Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22 vuotta ja ryppyjä!

Vierailija
15.06.2015 |

Hei! Osaisikohan joku antaa vinkkiä..
Olen siis nuori nainen ja viimeisen vuoden sisään olen alkanut rypistymään uskomattomalla tahdilla.
Silmän alla isoja syviä ryppyjä ja uurteita..Otsassa juonteita.En nyt puhu mistään pikku rypyistä.
Vanhemmillani on ollut hyvä ja sileä iho-ei Pitäisi olla geeneissäkään.. Pesen meikit pois yöksi ja rasvaan ihoa.
Mistä tämä johtuu?Olisiko jollakin antaa ihon hoito vinkkejä tjtn?

Kiitos :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uönaikana tullut hyviä niksejä!

Luulen omallakohdalla otsan juonteiden johtuvan siitä kun joudun jatkuvasti nostaa kulmia koska silmäluomet painavat silmää muuten vähäsen.. Kiva että oli joku muukin jolla näin nuorena ryppyjä :) Silmien alla olevista rypyistä en omalla kohdalla ymmärrä mistä johtuu, syviä uurteita- ei ilme juonteita...Harnittaa ja jännittää kuinka paöjon ryppyjä omistan vaikka 30vuotiaana kun rypistyn kun rusina.. :/

Ap

Vierailija
2/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:04"]No sieltähän se tulikin, tupakka ja solarium. Oletko ottanut aurinkoakin? Japanissa naiset käyttää hellevarjoja, ettei naama mene kurttuun auringon takia. [/quote] En ole mielestäni sen enempää ottanut kun muutkaan.. ja 40 vuotiaan iho minulla. Edelleenkin ihmettelen tätä ryppyjen tulo nopeutta.. :/

[/quote]

Eipä se aurinko katso kuinka paljon kaverit ottaa! Joillakin on tuuria eikä aurinko tee niin isoja tuhoja - tai voi olla että he on käyttäneet suojaa, tai et vain huomaa heidän ryppyjä, tai että heillä ne rypyt tulee esille x vuoden päästä. Mutta kyllä se aurinko tekee paljon tuhoja, ja ihan turha perustella jollain "mutta kun muutkin". Sama kuin tupakoitsija ihmettelisi kuinka sai keuhkosyövän, kun on polttanut vain saman verran kuin muut ja kaikilla niillä muilla ei (vielä) olekaan syöpää... Jos olet ottanut aurinkoa, niin ei mikään ihme että tuhoja on tullut. Turhaan sinä mihinkään rasvoihin takerrut jos nuo perusasiat mättää, eli tupakointi ja aurinkotuhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:04"]No sieltähän se tulikin, tupakka ja solarium. Oletko ottanut aurinkoakin? Japanissa naiset käyttää hellevarjoja, ettei naama mene kurttuun auringon takia.
[/quote]
Itseasiassa Aasiassa suositaan vaaleaa, kalpeaa ihoa mikä on osoitus varakkuudesta tai paremmasta elämäntasosta ja se on myös yleinen kauneusihanne siellä. Siksi niitä naisia hellevarjojen kanssa näkyy siellä niin paljon, kun eivät halua ruskettua.

Vierailija
4/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Itseassa siis sanoit ihan saman asian kuin kommentoimasi kirjoittaja, itseasiassa. 

Vierailija
5/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoon vaikuttaa ihan kaikki mitä teet. Eli se tupakointi, se mitä ihollesi laitat, se mitä syöt ja juot, miten nukut, onko stressiä, käytätkö lääkkeitä, miten kuormitat elimistöäsi. Lopeta tupakointi, älä käytä alkohlia, älä juo kahvia (ainakaan paljoa), hylkää sokeri, syö paljon kasviksia ja marjoja, juo vettä ainakin 2 l päivässä (mieleellään enemmänkin), harrasta hikiliikuntaa ainakin 3 kertaa viikossa. Älä missään tapauksessa kuori ihoasi, vaan tee kevyt kuivaharjaus kerran viikossa. Käytä meikkejä mahdollisimman vähän ja valitse luonnonmukaisia. Käytä ihonhoitoon kylmäpuristettuja kasviöljyjä ja eteerisiä öljyjä. Nuku pitkät yöunet ja mene nukkumaan ajoissa, vältä stressiä ja lääkkeitä. Pidä huoli suolistosi hyvinvoinnista (suolen pitää tyhjentyä 2-3 kertaa päivässä, syö hyviä bakteereja esim. hapanmaitotuotteita, raakoja kasviksia, graavikalaa) ja elimistösi tehokkaasta toiminnasta, siihen auttaa liikunta, oikea ruokavalio, ulkoilu, nukkuminen, positiivinen mieliala, jooga ja esim. maksan puhdistuskuurit (helppoa tähän aikaan vuodesta, syöt voikanlehtiä).

Tässä on se hyvä puoli, että hoitaa samalla terveyttäsi tai oikeastaan nimenomaan sitä ja kaupanpäälle saat kauniin ihon. Itse olen toiminut yllämainitulla tavalla ihan nuoresta lähtien, olen nyt 45 v, eikä ryppyjä ole juuri nimeksikään. Ihoni on hehkeä ja kaunis edelleen. Eli se on ihan kokonainen elämäntapa, jonka seurauksena voit hyvin ja näytät hyvältä.

Vierailija
6/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:35"]

Älä missään tapauksessa kuori ihoasi, vaan tee kevyt kuivaharjaus kerran viikossa.

[/quote]

Suomeksi: "Älä missään tapauksessa kuori ihoasi, vaan kuori ihosi kerran viikossa."

Mikäs järki tuossa neuvossa nyt oli :D. Kuorimista se ihon hinkkaaminen kuivalla harjallakin on.

Vierailija
7/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonhoitoon kannattaa panostaa hyvillä voiteilla, jotka imeytyvät hyvin eivätkä tuki ihoa. itse käytän ainoastaan iholle tarkoitettuja korkealuokkaisia voiteita/seerumeita/öljyjä, ei mitään tavallisia kasviöljyjä, sillä ne tukkivat ihon eivätkä imeydy parhaalla mahdollisella tavalla. ne kannattaa nauttia sisäisesti. samoin on sanomattakin selvää että terveellinen ruokavalio ja muut elämäntavat vaikuttavat ja ihon grillaaminen auringossa kannattaa jättää kokonaan ja muistaa se autinkorasva.

Vierailija
8/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:35"]

Onko tosiaan ryppyjä, vaiko vain ilmejuonteita, joita kaikilla aikuisilla on? Poista kuitenkin silmämeikki hellävaroen, ei niin, että venyttelet ja hankaat ihoa, ja levitä voide silmien ympärille nimettömällä taputellen. Rypyt ja juonteet antavat kasvoille persoonallisuutta, jota ei fotoshopatuissa mainoskuvissa mallien kasvoilla näy.

[/quote]

No ei mulla ainakaan ole edes vielä 25-vuotiaanakaan yhtäkään ilmejuonnetta. 

Vierailija
9/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmejuonia voi olla jo vaikka 2-vuotiaalla

Vierailija
10/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:35"]

Onko tosiaan ryppyjä, vaiko vain ilmejuonteita, joita kaikilla aikuisilla on? Poista kuitenkin silmämeikki hellävaroen, ei niin, että venyttelet ja hankaat ihoa, ja levitä voide silmien ympärille nimettömällä taputellen. Rypyt ja juonteet antavat kasvoille persoonallisuutta, jota ei fotoshopatuissa mainoskuvissa mallien kasvoilla näy.

[/quote]

No ei mulla ainakaan ole edes vielä 25-vuotiaanakaan yhtäkään ilmejuonnetta. 

[/quote]

No mulla on ja olen 24v, on ollut jo pari vuotta! Enkä polta tai ota aurinkoa, näin me vaan ihmiset ollaan erilaisia. En voi väittää ettenkö olisi kateellinen sileästä ihostasi, mutta minkäs sille mahtaa...!

Ap:lle vinkkejä mitä voi tehdä: omalla kohdallani olen huomannut, että jos on esim. hartiat jumissa niin tulee helposti rypistettyä otsaa jopa nukkuessa. Sitten aamulla kun herää on ihan hirveä kurttu kulmien välissä. Sama ilmestyy myös muutoin huonosti nukutun yön jäljiltä... Olen ihan aktiivisesti yrittänyt sitten olla rypistelemättä, niin kyllä on vielä tällaiset ilmerypyt hälvenneet. Toinen vinkki jos kulmien välissä oleva ryppy vaivaa: tarkistuta näkösi! Ja käytä kirkkaalla säällä aurinkolaseja. Kurtistelun vähentäminen voi tässä iässä vielä oikeasti myös lieventää noita ilmeryppyjä :)

Huolehdi myös ihon kuorinnasta ja kosteutuksesta - kosteutus myös sisältä päin, eli tarpeeksi vettä (ja mineraaleja).

No, yksi vinkki mikä voi auttaa jos rypyt ei vaan häviä ja itseä ärsyttää... leikkauta otsatukka joka peittää niitä.

Vierailija
11/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne juonteet pahoja ole. Terävöittää piirteitä hieman ja antaa ilmeikkyyttä. Pidän niistä.

T.Naisia arvostava M.

Vierailija
12/27 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias ei ole enää nuori, se juna meni jo hei viisi vuotta sitten. Kannattaisi vaan luovuttaa.

Vierailija
13/27 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuiva iho? liika aurinko?

Vierailija
14/27 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:55"]kuiva iho? liika aurinko?
[/quote]
Rööki? Solarium?

Vierailija
15/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut vitaliksen huulirasvaa silmäryppyjen päälle joka ilta kosteuttaa ihoa hyvinnnn

Vierailija
16/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kyllä tupakkaa ja joskus vuodiavuodia sitten tuli käytyä solariumissa joskud.
Voiko tupakka yksisdään tehdä noin pahoja eyppyjä noin nopeasti?
Vaikka rasvaisin ihoa kuinka paljon rypyt eivät katoa...

AP

Vierailija
17/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:00"]Poltan kyllä tupakkaa ja joskus vuodiavuodia sitten tuli käytyä solariumissa joskud.
Voiko tupakka yksisdään tehdä noin pahoja eyppyjä noin nopeasti?
Vaikka rasvaisin ihoa kuinka paljon rypyt eivät katoa...

AP
[/quote]

Anteeksi kirjoitusvirheet.. liian pieni kännykän näppäimmistö. :)

Vierailija
18/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän se tulikin, tupakka ja solarium. Oletko ottanut aurinkoakin? Japanissa naiset käyttää hellevarjoja, ettei naama mene kurttuun auringon takia.

Vierailija
19/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltin jostain 16-vuotiaasta 25-vuotiaaksi. Sitten lopetin. Ei mulla ole vieläkään ryppyjä, käytän hyviä, kosteuttavia rasvoja. Nyt mulla on sellanen vichyn tuubi-rasva, joka on kuivalle ja erittäin kuivalle iholle ja kosteuttaa 48h. Joten en usko että tupakointi vielä tuossa iässä on saanut aikaan tuhoja, enemmänkin sitten kun muutenkin iho vanhenee. N31

Vierailija
20/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:04"]No sieltähän se tulikin, tupakka ja solarium. Oletko ottanut aurinkoakin? Japanissa naiset käyttää hellevarjoja, ettei naama mene kurttuun auringon takia.
[/quote]

En ole mielestäni sen enempää ottanut kun muutkaan.. ja 40 vuotiaan iho minulla. Edelleenkin ihmettelen tätä ryppyjen tulo nopeutta.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi