Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei kelpaa edes yhden yön jutuksi?

Vierailija
15.06.2015 |

Antaa tulla...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikoinaan mentorini opetti että yhtään naista ei saa jättää hoitelematta ja oli minulle vihainen, kun jätin yhden tapauksen hoitelematta, vaikka hän antoi  minulle panoluolansa avaimenkin, että käy nyt hyvä poika hoitelemassa varma tapaus, kun kaiken lisäksi oli vielä oikein hemasevan näköinenkin, mutta minä vedin puihin aikataulullisista syistä (työt pukkasivat päälle).

Hän muistutteli ja surkutteli vielä pitkään sen jälkeen, kuinka minä tuhlasin varman ja vieläpä hemaisevan sauman. No tulihan sitä sen jälkeen hoideltua yks jos toinenkin, mutta aina minulla rima kuitenkin joltisenkin kohtuullisella korkeudella oli ja karuimmat tapaukset kyllä jätin hoitelematta.

Muistan erään kerran, kun oltiin jälleen panomiesporukan kanssa baarissa ja kateltiin kavereiden kanssa, kun mentorini poistui ravintolasta valomerkin jälkeen melko karun ja vanhan hoidon kanssa. Sitä sitten seuraavana päivänä vähän ihmeteltiin, johon mentorini sanoi, että kun ei ollut enää muuta! Eli hän kyllä itse noudatti neuvojaan kirjaimellisesti. Olihan hän sinä iltana jo heti alkuillasta käynyt yhden pirkon hoitelemassa, mutta pääsi sen verran myöhään takaisin pelipaikalle, että jaot oli jo kokolailla tehty, joten vaihtoehdot oli vähissä ja vielä yksi piti saada, että oli illan saldo täynnä. Parhaina päivinä hän hoiteli jopa kolme naista.

Oli se kyllä melkoinen mentori ja kieltämättä hyvät opit hältä nuorena poikana sain. Rauha hänen sielulleen.

Vierailija
62/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 05:05"]

Mamupatja. Pthyi

[/quote]

Mulla on ollut vain ulkomaalaisia miehiä, mutta kyllä mua suomalaisetkin vonkaa. Välillä vähän liikaakin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:55"]

Jos tissit ovat liian pinet, niin ei kelpaa. - mies 34v

[/quote]

Nainen saa vaatia, että mies on häntä pidempi, mutta mies ei saa vaatia mitään alapeukuista päätellen. Idioottimammat vauhdissa saatana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän