Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä seisoo melkein koko ajan.

Vierailija
16.06.2015 |

Otsikko kertoo kaiken. En valita asiasta (:D), mutta ihmetyttää että miten miehellä seisoo aina kun tulen viereen kainaloon, tms. Mies on 31, minä olen 30. Yhdesti minulla oli legginsit ja urheilurintsikat päällä kun menin hänen viereen istumaan, niin mies oli heti valmis hommiin. Onko tuo nyt ihan normaalia? :D Ei se minua häiritse tai haittaa, mutta mietin onko yleistäkin. Exällä ei seisonut noin usein, mutta kai se on yksillöllistä. Olen ihan normaalikroppainen. 167cm/50kg, aika pienet rinnat (65A tai B, riippuu mallista) ja pieni perse :D No kiva että on tyytyväinen.
N30

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä kohta 30v ja aina on se pystyssä ja se mielessä koskahan rauhoittuu?

Vierailija
122/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran nuoren miehen jolla vaikutti seisovan vähän joka tilanteessa. En seurustellut hänen kanssaan joten en voi tarkemmin tietää oliko 24/7 päällä. Olen nainen. Hänellä seisoi minun läsnä ollessani, ja tutut osasivat kertoa samanlaisista kokemuksista.

Se vaan että hän tuli sittemmin kaapista ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ,voi kun sä olet niin superseksikäs ...

(...and not any fishing for compiliments ?)

Vierailija
124/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa on miehen peitto pystyssä joka aamu.

Vierailija
125/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani jos ei seisois mut voithan tästäkin ongelman tehdä, lakkaa jöpötys.

Vierailija
126/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aplla paha ongelma... Onko olemassa edes asioita mistä ei nykyään valitettas?? Miten joku jaksaa valittaa tästäkin vai kerjääkö vaan huomiota?

Vierailija
127/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miehellä seisoo... Ei sitten yhtään enempää provo ja huomionkerjuuketju. Paljon pahempi se ois jos naisella seisois

Vierailija
128/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja näitä ketjuja ja aiheita nykyään täällä. Onko olemassa asia josta ei valiteta täällä ja jos on niin kertokaa?? Sama kun mies täällä valittas et kauhea ku vaimoni on kokoajan kosteana ja kiimaisena antakaa minulle huomiota.... Oisko joskus jotain kehua?

Vierailija
129/134 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja näitä ketjuja ja aiheita nykyään täällä. Onko olemassa asia josta ei valiteta täällä ja jos on niin kertokaa?? Sama kun mies täällä valittas et kauhea ku vaimoni on kokoajan kosteana ja kiimaisena antakaa minulle huomiota.... Oisko joskus jotain kehua?

Ei me viittitä kertoo mikä se vielä valittamaton asia on, sittenhän NE hoksais sen ja alkais valittaa... Mut voin ehkä vihjata että se liittyy eroottisissa unissa esiintyvien mielikuvitusmiehien vehkeisiin!

Vierailija
130/134 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seisoo. Vaimon siskokin osallistuu talkoisiin. Yksin ja yhdessä. Muutama tuttu myöskin ja hieroja.

Vierailija
131/134 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoli otti suihin aamuin illoin. Alkoi kun olin 12v. Ihanaa. Imi nuoli runkkasi pallot ja kullin. Aina nieli mehut. Myöhemmin sai pillua jos halutti. Kaunis milf.

Vierailija
132/134 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu herätyskello... Kulli suuhun. Koulusta kotiin.... Kulli suuhun..... Ilta pesu.... Kulli suuhun. Välillä ratsasti itsensä taivaisiin. Posliini pillu ja posliini kulli. Touhuihin osallistui myös nuorempi tuttava nainen kun oli kylässä. Sai rauhassa esitellä kullia ja se palkittiin aina.

Vierailija
133/134 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullaki alkaa seisoon ku vaimo laittaa leggingsit tai urheilutrikoot jalkaan kyllä siinä alkaa halut kohoaa ja muutenki kyllä seisoo melkein kokoajan ku tuossa häärää

Vierailija
134/134 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seisoo jatkuvasti. Vaimo otti siskonsa apuun. Muutti meille. Aina on käsipari suu tai pillu tai pylly valmiina. Tuttu hierojakin hoitaa kun ei voi päästää minua kalu kovana pois. Kotona olen alasti seisoo tai ei. Vaimon ystävä otti just suihin iloisesti. Olen täys posliini ja aina on kehuttu että on komea kulli. Pallit ei roiku vaan kiinteähkö pallo. Rakastan kun ratsastavat itsensä taivaisiin rauhassa. Hyvä maisema. Pussit ja kalu nuollaan ja imetään. Pyllykin. Nyttenkin puolikovana taidan mennä olut pullon tyhjetessä ja annan molempien ottaa suihin.... Kumpi haluaa spermat ??? Kyllä kelpaa. Äitipuolikin otti aina suihin kun olin teini.... Suihkussa sai panna. Ihana milf. Sai olla kulli pystyssä häpeilemättä.