kannattaisi keskustella aiheesta miehesi kanssa, eikä juonitella noin hänen selkänsä takana? Välillä ei kenelläkään seksi maistu mutta sinuna puhuisin asiat selväksi ennemminkin.

Vierailija
2/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään porukalla nukkumaan kello 10 kaikki samaan makkariin mutta niin vain se mies herättelee yöllä ja kömmitään alas lempimään..tai minä herätän..ei oo pommin varma sori!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:20"]Meillä mennään porukalla nukkumaan kello 10 kaikki samaan makkariin mutta niin vain se mies herättelee yöllä ja kömmitään alas lempimään..tai minä herätän..ei oo pommin varma sori!:)
[/quote]
Mua ei mies herätä sen jälkeen ku oon nukahtanu. On joskus yrittäny ja tuntu kuulemma samalta kuin heränneen karhun kohtaaminen. Olen "hieman" äreä jos minut herättää ku oon just nukahtanu.

Vierailija
4/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sää oot sitten äreä muutenkin jos toiselle ärähtää kun se seksiä haluaa..se siitä see juu leiter alligeitor kun tuut valittaan tänne että mies juoksee vieraissa..

Vierailija
5/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten puolen vuoden päästä itket täällä kun mies lähti nuoremman naisen matkaan :) Jos et koe miestäsi seksuaalisesti viehättäväksi tai sulla on joku itsetunto-ongelma tai hormooneista johtuva seksihalujen loppuminen niin kerro se miehelle ja anna miehen päättää haluaako jatkaa suhdettanne, jos et ole valmis asian eteen mitään tekemään. Minä ainakin nautin seksistä rakkaan mieheni kanssa enkä pakoile sitä jonkinlaisena vastuuna.

Vierailija
6/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yöt ei oo varattu miehelle ja sen kiimalle, vaan nukkumiselle.

Vierailija
7/7 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan etten itke täällä jos mies lähtee. Olen hänen luvannutkin lähteä jos ei viihdy. Olen luvannut myös ottaa rakastajattaren, mutta ei ole (vielä) ollut kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi