Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei kelpaa edes yhden yön jutuksi?

Vierailija
15.06.2015 |

Antaa tulla...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen

Vierailija
2/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:44"]

Itse kyllä pitäisin noita yhden yön vonkaamisia aika alentavina, eikä minulta ole sellaisia vongattukaan. Naimisiin kylläkin olen päätynyt, ja vakavampia ottajia olisi ollut useampia. Joten minusta se, että känniääliöt pysyvät kaukana ei ole elämässä miinus vaan ihan onnellinen asia.

[/quote]

Ei kaikki naiset etsi vakavaa parisuhdetta, etenkään jostain baareista :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset hiirulaiset joilta puuttuu itseluottamus on ulkonäkö sitten ihan mitä tahansa.

Vierailija
4/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa!!!!!!!!!!!!!! Naisvihaa!!!!!!!!!!!!!! Naisvihaa!!!!!!!!!!!!!! Naisvihaa!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla jotain perää...Tähän mennessä minusta on ollut kiinnostunut vain kaksi miestä, mutta kumpikin alkoi puhua heti avioliitosta ja perheestä. Itse en haluaisi vielä edes ajatella perheen perustamista, vaan pelkästään RAKASTELLA jonkun kutakuinkin normaalin miehen kanssa :-)

ap

[quote author= [/quote] Eli oletko sitten tyttöystävä/vaimo ainesta? Sellaiset ei kelpaa yhden yön jutuksi ainakaan livenä, netin kautta voisi onnistua.

[/quote]

Vierailija
6/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 09:06"]

Itse kyllä pitäisin noita yhden yön vonkaamisia aika alentavina, eikä minulta ole sellaisia vongattukaan. Naimisiin kylläkin olen päätynyt, ja vakavampia ottajia olisi ollut useampia. Joten minusta se, että känniääliöt pysyvät kaukana ei ole elämässä miinus vaan ihan onnellinen asia.

[/quote]

[/quote]

No itse en kyllä etsi yhtään mitään baareista. Joskus kun käyn, käyn kavereiden kanssa aikaa viettämässä, enkä sinkkuaikoinakaan olisi voinut kuvitella jonkun baarityypin kanssa mitään vakavampaa tai edes lyhytaikaista. Vähän itsekunnioitusta. Kiinnostaviin miehiin tutustui esim opiskelijaporukoissa ihan riittävästi.

Ylipäätään en ymmärrä mitään baareissa tutustumisia. Sehän on tosi pinnallista, toisen arvoista ja älystä ei saa kovin kummoista käsitystä, ja sitten muka joku voi kiinnostua toisesta. Sehän perustuu silloin lähinnä ulkonäköön, ja todennäköisyys mennä metsään on valtavan suuri.

Vierailija
7/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että kyseessä on ap:n kohdalla mikään ulkonäöllinen asia, jos et kerran ole ruma, rinnaton tai lihava. Ehkä kyseessä on sun oma asenne: viestität eleilläsi, ettet halua ketään lähellesi. Hymyile ja katso ihmisiä silmiin niin varmasti saat yhden illan seuraa :-)

Vierailija
8/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 09:06"]

[/quote]

[/quote]

No itse en kyllä etsi yhtään mitään baareista. Joskus kun käyn, käyn kavereiden kanssa aikaa viettämässä, enkä sinkkuaikoinakaan olisi voinut kuvitella jonkun baarityypin kanssa mitään vakavampaa tai edes lyhytaikaista. Vähän itsekunnioitusta. Kiinnostaviin miehiin tutustui esim opiskelijaporukoissa ihan riittävästi.

Ylipäätään en ymmärrä mitään baareissa tutustumisia. Sehän on tosi pinnallista, toisen arvoista ja älystä ei saa kovin kummoista käsitystä, ja sitten muka joku voi kiinnostua toisesta. Sehän perustuu silloin lähinnä ulkonäköön, ja todennäköisyys mennä metsään on valtavan suuri.

[/quote]

Sä olet itse itsekunnioituksen perusteella heikoissa kantimissa jos kuvittelet olevasi siinä asemassa, että voit arvottaa muiden mieltymyksiä. Baareissa käy ihan tavallisia ihmisiä, erityisesti vain sinkkujen osuus on normaaliväestöä korkeampaa. Ihan turha nykyaikana kuvitella, että sä olisit jotenkin parempi ihminen jos et ole baareissa käynyt/sieltä jotain hakenut :) 

Vierailija
9/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuinen, likainen, ei huolehdi hygieniastaan

Vierailija
10/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:06"]

Tässä voi olla jotain perää...Tähän mennessä minusta on ollut kiinnostunut vain kaksi miestä, mutta kumpikin alkoi puhua heti avioliitosta ja perheestä. Itse en haluaisi vielä edes ajatella perheen perustamista, vaan pelkästään RAKASTELLA jonkun kutakuinkin normaalin miehen kanssa :-)

ap

[quote author= [/quote] Eli oletko sitten tyttöystävä/vaimo ainesta? Sellaiset ei kelpaa yhden yön jutuksi ainakaan livenä, netin kautta voisi onnistua.

[/quote]

[/quote]

Naiivi ainakin olet, normaalit miehet eivät puhu ensikättelyssä avioliitoista ja lapsista. 

Vierailija
11/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri (kaverin kaveri oikeastaan) jolla on elämänsä aikana ollut yksi ainoa yhden yön juttu, koskaan ei ole seurustellut tai ollut mitään siihen päin viittaavaa säätöäkään. Tuo yhden yön juttu oli niin että se mies oli niin kännissä että ei ollut tajunnut mihin ja kenen kanssa lähti. Aamulla heti herättyään oli häipynyt sanomatta sanaakaan.

Mutta tuo kaveri on kasvojen piirteiltään hyvin tavallisen näköinen, ei kaunis mutta ei rumakaan. Ei meikkaa koskaan, ei laita hiuksia koskaan, hiusmalli on päätä pitkin valuva väritön hiirenhäntä. Käyttää äitinsä vaatteita juhlissa (!). Luonteeltaan on hyvin hiljainen ja ujo, hänet unohtaa samantien kun selkänsä kääntää. Esim. minun mieheni ei muista kenestä on kyse vaikka tämä nainen kävi meillä viime viikolla ja mieskin oli kotona.

Väittäisin että suurin syy "kelpaamattomuuteen" on syrjäänvetäytyvä luonne ja se ettei edes yritä tehdä ulkonäölleen mitään. Suihku, uusi hiusmalli, meikki ja uudet vaatteet tekisivät ihmeitä.

Vierailija
12/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"]

Kestätkö rehellisen vastauksen mieheltä? Jos kestät niin lue eteenpäin. Joko naamastaan oikeasti ruma tai selvästi ylipainoinen (kaunis naama voi auttaa jossain määrin) ei välttämättä saa edes heikkotasoista miestä yhdeksi yöksi.

[/quote]Mutta vastaavasti todella heikkotasoinenkin mies  saa seuraa, ihan kauniistakin naisista. Koska naisen on huolittava se minkä sattuu saamaan. 

Vierailija
13/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jolla on ruma sektioarpi. Never!

Vierailija
14/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sellaisen +20kg ylipainoa omaavan, epähygieenisen ja päihdeongelmaisen on vaikea löytää seuraa!

Vierailija
15/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aloittaja ainoa :( mä en kelpaa koskaan. En tiedä miksi.

Vierailija
16/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:46"]Sellanen jolla on ruma sektioarpi. Never!
[/quote]

Sama! Näyttää puhkaistulta kalalta.

Vierailija
17/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kelvannut vaikka baarissa on tullut ravattua kohta 10 vuotta. Olen ruma, pienitissinen ja muutenkin poikamaisen vartalon omaava nainen. Näytänkin enemmän mieheltä kuin naiselta. Mussa ei ole mitään millä "houkuttelisin" miehiä puoleeni kun ei ole edes tissejä joilla heruttaa. Pari kertaa olen huomannut jonkun mamun tuijottavan, mutta eipä nekään ole tulleet iskemään.

Vierailija
18/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ujous mitään kerro. Miehet kyllä tulee baareissa iskemään ja juttelemaan jos edes jaksaa hymyillä jollekin. Nainen on joko a) ruma, b) sen näköinen, ettei iskeminen kannata (ts. tylsä, mies voi ennustaa ettei seksiä tule tippumaan).

Vierailija
19/63 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä