Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko paistaa täyttä häkää ulkona ja masentunut ystävä on vain verhojen takana asunnossaan

Vierailija
23.06.2024 |

Soitin ja kysyin, lähdetkö ulos raikkaisiin tuuliin, auringon syleilyyn? Ei, ei, niin masentaa ja ahdistaa. Noh, sanoin sitten, että happane sitten sinne murjuusi rauhassa, minä tyttö lähden nyt. Varmaan odotti maanittelua, mutta enpä siihen alentunut. Ai että täällä merellä on ihanaa tällä kelillä. Skepp ohoj! 💃🏻

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot edessä täälläkin, mutta en ole masentunut. En tykkää auringonvalosta ja onneksi ollaan menossa kohti syksyä.

Vierailija
2/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ystävistä parhain: "no happane sitten sinne murjuusi"... niin minä omassani mollaan sinua aaveella.

Oletan että itsestäsi kerroit, yritit lähteä aamulla jonnekin etkä saanut lähdettyä. Ei se mitään, toisia ei aurinko ja lämpö virkistä eikä saa liikkeelle.

On ihan ok olla sisällä vaikka juhannuksenakin mutta älä ala negatiiviseksi, itseäsi eikä muitakaan kohtaan. Se elämänasenne kulkee mukana kesät, talvet ja karkoittaa ne kaverit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tavallaan. Monia liika auringonpaiste rasittaa, ja silloin ne verhot on elintäkeät. 

Olet aika paska ystävä. Ei mitään empatiaa tms. Hyvä ystävä olis ehdottanut, että mennäänkö yhdessä ulos illalla, kun paistaa vähemmän. 

Vierailija
4/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kotona, sälekaihtimet kiinni, ettei kämppä kuumene. Ei pienintäkään mielenkiintoa lähteä ulos, enkä ole masentunut. Katselen telkkaria ja palstailen, just söin ananasrahkaa ja menen partsille tupakalle. Mulla on ihan hyvä näin ja olen kiitollinen siitä, ettei mulla ole noin paskoja kavereita kuin sä.

Vierailija
5/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän kesäpäivät sisällä. Lääkitykseni altistaa ihosyövälle, joten lähden ulos vasta illalla, kun UV-indeksi on pienempi.

Kukaan ei tee ap:n kaltaisella "ystävällä" yhtään mitään.

Vierailija
6/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä myrkyn määrää näissä kommenteissa! 😂

AP

Vierailija
7/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kaipaamme mumman ja pupan vasuja eikä paska-biteja.

Vierailija
8/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Uvi-varoitus 6 tällä hetkellä. Mut nauti sä nyt vaan. Vielä kun voit...

Vierailija
9/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta ja aika tutulta. Mun ystävä on samanlainen. Jos yrittää pyytää edes avaamaan ne verhot,kävelylle koiran kanssa, uimaan, grillaamaan tai ihan sama mitä niin vastaus on aina "emmä jaksa". Kaupassakaan ei juuri jaksa käydä muuten kun jos on viinat loppu. Se on surullista katottavaa

Toivottavasti ystäväsi huomaa miten hyvä mieli tulee kun ne verhot avaa,katselee ulos ja siitä ehkä rohkaistuu lähtemään nauttimaan suomen lyhyestä kesästä

Vierailija
10/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Olen sairastanut vakavan masennuksen ja itselleni kevät ja kesä oli pahinta aikaa kun oli jo tunne että PITÄISI jaksaa ulkoilla, mennä ja tehdä. Lisäksi ulkopuolisten päivittely asiasta ahdisti kahta kauheammin. Rakastin syksyä ja talvea siitä syystä että oli täysin ok vetäytyä kotiin eikä sitä ihmetellyt enää kukaan. Masennus on sairaus, ei se säätilaa kysy.

Vierailija
11/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Häkähän se ihmiselle vasta myrkkyä onkin, hyvä vaan pysyä sisätiloissa, jos täyttä häkää paistaa.

Vierailija
12/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
13/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen oire on, ettei pysty nauttimaan mistään. Sitten vasta surkea olo onkin, kun ihmiset ympärillä hihkuvat onnesta, auringosta ja merituulesta, ja itse vaan nieleskelet kyyneleitä kun on niin paha olo. Ristiriita oman ja ulkoisen maailman välillä on repivä. Siinä tilanteessa haluaa pysyä suljettujen verhojen takana kotona, ettei olisi tätä ristiriitaa.

Vierailija
14/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisti ap, entinen luokkansa mestarikiusaaja, tuli tänne saamaan tyydytystä päivittäin tarvitsemalleen vahingonilolle.

Vierailija
15/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, kun te vielä nukuitte, istuin partsilla nauttimassa auringosta. Heräsin neljältä. Ei masenna vaan nukuttaa. 

Vierailija
16/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadisti ap, entinen luokkansa mestarikiusaaja, tuli tänne saamaan tyydytystä päivittäin tarvitsemalleen vahingonilolle.

Siis tosiaan sadisti, narsisti, sosiopaatti, psykopaatti. Piirteitä hieman kaikista, eniten kuitenkin narsisti. Onko päihteiden aiheuttamaa vai aito hullu. Ap saisi nostettua omaa elämänlaatua, jos jättäisi päihteet ja tutkituttaisi omaa pääkoppaansa. 

Vierailija
17/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu menee merelle keskipäivällä eli pahimman UV-säteilyn aikaan. 

Vierailija
18/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa valoa, ahdistaa. Pilvisellä säällä voi mennä ulos.

Vierailija
19/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sitä saa mitä tilaa. Kun on tuollaisia ystäviä ei tarvitse vihollisia. Tajuatko edes olevasi myrkyllinen piip ihminen?

Vierailija
20/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuksen oire on, ettei pysty nauttimaan mistään. Sitten vasta surkea olo onkin, kun ihmiset ympärillä hihkuvat onnesta, auringosta ja merituulesta, ja itse vaan nieleskelet kyyneleitä kun on niin paha olo. Ristiriita oman ja ulkoisen maailman välillä on repivä. Siinä tilanteessa haluaa pysyä suljettujen verhojen takana kotona, ettei olisi tätä ristiriitaa.

Luoja, miten osuvasti asian kuvasit. Tuli kyynel silmään sinun tunneälykkäästä kuvauksestasi. Lämmin Halaus sinulle, suloinen sielu. Todella, toisten riekkuminen tuntuu hyvin irvokkaalta ja teennäiseltä ja vain lisää surullisuutta. Vältän viimeiseen saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä