Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukkukorut aikuisen naisen laukuissa?!

Vierailija
16.06.2015 |

Mikä villitys tämä laukkukorujuttu nyt oikein on? :o  Siis että aikuinen nainen ostelee kiliseviä, heliseviä, blingbling-killuttimia laukkuihinsa?

Olenkohan vaan kaavoihini kangistunut, mutta en valitettavasti tällaisena 33 vuotiaana "kalkkiksena" voi ymmärtää, miksi kukaan aikuinen nainen haluaa moisen lapsellisen hömpötyksen tyylikästä laukkuaan pilaamaan. Sehän tekee laukusta vaan halvan ja mauttoman näköisen!

Suurin syy sille, etten huoli monia MK-laukkujakaan on juuri se mauton killutin laukussa roikkumassa (joista monia ei saa edes irrotettua!).

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perus"business"ruskea LVn damier Speedy ja siihen laitettu tuollainen nolo macaron koru kiinni

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4f/6b/53/4f6b53f1ade95b43a1eda558e1a29fc9.jpg

Eivät sovi sitten yhtään yhteen! :-D Ja tuo avaimenperäpussukkakin on aivan eri LV-kuosia kuin itse laukku.

Vierailija
22/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:18"]

Hei Ap, etkö muka käytä ees tampoonikoruja? Heh heh, älä yritä, niitä käytät varmasti, niin kuin kaikki muutkin, jotka väittävät vihaavansa kaikkea blingblingiä, ylenpalttisia koruröykkiöitä ja sellaista. Kaikilla niillä kyllä kilisee sisäreisiä vasten sellaiset killuttimet siihen aikaan kuusta, luulevat tyhmät ettei kilinä kuulu! Minä kyllä olen kuullut ja uimahallissakin monesti näkee pienen jyrsijän kokoisen nipun killuttimia putoavan uimapuvun reunasta esiin kaikkein konservatiivisimmillakin naisilla.

[/quote]

Ups. Mikähän on pieni jyrsiä? Uusin Hello Kitty-tampoonikoru kilisee liiankin kanssa, mutta kokoa sillä on vain 4,5 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:28"]

Tässä perus"business"ruskea LVn damier Speedy ja siihen laitettu tuollainen nolo macaron koru kiinni

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4f/6b/53/4f6b53f1ade95b43a1eda558e1a29fc9.jpg

Eivät sovi sitten yhtään yhteen! :-D Ja tuo avaimenperäpussukkakin on aivan eri LV-kuosia kuin itse laukku.

[/quote]

Minkä ikäisellä emännällä tuo sitten on?

Vierailija
24/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noilla laukkukoristeilla on kiva muokkailla laukustaan vähän eri näköistä tilanteen mukaan :) Joskus sidon pienen huivin kahvaan kiinni, joskus hauskan pienen peikkoavaimenperän, joskus kukkaheijastimen, joskus en mitään.

Jopa kymppitonnin arvoisten Hermes Birkinien ja Kellyjen omistajat kiinnittelevät laukkuihinsa tällaisia heppoja (kuvassa), koiria tai delfiinejä

http://myfablane.com/wp-content/uploads/2013/06/Hermes-Charm-Rodeo-Horse-Blue-PM.jpg

Vierailija
25/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herättää naisten käsilaukut paljon tunteita, naisissa. En ymmärrä. Ei ollut ennen tämmöistäkään ongelmaa.

Vierailija
26/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas tämä patinoitunut LV monogram Papillon laukku on herttaisen näköinen tuollaisen pienen Hello Kitty-mansikkakorun kanssa

http://4.bp.blogspot.com/-b2gACtGQGOk/T4TvR94HXlI/AAAAAAAAAQ0/RfbHJfxsld0/s1600/LV-HelloKitty2.jpg

Vierailija
27/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu laukussa kissabussi, mutta laukkuna onkin Seppälästä ostettu 10 euroa maksanut muovilaukku. 

Vierailija
28/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:28"]

[/quote]

Minkä ikäisellä emännällä tuo sitten on?

[/quote]

Joku sanoi joskus että yli nelikymppisillä venäläisillä laukkuhamstraajilla olisi noita instagramtileillään.

Vierailija
29/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvänen aika. Tietysti jokainen saa tehdä niin kuin parhaimmaksi näkee. Ja luonnollisesti samalla logiikalla, esittää sellaisia mielipiteitä kuin haluaa.

Täten myös minulla on oikeus todeta, että monet laadukkaat, tyylikkäät ja arvokkaat laukut menettävät tyylikkyytensä, kun niihin ripustetaan roikkumaan jotakin muovisia ja heliseviä roikottimia. Jos joku haluaa tällaisen efektin omaa ulkomuotoaan ilmaisemaan, niin ihan vapaasti.  Voihan tosiaan olla, että se mauton roikotin kertoo enemmän kantajastaan kuin kallis imago-laukku?

Vierailija
30/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas en ylipäätään ymmärrä, miten aikuiset ihmiset ovat kiinnostuneita toistensa laukuista, niiden hinnosta, merkeistä ja mistälie lisähärpäkkeistä. Itse en moisia edes huomaa.

Vierailija
31/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:32"]

Live and let live.

[/quote]

No. Kill and rape after because dead girls do not say no.

Vierailija
32/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:33"]

En itsekään tykkää kimaltavista hileisistä killuttimista. Minulla on Louis Vuittoni ja laukkukoruna käytän tamppoonia jolle on piirretty silmät. Tämä on sopivan aikuismainen ja hillitty vaihtoehto joka ei pilaa laukun tyylikkyyttä.

[/quote]

Kuinka kauan tuo koru kestää harsuuntumatta? Kai se likaantuukin aika nopeasti, kun on jalostettu imaisemaan itseensä kaikki, mikä irti lähtee?

Vierailija
33/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini alettiin harrastamaan laukkukilluttimia kun jouduimme tarkistamaan laukkujen sisällöstä mikä oli kenenkin laukku. Ei ne mitään merkkilaukkuja olleet vaan käytännöllisiä, mustia ja tylsiä, mahdollisimman vähän näkyviä. Ei niiden laukkukilluttimien tarkoitus ole näyttää hyvältä vaan erottaa se oma laukku muista samanlaisista. Nyt onneksi tuo laukkuni on näkyvästi hajalla joten en tarvitse mitään killuttimia, erotan sen muutenkin. Lisäksi mitä näkyvämpi killutin, sitä vaikeampi on pölliä laukkua. Jos laukkuja ei olisi merkattu, olisi todella helppoa napata se laukku, juosta muutama askel ja antaa se laukku naispuoliselle rikostoverille joka tyynen rauhallisesti jatkaisi kävelyä varastettu laukku olallaan koska sitä ei voisi erottaa muista samanlaisista laukuista muuten kuin sisällön tarkistamalla.

Ja kuten monesti on jouduttu toteamaan, ne joilla ei ole tyylitajua ostavat merkkejä mutta eivät osaa yhdistää niitä kauniiksi kokonaisuudeksi.

Tämä oli se tylsä vastaus, jatkakaa toki tuolla hulvattomalla linjalla, oikein viihdyttävää =)

Vierailija
34/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:35"]

... Jos joku haluaa tällaisen efektin omaa ulkomuotoaan ilmaisemaan, niin ihan vapaasti.

Voihan tosiaan olla, että se mauton roikotin kertoo enemmän kantajastaan kuin kallis imago-laukku?

[/quote]

Bingo! Näin minäkin ajattelen. Se laukkukoru on enemmän statement kuin itse laukku. Kannattaakin katsoa ihan mielenkiinnolla miten ja mitä naiset kertovat itsestään näillä härpäkkeillä.

Vierailija
35/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu laukussa koru, jonka lapseni on tehnyt ja antanut minulle äitienpäivälahjaksi. Hän on todella ylpeä kun äiti käyttää laukkukorua joka päivä. Pitäisikö pieneltä lapselta viedä ilo tästä asiasta?

Vierailija
36/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:05"]

Mulla roikkuu laukussa koru, jonka lapseni on tehnyt ja antanut minulle äitienpäivälahjaksi. Hän on todella ylpeä kun äiti käyttää laukkukorua joka päivä. Pitäisikö pieneltä lapselta viedä ilo tästä asiasta?

[/quote]

Mulla oli kans pitkään, mutta sitten se koru hajosi. Tai jotain sille tapahtui sellaista, että piti ottaa pois.

Vierailija
37/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sellaisen laittamista työlaukkuuni. Siinä oli alunperin logoläpyskä, jonka irrotin, kun logot ovat mielestäni mauttomia. Mutta tyhjään kiinnityskohtaan nyt voisi jotain kivaa laittaa, kunhan keksin jotain oikeasti minua.

Vierailija
38/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkusuunnittelijan ja laukkuun kuuluvat helistimet (esim MK ja Furla) ymmärrän, koska ne ovat osa laukun designia. Heppatytön hevosenkenkä tai muu harrastuksiin tai henkilöön liittyvä riipus tai pinssi myös ok, jos hyvällä maulla valittu ja somistettu. Mutta esim. nämä Fendin karvaiset mörököllit, joilla pilataan tyylikäs merkkilaukku ja jotka roikkuvat siinä vain siksi että a) hirvitykseen on varaa ja b) muillakin (teinipissiksillä tai aasialaisilla) on vetävät kyllä pohjat.

Vierailija
39/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo. No toi kuvaesimerkki oli ihan söötti, itse asiassa. Mutta se, mikä on kamalan näköistä, on nelikymppisen muijan rispaantunut Skånken-reppu, josta roikkuu pieniä pehmoleluja :-/ eli muumia ja minnihiirtä ja voi helvetti mitä vielä. Ja jalassa pompulasukat.

Vierailija
40/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:35"]

Siis hyvänen aika. Tietysti jokainen saa tehdä niin kuin parhaimmaksi näkee. Ja luonnollisesti samalla logiikalla, esittää sellaisia mielipiteitä kuin haluaa.

Täten myös minulla on oikeus todeta, että monet laadukkaat, tyylikkäät ja arvokkaat laukut menettävät tyylikkyytensä, kun niihin ripustetaan roikkumaan jotakin muovisia ja heliseviä roikottimia. Jos joku haluaa tällaisen efektin omaa ulkomuotoaan ilmaisemaan, niin ihan vapaasti.  Voihan tosiaan olla, että se mauton roikotin kertoo enemmän kantajastaan kuin kallis imago-laukku?

[/quote]Eikö olekin ihan hirveää jos toinen on mauton, eikä tunnu edes ymmärtävän sitä? Tosiaan, voi myös olla, että mielipiteesi kertoo sinusta enemmän kuin kallis design-laukkusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän