Miehellä seisoo melkein koko ajan.
Otsikko kertoo kaiken. En valita asiasta (:D), mutta ihmetyttää että miten miehellä seisoo aina kun tulen viereen kainaloon, tms. Mies on 31, minä olen 30. Yhdesti minulla oli legginsit ja urheilurintsikat päällä kun menin hänen viereen istumaan, niin mies oli heti valmis hommiin. Onko tuo nyt ihan normaalia? :D Ei se minua häiritse tai haittaa, mutta mietin onko yleistäkin. Exällä ei seisonut noin usein, mutta kai se on yksillöllistä. Olen ihan normaalikroppainen. 167cm/50kg, aika pienet rinnat (65A tai B, riippuu mallista) ja pieni perse :D No kiva että on tyytyväinen.
N30
Kommentit (134)
Minä sinuna laittaisin minihameen päälle ja nauttisin kesästä estottomasti. (ps* alle vain ´stay-upit´ )
Lisään vielä, että meillä tosiaan on rakkauttakin. Uskon vaan, että miehillä rakkaus on (suurelta) osin myös seksuaalista, minkäs sitä testosteroneilleen voi. Ja mieheni nimenomaan rakastaa mua ja kiihottuu siksi minusta. Tai toisin päin. Eli se sen ADHD-vehje sylkee rakkaudesta :D (ja joo, vanhoja ollaan!)
T. Pehmeä nainen
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:17"]
Minä sinuna laittaisin minihameen päälle ja nauttisin kesästä estottomasti. (ps* alle vain ´stay-upit´ )
[/quote]
Vielä parempi sellainen iso T-paita joka hädin tuskin peittää vesirajan. Toimii aina ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:20"]Lisään vielä, että meillä tosiaan on rakkauttakin. Uskon vaan, että miehillä rakkaus on (suurelta) osin myös seksuaalista, minkäs sitä testosteroneilleen voi. Ja mieheni nimenomaan rakastaa mua ja kiihottuu siksi minusta. Tai toisin päin. Eli se sen ADHD-vehje sylkee rakkaudesta :D (ja joo, vanhoja ollaan!)
T. Pehmeä nainen
[/quote]
Tuo adhd nimitys on aika hyvä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:46"]Sanot, että olette seurustellut 10 vuotta ja nyt ihmettelet asiaa? Ja myös muistelet exää, jolla ei seisonut noin usein. En ihan usko nyt aloittajaa. [/quote] Olen ihmetellyt asiaa kaikki nämä 10 vuotta. Nyt avasin suuni. Ap
[/quote]
Ei uskottavaa.
[/quote]
Päinvastoin. Aivan uskottavaa ja normaalia. Miehellä tuskin seisoo, kun menevät, vaikka baariin, konserttiin, kauppaan tms. Mutta ollessaan kahden rakkaansa kanssa alkaa seisomaan. Niin minunkin käy vaimoni kanssa.
Vaimon läheisyyden kemia sen saa aikaan sopivassa ympäristössä... Syvät katseet, pään heilautus, tuoksu... huhhuh!
Meillä sama juttu, avioliittoa takana 20 v. Luulen että ihan yksilöllistä, jotkut miehet haluavat enemmän seksiä kuin toiset. Esim. Yksi eksäni halusi seksiä 2-4 kertaa viikossa, nykyinen melkein päivittäin
Niin minunkin miehelläni seisoo aina kun halaillaan tai ollaan lähekkäin. Mutta esim saunassa tai suihkussa yhdessä käydessä ei. Eli pelkkä alaston vartaloni ei saa hänellä seisomaan mutta läheisyys kyllä. Pelkkä halaus ja jo seisoo. :D Mies 36, minä 30.
No hyvä, että ap:tä ei haittaa. Itselläni myös seisoi jatkuvasti aiemmin ja avovaimo kyllä ahdistui kun koko ajan oli ase osoittamassa. Hänellä oli sitten pää kipeä joka päivä ja elämä oli muutenkin seksin osalta todella surkeaa.
Valitettavasti näillä miehillä seisoo herkästi myös muiden naisten kanssa, esimerkiksi vetävän työkaverin. Kokemusta on asiasta :/
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:57"]
Valitettavasti näillä miehillä seisoo herkästi myös muiden naisten kanssa, esimerkiksi vetävän työkaverin. Kokemusta on asiasta :/
[/quote]
Keitä "nämä" miehet sitten ovatkaan? Ettet vaan yleistäisi oman suppean kokemuspiirisi kautta?
Itselläni seisoo vaimoni kanssa herkästi läheisyydessä, vaan ei toimiston Sinin kumartuessa päätteeni ääreen kysymään jotain.
Näin minulla, rakkaus...
No näitä miehiä löytyy kyllä joka paikasta. Taitaa olla vaimo sitten vähemmän mielessä. Tai sitten vaan vieraat naiset kiihottaa joitakin miehiä erityisen paljon.
Meillä sama seisonta koko ajan vaikka lapsiakin on. Minusta ihana, tunnen olevani halutyu ja seksikäs juuri tällaisena <3
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:12"]
Meilläkin miehellä aina se mielessä.Ensimmäiseksi aamulla..esittelee stondiksensa .) ja aina kun vähä halitaan tai pussataan niin kyllä se kourimiseksi menee..jos kaksin ollaan niin menee panemiseksi..sillä kanssa seisoo aina jos vaan niin haluan ja välillä vähä turhankin usein..jotkut miehet on vaan kiihkeempiä kun toiset ja toiset naiset haluttavampia.Ja itse olen tälläkin hetkellä 80 kiloinen 158 senttinen raskaana oleva nainen ja aina miehen mielestä yhtä haluttava ;)
Se on naisen olemuksesta kiinni...
[/quote]
Heh, tämä voisi olla miun kirjoittama.
Nyt ihmetellään, että seisoo koko ajan ja kohta ihmetellään, miksi ei seiso koskaan. Ikinä ei olla tyytyväisiä!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:32"]
Minä olen samanlainen, mutta valitettavasti ei oo naista :( M23
[/quote]
Minä olen samanlainen, mutta valitettavasti olen naimisissa naisen kanssa, jota ei ole seksi kiinnostanut enää lasten saannin jälkeen.
:( M36
[/quote]
Onko tullut ikinä mieleen, että vaimo saisi sinulta niin surkeaa seksiä, ettei siksi kiinnosta? Pitäisikö asialle tehdä jotain, katsoa vaikka peiliin?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:53"]
No hyvä, että ap:tä ei haittaa. Itselläni myös seisoi jatkuvasti aiemmin ja avovaimo kyllä ahdistui kun koko ajan oli ase osoittamassa. Hänellä oli sitten pää kipeä joka päivä ja elämä oli muutenkin seksin osalta todella surkeaa.
[/quote]
Ja vika oli vaimossa vai? Entäpä, jos et ole hänen silmissään haluttava?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:41"]Minä en ymmärtänyt ap:n pointtia omista mitoistaan. Mitä ne tähän kuuluvat? Tai legginsit ja urheilurintsikat? Vai haluaako hän vain meidän vastaavan, että miehellä seisoo, koska ap on niin vetävä? Miehillä nyt vaan seisoo ilman syytäkin ja jos vaikka hampaaton mummo tulee kiehnäämään. Luonnon laki. [/quote] Eikun tarkoitin vaan, että en ole mitenkään erityinen. Siksi sanoin mittani jne. Ap
[/quote]
No mikä sinusta on "erityinen", jos nuo mitat eivät ole? D-kuppeineen ja minivyötäröineen? :D
Mulla kyllä herkästi nousee myös vieraille viehättäville naisille, jos lähekkäin istutaan. Varsinkin jos mielikuvitus pääsee laukkaamaan... M31
No eipä tuo nyt kovin kummoista ole. Nykyisellä ja entisellä miehellä sama homma, jos tulee viereen kyhnäämään vaikka sohvalla niin heti seisoo, ikää tosin nyt 26v. Enkä ole mikään supermalli tai mitenkään erikoisen upea, ihan normaali suomalainen nainen joka edes jotenkuten yrittää pitää itsestään huolta.
Enemmän olisin huolissani, jos ei koskaan seiso.