Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukkukorut aikuisen naisen laukuissa?!

Vierailija
16.06.2015 |

Mikä villitys tämä laukkukorujuttu nyt oikein on? :o  Siis että aikuinen nainen ostelee kiliseviä, heliseviä, blingbling-killuttimia laukkuihinsa?

Olenkohan vaan kaavoihini kangistunut, mutta en valitettavasti tällaisena 33 vuotiaana "kalkkiksena" voi ymmärtää, miksi kukaan aikuinen nainen haluaa moisen lapsellisen hömpötyksen tyylikästä laukkuaan pilaamaan. Sehän tekee laukusta vaan halvan ja mauttoman näköisen!

Suurin syy sille, etten huoli monia MK-laukkujakaan on juuri se mauton killutin laukussa roikkumassa (joista monia ei saa edes irrotettua!).

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:43"]

Jaa. Minä taas en ylipäätään ymmärrä, miten aikuiset ihmiset ovat kiinnostuneita toistensa laukuista, niiden hinnosta, merkeistä ja mistälie lisähärpäkkeistä. Itse en moisia edes huomaa.

[/quote]

Merkkilaukut ovat niin uusi juttu täällä takahikiä-Suomessa, Ruotsissa oli kuulemma sama merkkilaukkuinnnostus silloin kun Gucci, Mulberry ja Vuitton tulivat kaupunkiin eli joskus vuonna 1999 ja laukut olivat kuuma puheenaihe.

Toki Vuittonikin ollut täällä Suomessa 2008 vai 2009 -vuodesta saakka, eli Ruotsia peräti 10 vuotta jäljessä, mutta tuntuu siltä että suomalaiset "heränneet" kyseiseen merkkiin vasta 2012-2015 välillä, sopuliblogien myötä. Mulberryhän täällä on ollut paljon pitempään ja nyt ainakin Hgissä näyttää siltä että vakavasti otettavat hyvin pukeutuvat liikenaiset ostelevat Mulberryn klassikoita, ja Zaran rytkyjä päälleen vetävät aikuispissikset haalivat Vuittonia.

Vierailija
42/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:18"]

Mutta esim. nämä Fendin karvaiset mörököllit, joilla pilataan tyylikäs merkkilaukku ja jotka roikkuvat siinä vain siksi että a) hirvitykseen on varaa ja b) muillakin (teinipissiksillä tai aasialaisilla) on vetävät kyllä pohjat.

[/quote]

Nuo Fendin 500-1000 euron turkismöröt on kehitelty niille jotka ei pysty ottamaan oikeita lemmikkieläimiä :) Kuten japanilaisille jotka asuu pienissä  ahtaissa kerrostalokämpissään ilman mitään koirapuistomahdollisuutta ja ovat paljon töissä eivätkä ehdi hoitaa eläviä eläimiä. Minusta aika suloinen ideana, ja nuo on kuitenkin aikuisille tarkoitettuja "leluja" sillä kellä teinillä olisi varaa ostaa tuon hintaista somistetta laukkuunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ne tuttikorut 80-luvulta? :D Olisi sööttiä laittaa johonkin logomerkkilaukkuun semmoinen tuttinippu koristeeksi! :DDD

Vierailija
44/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkukoruja en ostaisi, mutta minulla on pöllöheijastin killumassa 1500 euron merkkilaukussani, jota suurin osa merkkilaukkuilijoista ei merkkilaukuksi edes tunnistaisi.

Vierailija
45/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:44"]

Laukkukoruja en ostaisi, mutta minulla on pöllöheijastin killumassa 1500 euron merkkilaukussani, jota suurin osa merkkilaukkuilijoista ei merkkilaukuksi edes tunnistaisi.

[/quote]

Saako 1500 eurolla muka enää mitään kunnon merkkilaukkua, paitsi noita massatuotettuja jokanaisen logolaukkuja?

Vierailija
46/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö kalliissa laukussa halpa killutinkoru? Se sopi tyttäreni  budjettiin ja hän halusi ilahduttaa minua. Siksi mun väskyssä killuu strassihely. Ja se on IHANA.

Vierailija
47/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:37"]

Miksikö kalliissa laukussa halpa killutinkoru? Se sopi tyttäreni  budjettiin ja hän halusi ilahduttaa minua. Siksi mun väskyssä killuu strassihely. Ja se on IHANA.

[/quote]

Niin kauan tuo on ok, kunhan siinä ei roiku mitään noloa tai säälittävää logomerkkiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä