22 vuotta ja ryppyjä!
Hei! Osaisikohan joku antaa vinkkiä..
Olen siis nuori nainen ja viimeisen vuoden sisään olen alkanut rypistymään uskomattomalla tahdilla.
Silmän alla isoja syviä ryppyjä ja uurteita..Otsassa juonteita.En nyt puhu mistään pikku rypyistä.
Vanhemmillani on ollut hyvä ja sileä iho-ei Pitäisi olla geeneissäkään.. Pesen meikit pois yöksi ja rasvaan ihoa.
Mistä tämä johtuu?Olisiko jollakin antaa ihon hoito vinkkejä tjtn?
Kiitos :)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:07"]Minä poltin jostain 16-vuotiaasta 25-vuotiaaksi. Sitten lopetin. Ei mulla ole vieläkään ryppyjä, käytän hyviä, kosteuttavia rasvoja. Nyt mulla on sellanen vichyn tuubi-rasva, joka on kuivalle ja erittäin kuivalle iholle ja kosteuttaa 48h. Joten en usko että tupakointi vielä tuossa iässä on saanut aikaan tuhoja, enemmänkin sitten kun muutenkin iho vanhenee. N31
[/quote]
Kiitos vinkistä! :) Minullakin ollut apteekin rasvoja ja paljon olen nyt käyttänyt lumenen sos teho kosteuttajaa ja silmänympärys voiteita.
Kyllähän tupakka vanhentaa ja huonontaa ihoa. Myös alkoholi, runsas biletys, valvominen, epäterveellinen ruoka, liiallinen auringonotto ja solarium vanhentaa ihoa.
Juotko minkä verran vettä? 2-3 litraa pitäisi päivässä juoda
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:07"]Minä poltin jostain 16-vuotiaasta 25-vuotiaaksi. Sitten lopetin. Ei mulla ole vieläkään ryppyjä, käytän hyviä, kosteuttavia rasvoja. Nyt mulla on sellanen vichyn tuubi-rasva, joka on kuivalle ja erittäin kuivalle iholle ja kosteuttaa 48h. Joten en usko että tupakointi vielä tuossa iässä on saanut aikaan tuhoja, enemmänkin sitten kun muutenkin iho vanhenee. N31 [/quote] Kiitos vinkistä! :) Minullakin ollut apteekin rasvoja ja paljon olen nyt käyttänyt lumenen sos teho kosteuttajaa ja silmänympärys voiteita.
[/quote]
kävin tarkistamassa voiteen nimen: Vichy Aqualia Thermal Creme Riche. Ei ole edes mikään kauhean pahan hintanen. Ei ole anti age-voide (sinun ikäinen ei vielä oikeasti tarvitsekaan sillä kollageenin ym tuotanto on vielä voimissaan), mutta kosteuttaa syvästi, joten vaikuttaa kosteuden puutteesta johtuviin pintaryppyihin kyllä. Mulla ongelmana ihon kuivuus, ja tämä on nyt ensimmäinen minkä tehon huomasin heti, eli ei kiristä mistään kohtaa. Käytän yövoiteena ja lisään aamulla tarvittaessa. Aivan ihana voide! :) Niin, ja muista myös korkea suojakerroin kun oleskelet auringossa (mulla vichyn kasvoille tarkoitettu voide sk 50) N31
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:07"]Minä poltin jostain 16-vuotiaasta 25-vuotiaaksi. Sitten lopetin. Ei mulla ole vieläkään ryppyjä, käytän hyviä, kosteuttavia rasvoja. Nyt mulla on sellanen vichyn tuubi-rasva, joka on kuivalle ja erittäin kuivalle iholle ja kosteuttaa 48h. Joten en usko että tupakointi vielä tuossa iässä on saanut aikaan tuhoja, enemmänkin sitten kun muutenkin iho vanhenee. N31 [/quote] Kiitos vinkistä! :) Minullakin ollut apteekin rasvoja ja paljon olen nyt käyttänyt lumenen sos teho kosteuttajaa ja silmänympärys voiteita.
[/quote]
kävin tarkistamassa voiteen nimen: Vichy Aqualia Thermal Creme Riche. Ei ole edes mikään kauhean pahan hintanen. Ei ole anti age-voide (sinun ikäinen ei vielä oikeasti tarvitsekaan sillä kollageenin ym tuotanto on vielä voimissaan), mutta kosteuttaa syvästi, joten vaikuttaa kosteuden puutteesta johtuviin pintaryppyihin kyllä. Mulla ongelmana ihon kuivuus, ja tämä on nyt ensimmäinen minkä tehon huomasin heti, eli ei kiristä mistään kohtaa. Käytän yövoiteena ja lisään aamulla tarvittaessa. Aivan ihana voide! :) Niin, ja muista myös korkea suojakerroin kun oleskelet auringossa (mulla vichyn kasvoille tarkoitettu voide sk 50) N31
[/quote]
Kiitos paljon, täytyy käydä toi voide ehdottomasti hakemassa!! :)
Ap
Juotko riittävästi vettä ja nukutko riittävät yöunet? Anna itsellesi lepoa ja aikaa. Eikä stressiä.Onnellisuus ja tyytyväisyys näkyy kasvoilta eli turha murehtia asioita, ainakin niitä, mihin ei voi itse vaikuttaa.
Onko tosiaan ryppyjä, vaiko vain ilmejuonteita, joita kaikilla aikuisilla on? Poista kuitenkin silmämeikki hellävaroen, ei niin, että venyttelet ja hankaat ihoa, ja levitä voide silmien ympärille nimettömällä taputellen. Rypyt ja juonteet antavat kasvoille persoonallisuutta, jota ei fotoshopatuissa mainoskuvissa mallien kasvoilla näy.
Laita kookodöljyä