Jos tv-sarja olisi totta, missä niistä haluaisit elää?
Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
Kommentit (266)
Doctor who! Vaikka maapallo yritettäisiinkin valloittaa ties kuinka monta kertaa, minulla olisi mahdollisuus tavata Tohtori.
Kosto. Emilyn rantatalo, ihania mekkoja ja korkkareita, nörtti-miljonääri Nolan kelpaisi aviomieheksi.
Ruotsin miljoonäärivaimot-Maria M
Emmerdale ehdottomasti! Sydämen asialla ja kyläsairaala menis kans :)
Bonanza. Adamin vaimona <3 mielellään vielä niin että eläisin pidempään kuin heidän rakkaansa yleensä :D
Teininä Beverly Hills 90210. Sitten Maria Montazzamin taloon Ruotsin miljonääriäiteihin. Lomalla kävisin Sturm der Liebessä eli Lemmen viemän hotelli Fürstenhofissa, töissäkin joo, mutta johtajana.
Ajattelin ensin Downton Abbeyä, mutta naisen rooli oli siellä siihen aikaan minulle liian kapea.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:23"]Itse taitaisin muuttaa Midsomeriin. Aika ei taatusti kävisi pitkäksi pakoillessa kaiken maailman murhaajia. Suunnilleen joka toinen asukkaista istuu kai vankilassa. Maisematkin viehättää ja kodikkaat englantilaiset talot.
[/quote]
Midsomeriin minäkin mielisin, mutta kun siellä taidetaan tappaa kaikki papit... Eli ammattia pitäisi miettiä uudelleen!
Frasier-ympäristö mulle! Vaihtoehtoisesti Villi Pohjola, Happy Days, Lost ja My So Called Life. Bill Cosby Show kävis kans
Moderni perhe & Harry Potterit <3
Emmerdale ehdottomasti, tosin olisin halunnut olla Carlin vaimo ❤ myös pirunpellossa voisi elellä!
McLeodin tyttäret, Downton Abbey tai vaikka Syke (lähinnä koska haluaisin olla lääkäri)
Capri mikä tuli subilta muutama vuosi sitten, olis ihanaa asua siellä Caprin saarella ja kaikki se draama niin ei tulis tylsää :) Toinen on Dr.Martin, ihanat maisemat ja erikoiset ihmiset
Konnankoukkuja kahdelle. Addison! ♡
Lemmen viemästä tutussa Fürstenhofissa. Elelisin Sissi-sviitissä. Ei taatusti kävisi aika pitkäksi, kun hotellissa tapahtuisi rakastumista, pettämistä, kieroilua, juonimista, kidnappaamisia ja testitulosten väärinkäsitgelyä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:16"]McLeodin tyttäret, ihanaa maalaiselämää ja hevosia, ruumiillista työtä. Siellä sielu lepäis.
[/quote]
Multa myös ääni tälle. Ne maisemat...
[/quote]
Joo sopis myös mut Jeesus niiden ongelmien määrää, raha aina tiukilla ja joka kuukausi vaarana menettää tila :D