Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin itse itselleni vihkisormuksen

Vierailija
16.06.2015 |

Ja kaiken lisäksi tilasin sen vielä netistä halvalla. Eikä siinä ole edes oikeaa timanttiakaan.

Ja mekonkin vielä tilasin, eikä se ole edes morsiuspuku.

No, vihkiminen tapahtuu maistraatissa, niin onko sekään nyt mistään kotoisin.

Eikä meillä kyllä ole mitään hääjuhliakaan. Tai jos on, niin ei ainakaan nyt lähiaikoina. Ja jos on myöhemmin, niin tosi pienet.

Häämatkallekin lähdetään vasta reilun kuukauden päästä vihkimisestä.

Nimessäkin päädyin siihen kaikkein hankalimpaan yhdysviivaan, että sekin vielä.

:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mieskin on homo.

Vierailija
2/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:31"]

Joo ja mieskin on homo.

[/quote]

No jos, niin tosi hyvin piilottaa sen puolen itsestään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaikkien kunnon AV-mammojen inhokki, yhdistelmäsukunimi :) Maistraatissa vihittiin meidätkin.

Vierailija
4/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran sentään on panostettu, että todistajat on kavereiden keskuudesta pyydetty. Ihan maistraatin virkailijoita ajateltiin ensin :)

ap

Vierailija
5/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
6/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:49"]

Onnea! :)

[/quote]

Kiitos!

Nyt voi hyvillä mielin ilman stressiä odotella tuota vihkipäivää. Aiemmin olen stressannut kun en oikein ole tiennyt haluanko juhlia vai en. Ja jos haluan niin miten. Mutta nyt kaikki alkaa olla kunnossa, toki vielä pitää pitää peukut pystyssä, että sormus ja mekko ovat sopivan kokoisia.

Niin ja sormusta on kyllä etsitty kaikista paikallisista sormuskaupoista, mutta huonot oli vaihtoehdot. Netistä en sitten uskaltanut mitään kovin kallista tilata.

ap

Vierailija
7/16 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri äsken sain sähköpostia, että sekä sormus että mekko on postitettu. Nyt vaan postilaatikolle kyttäämään :)

ap

Vierailija
8/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin itse sormukseni. Ja nätin mekon, täysin sellaisen josta olin unelmoinut, 60 eurolla. Ja söpöt kengätkin. Tietokoneen kansiossa vaikka mitä suunnitelmia juhlista, joita näytin vähä väliä miehelle innoissani. Ajattelin että se on vaan mies kun aina reagoi niin neutraalisti. Tästä 2,5 vuotta. Ei olla naimisissa ei. En kelvannutkaan. :(

Vierailija
9/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:55"]

No AP on laittanut isolleen. Minä nimittäin en edes ostanut sormusta, ihan pelkillä kihlasormuksilla on molemmat eletty ja oltu avioon menemisen jälkeenkin. Enkä ostanut erityistä asuakaan maistraattivihkimistä varten: ihan tavallinen siisti työasu, villatakki ja suorat housut, ja vihkiminen keskellä päivää vain kahden kesken (todistajat maistraatista). Tilaisuuden jälkeen mentiin kotiin ja jatkettiin normaalia elämää, nyt vain aviossa. Sukunimikin pystyi samana, on siis eri kuin sulhasella.

[/quote]

No minähän olen sitten panostanut ihan urakalla :)

ap

Vierailija
10/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, meillä melkolailla sama kaava mutta ilman mekkoa ja todistajia :D Ja sukunimetkin pysyi ennallaan.

Halusimme naimisiin, emme hääjuhlia, eihän siinä sen kummempaa :)

Vierailija
11/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:57"]

Kuulostaa tutulta, meillä melkolailla sama kaava mutta ilman mekkoa ja todistajia :D Ja sukunimetkin pysyi ennallaan. Halusimme naimisiin, emme hääjuhlia, eihän siinä sen kummempaa :)

[/quote]

Minä nyt kauhulla odottelen sitä valitusten määrää, kun tuolla lailla salaa ja ilman juhlia ja blaa blaa :)

ap

Vierailija
12/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:00"]

Kuulostaa tutulta, meillä melkolailla sama kaava mutta ilman mekkoa ja todistajia :D Ja sukunimetkin pysyi ennallaan. Halusimme naimisiin, emme hääjuhlia, eihän siinä sen kummempaa :)

[/quote]

Minä nyt kauhulla odottelen sitä valitusten määrää, kun tuolla lailla salaa ja ilman juhlia ja blaa blaa :)

ap

[/quote]

Tarviiko siitä edes sen kummemmin kertoa? Jos vain sitten joskus - tulevaisuudessa, vuoden, kahden, kolmen päästä - pidätte pienen tilaisuuden, jossa liittonne vaikkapa siunataan ja sitten kerrotte ja juhlitte?

Vierailija
13/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:00"]

[/quote]

ap

[/quote]

Tarviiko siitä edes sen kummemmin kertoa? Jos vain sitten joskus - tulevaisuudessa, vuoden, kahden, kolmen päästä - pidätte pienen tilaisuuden, jossa liittonne vaikkapa siunataan ja sitten kerrotte ja juhlitte?

[/quote]

No ehkä se asia nyt kuitenkin tulee selville, kun sen yhdysnimen olen ottamassa käyttöön. Osa sukulaisista itse asiassa aavisteleekin jotain, tosin toisen asian yhteydessä, mutta en ole mitään myöntänyt enkä kieltänyt :)

Ja tällä hetkellä lapsetkaan eivät vielä tiedä tuosta...

ap

Vierailija
14/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus tuli, sopi sormeen ja oli juuri sellainen kuin halusinkin.

Mekkokin tuli, mahtui päälle ja oli ihan nätti.

Tämähän alkaa näyttää ihan hyvälle. Ja aikaakin on vielä pari viikkoa.

ap

Vierailija
15/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin minäkin itselleni sormuksen. Mikäs siinä nyt on ihmeellistä? Mies osti muistaakseni itselleen.

Vierailija
16/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP on laittanut isolleen. Minä nimittäin en edes ostanut sormusta, ihan pelkillä kihlasormuksilla on molemmat eletty ja oltu avioon menemisen jälkeenkin. Enkä ostanut erityistä asuakaan maistraattivihkimistä varten: ihan tavallinen siisti työasu, villatakki ja suorat housut, ja vihkiminen keskellä päivää vain kahden kesken (todistajat maistraatista). Tilaisuuden jälkeen mentiin kotiin ja jatkettiin normaalia elämää, nyt vain aviossa. Sukunimikin pystyi samana, on siis eri kuin sulhasella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi