YÖKYLÄILYSTÄ!!!
Olen itse 16v, tuo yksi yökyläily ketju sai minut ärsyyntyneeksi. Antakaa kun kerron oman (ja monen muun nuoren) näkökulman yökyläilyyn:
Minä saan yökyläillä poikaystäväni luona, ja poikaystäväni meillä. Samalla tavalla ystäväni saavat yökyläillä kumppaneidensa kanssa.
.
.
Sanotte että yökyläily kannustaa seksiin?! No ei kannusta! Yökyläilyn idea on samanlainen kun olla yötä kaverin luona. Siihen ei tarvitse kuulua seksiä. Joillakin voi kuulua, mutta itse suosin seksin harrastamista päivällä kun muita ei ole talossa.
.
.
Jos vanhempani olisivat estäneet yökyläilyn, olisin silti harrastanut seksiä. Se ei olisi estänyt minua. Seksissä ei ole mitään pahaa, jos ehkäisy on kunnossa.
.
.
Kieltämällä yökyläilyn näytätte nuorelle että ette luota häneen, ja luultavasti teini alkaa kapinoimaan vastaan.
.
.
Seksiä voi harrastaa milloin ja missä vain. Yrittäkää ymmärtää se.
.
.
Kaikki tietää että kielletty hedelmä houkuttaa eniten. TIEDÄN MONTA TAPAUSTA JOSSA OLEN NÄHNYT NÄIN KÄYVÄN. Tytöltä kielletään yökyläily, tyttö alkaa kapinoida ja harrastaa seksiä koulun vessoissa, jne.
.
.
Seksissä ei ole mitään väärää. Jokaisella nuorella on oikeus harrastaa seksiä.
.
.
Älkää pilatko kaikkea kieltämällä, kun voitte sen sijaan puhua ehkäisystä ja muusta siihen liittyvästä.
Väsyneet aivoni ei jaksa miettiä enempää, joten kirjoitin "lyhyesti".
-16v
Kommentit (21)
Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua,
Harrastaako joku muka tosiaan seksiä koulun vessoissa?!? Ei olisi tullut mieleenkään, vaikka aloin seurustella 15-vuotiaana eikä saatu kovin usein lupaa yökyläilyyn.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua,
[/quote]
Häneltä kiellettiin poikaystävän kanssa yökyläily, ja seksiä pidettiin tabuna. Nyt se 18v, ja on strippari.
Ap
Että mua ärsyttää tuo jatkuva etusivun keskustelujen upittelu.
Ap varmaan tarkoitti tuolla koulun vessoissa hässimisellä lähinnä sitä, että kyllä nuoret löytävät AINA paikan harrastaa seksiä, vaikka kuinka yritettäisiin vahtia ja kieltää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua, [/quote] Häneltä kiellettiin poikaystävän kanssa yökyläily, ja seksiä pidettiin tabuna. Nyt se 18v, ja on strippari. Ap
[/quote]
Syyt noihin temppuihin taitaa olla huomattavasti syvemmällä kuin yökyläily.
ihanan naivia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:10"]
Ap varmaan tarkoitti tuolla koulun vessoissa hässimisellä lähinnä sitä, että kyllä nuoret löytävät AINA paikan harrastaa seksiä, vaikka kuinka yritettäisiin vahtia ja kieltää.
[/quote]
Löytää joo, kokemusta on kyllä. Mutta silti, koulun vessassa. Ei juma.
-5
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]Harrastaako joku muka tosiaan seksiä koulun vessoissa?!? Ei olisi tullut mieleenkään, vaikka aloin seurustella 15-vuotiaana eikä saatu kovin usein lupaa yökyläilyyn.
[/quote]
No nykyään tämä kyseinen tyttö on henkisesti ihan rikki. Hän oppi että seksi on kiellettyä ja se pitää tehdä salassa, jolloin sitä harrastettiin koulun vessoissa yms. Olen siis kyseisen tytön ystävä, ja hän on sanonut että hänelle ei koskaan kehittynyt tervettä seksuaalisuutta, koska luuli että seksi tekee ihmisestä huonon jne.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:10"]Ap varmaan tarkoitti tuolla koulun vessoissa hässimisellä lähinnä sitä, että kyllä nuoret löytävät AINA paikan harrastaa seksiä, vaikka kuinka yritettäisiin vahtia ja kieltää.
[/quote]
Se tyttö oikeastikin harrasti koulun vessassa seksiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua, [/quote] Häneltä kiellettiin poikaystävän kanssa yökyläily, ja seksiä pidettiin tabuna. Nyt se 18v, ja on strippari. Ap
[/quote]
Syyt noihin temppuihin taitaa olla huomattavasti syvemmällä kuin yökyläily.
ihanan naivia.
[/quote]
Miksi sitten kolmelle tytölle lähipiirissäni kävi täysin sama juttu kun tuolle yhdelle tytölle? Kaikilla samanlaiset taustat.
Ap
Tää on tää parisuhde- ja bändineuvoja jakava lapsi. Huvittavaa
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]Harrastaako joku muka tosiaan seksiä koulun vessoissa?!? Ei olisi tullut mieleenkään, vaikka aloin seurustella 15-vuotiaana eikä saatu kovin usein lupaa yökyläilyyn.
[/quote]
No nykyään tämä kyseinen tyttö on henkisesti ihan rikki. Hän oppi että seksi on kiellettyä ja se pitää tehdä salassa, jolloin sitä harrastettiin koulun vessoissa yms. Olen siis kyseisen tytön ystävä, ja hän on sanonut että hänelle ei koskaan kehittynyt tervettä seksuaalisuutta, koska luuli että seksi tekee ihmisestä huonon jne.
Ap
[/quote]
No voi jessus että on kaverillas jutut. Taitaa olla aikasin sekasin muutenki. Siis ei kehittynyt tervettä seksualisuutta, koska ei saanu mennä teininä poikakaverille yöks :D ?! Ei riemulla rajaa ku on päästävänsä vajaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua, [/quote] Häneltä kiellettiin poikaystävän kanssa yökyläily, ja seksiä pidettiin tabuna. Nyt se 18v, ja on strippari. Ap [/quote] Syyt noihin temppuihin taitaa olla huomattavasti syvemmällä kuin yökyläily. ihanan naivia. [/quote] Miksi sitten kolmelle tytölle lähipiirissäni kävi täysin sama juttu kun tuolle yhdelle tytölle? Kaikilla samanlaiset taustat. Ap
[/quote]
Kun nyt oikein tarkkaan mietit, niin varmaan niitä tyttöjä on enemmänkin. Ja oikeastaan sinä itsekin olet harrastanut seksiä koulun vessassa ja olet siksi aivan rikki, eikö vain?
Pakko vielä jatkaa, että itse en saanu olla poikaystävällä yötä. Enkä silti harrastanu seksiä vessoissa, ihan omassa tai poikakaverin kotona päivisin. Ja ei, strippariakaan ei musta tullut!
-15-
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Kauheaa jos joku harrastaa seksiä koulun vessassa :( En ikinä toivoisi sitä omalle lapselleni. Onko oikeasti jossain tapahtunut näin? Meidän aikana ei ainakaan koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka kaikenlaisia huhuja liikkuikin, niin ei mitään näin rajua, [/quote] Häneltä kiellettiin poikaystävän kanssa yökyläily, ja seksiä pidettiin tabuna. Nyt se 18v, ja on strippari. Ap [/quote] Syyt noihin temppuihin taitaa olla huomattavasti syvemmällä kuin yökyläily. ihanan naivia. [/quote] Miksi sitten kolmelle tytölle lähipiirissäni kävi täysin sama juttu kun tuolle yhdelle tytölle? Kaikilla samanlaiset taustat. Ap
[/quote]
Kun nyt oikein tarkkaan mietit, niin varmaan niitä tyttöjä on enemmänkin. Ja oikeastaan sinä itsekin olet harrastanut seksiä koulun vessassa ja olet siksi aivan rikki, eikö vain?
[/quote]
En ole harrastanut seksiä vessassa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:20"]Tää on tää parisuhde- ja bändineuvoja jakava lapsi. Huvittavaa
[/quote]
Se bändi typy on 15v.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]Harrastaako joku muka tosiaan seksiä koulun vessoissa?!? Ei olisi tullut mieleenkään, vaikka aloin seurustella 15-vuotiaana eikä saatu kovin usein lupaa yökyläilyyn. [/quote] No nykyään tämä kyseinen tyttö on henkisesti ihan rikki. Hän oppi että seksi on kiellettyä ja se pitää tehdä salassa, jolloin sitä harrastettiin koulun vessoissa yms. Olen siis kyseisen tytön ystävä, ja hän on sanonut että hänelle ei koskaan kehittynyt tervettä seksuaalisuutta, koska luuli että seksi tekee ihmisestä huonon jne. Ap
[/quote]
Vittu että oot kakara. Turpa kiinni.Mulla on sulle yksinkertainen kysymys: Oletko valmis kantamaan seksielämän vastuun, eli oletko valmis äidiksi? Jos et, niin oletko valmis raskauteen, aborttiin, poikaystäväsi pettämiseen, sukupuolitauteihin, ehkäisypillereihin? Kerroppa. Osaatko käsitellä sitä, että 16v poikaystäväsi tuijottaa muita tyttöjä silmät kiiluen ja hyvin todennäköisesti pettää sua? Koska oikeesti, oot sille jännittävä pillu, et mikään sielunkumppani. Mut tsemppiä aborttiin sitten kun kumi pettää :) Jokaisella on oikeus seksielämään!!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]Harrastaako joku muka tosiaan seksiä koulun vessoissa?!? Ei olisi tullut mieleenkään, vaikka aloin seurustella 15-vuotiaana eikä saatu kovin usein lupaa yökyläilyyn. [/quote] No nykyään tämä kyseinen tyttö on henkisesti ihan rikki. Hän oppi että seksi on kiellettyä ja se pitää tehdä salassa, jolloin sitä harrastettiin koulun vessoissa yms. Olen siis kyseisen tytön ystävä, ja hän on sanonut että hänelle ei koskaan kehittynyt tervettä seksuaalisuutta, koska luuli että seksi tekee ihmisestä huonon jne. Ap
[/quote]
Vittu että oot kakara. Turpa kiinni.Mulla on sulle yksinkertainen kysymys: Oletko valmis kantamaan seksielämän vastuun, eli oletko valmis äidiksi? Jos et, niin oletko valmis raskauteen, aborttiin, poikaystäväsi pettämiseen, sukupuolitauteihin, ehkäisypillereihin? Kerroppa. Osaatko käsitellä sitä, että 16v poikaystäväsi tuijottaa muita tyttöjä silmät kiiluen ja hyvin todennäköisesti pettää sua? Koska oikeesti, oot sille jännittävä pillu, et mikään sielunkumppani. Mut tsemppiä aborttiin sitten kun kumi pettää :) Jokaisella on oikeus seksielämään!!
[/quote]
Mitä just luin...?
Up