Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks monet naiset ottaa tatuointeja?

Vierailija
30.06.2015 |

En ymmärrä tätä tatuointivillitystä miksi monet naiset ottaa niitä kamalia tatuointeja. Minusta tatuoinnit sopivat vain bodatuille linnakundeille tai rock tähdille. Tatuoinnit pilaavat vain naisen ihon, joka on paljon kauniimpi ilman mitään demonisoivia kauhutahroja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin, koska tykkään tatuoinneista ja hyvin tehdyt tatuoinnit on kauniita.
N24

Vierailija
2/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän tatuoinneista. Niiden tarkoituksena on miellyttää vain omaa silmääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on wt.

Vierailija
4/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on nyt trendikkäitä (mutta entä tulevaisuudessa?)

Vierailija
5/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:10"]Koska ne on wt.
[/quote]
Ehkä jotkut kotitatuoijien sutut. Wt:llä kun ei ole varaa käydä hyvällä tatuoijalla.

Vierailija
6/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heitä ei voisi vähempää kiinnostaa se, kelle tatuoinnit sinun mielestäsi sopivat.

Vierailija
7/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu nykynainen pyrkii saavuttamaan alkuperäisheimojen kulttuuritason jäljittelemällä heidän tapojaan.

Vierailija
8/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha. Aihe niin monta kertaa täällä jo nähty. Keksi jotain muuta valitettavaa.

Vierailija
9/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:12"]

Koska heitä ei voisi vähempää kiinnostaa se, kelle tatuoinnit sinun mielestäsi sopivat.

[/quote]Ja sen takia sellaisia pitää sitten ottaa? Eli käytännössä otat sitten kuitenkin ne tatuoinnit muiden ihmisten takia, jotta voit siis sillä tatuoinnin ottamisella näyttää muille ihmisille, että et välitä heidän mielipiteistään.

Tällaisen "ei mua muut ihmiset tai niitten mielipiteet niiq kiinnosta" -ajattelun takia tatuoidut ovat huonoja naapureita, sillä he eivät ota muita ihmisiä tai heidän mielipiteitään huomioon eivätkä ajattele muita ihmisiä. Heillä on vain se, "mitä vittuu se muille kuuluu. kyl mä saan tehä mitä mä haluun. Se on sun ongelma jos mun eläminen häiritsee" -ajattelutapa.

Vierailija
10/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:12"]

[/quote]Ja sen takia sellaisia pitää sitten ottaa? Eli käytännössä otat sitten kuitenkin ne tatuoinnit muiden ihmisten takia, jotta voit siis sillä tatuoinnin ottamisella näyttää muille ihmisille, että et välitä heidän mielipiteistään.

Tällaisen "ei mua muut ihmiset tai niitten mielipiteet niiq kiinnosta" -ajattelun takia tatuoidut ovat huonoja naapureita, sillä he eivät ota muita ihmisiä tai heidän mielipiteitään huomioon eivätkä ajattele muita ihmisiä. Heillä on vain se, "mitä vittuu se muille kuuluu. kyl mä saan tehä mitä mä haluun. Se on sun ongelma jos mun eläminen häiritsee" -ajattelutapa.

[/quote]

Ei, pöljä, vaan he eivät ajattele, että ne sopivat vain linnakundeille ym., vaan ajattelevat, että ne sopivat juuri heille. On aika täysin eri asia tehdä itse omaa ulkonäköään koskevat päätökset kuin olla ottamatta huomioon toisia ihmisiä. Jos liputat kovasti toisten ihmisten huomioon ottamista, pidät mölyt mahassasi ulkonäköasioista - myös anonyyminä keskustelupalstalla!

Vierailija
11/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskäsityksiä on kuule erilaisia....

Vierailija
12/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six kun ne on itselle tärkeitä. Jotkut ostaa kalliita tauluja(hyvinkin toisten mielestä taas kamalia tai käsittämättämiä) kotiin seinille,toiset haluaa taiteen iholle. Miksi antaa niiden häiritä...toisin sanoen älä tuijota jos ei mielytä,ei ne sua varten oo laitettu.

Vierailija
13/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän