YÖKYLÄILYSTÄ!!!
Olen itse 16v, tuo yksi yökyläily ketju sai minut ärsyyntyneeksi. Antakaa kun kerron oman (ja monen muun nuoren) näkökulman yökyläilyyn:
Minä saan yökyläillä poikaystäväni luona, ja poikaystäväni meillä. Samalla tavalla ystäväni saavat yökyläillä kumppaneidensa kanssa.
.
.
Sanotte että yökyläily kannustaa seksiin?! No ei kannusta! Yökyläilyn idea on samanlainen kun olla yötä kaverin luona. Siihen ei tarvitse kuulua seksiä. Joillakin voi kuulua, mutta itse suosin seksin harrastamista päivällä kun muita ei ole talossa.
.
.
Jos vanhempani olisivat estäneet yökyläilyn, olisin silti harrastanut seksiä. Se ei olisi estänyt minua. Seksissä ei ole mitään pahaa, jos ehkäisy on kunnossa.
.
.
Kieltämällä yökyläilyn näytätte nuorelle että ette luota häneen, ja luultavasti teini alkaa kapinoimaan vastaan.
.
.
Seksiä voi harrastaa milloin ja missä vain. Yrittäkää ymmärtää se.
.
.
Kaikki tietää että kielletty hedelmä houkuttaa eniten. TIEDÄN MONTA TAPAUSTA JOSSA OLEN NÄHNYT NÄIN KÄYVÄN. Tytöltä kielletään yökyläily, tyttö alkaa kapinoida ja harrastaa seksiä koulun vessoissa, jne.
.
.
Seksissä ei ole mitään väärää. Jokaisella nuorella on oikeus harrastaa seksiä.
.
.
Älkää pilatko kaikkea kieltämällä, kun voitte sen sijaan puhua ehkäisystä ja muusta siihen liittyvästä.
Väsyneet aivoni ei jaksa miettiä enempää, joten kirjoitin "lyhyesti".
-16v
Ärsyttävä pentu. "mun kaveri on strippari ja meni vielä panemaan koulun vessassa, koska ei saanut mennä yöksi poikaystävälle, ja näin ollen ei saanut kehitettyä tervettä seksuaalisuutta".
Joko toivot äitis olevan täällä lukemassa näitä juttuja ja toivot sen päästävän sut nyt poikaystävälle yöksi, koskaa pelkää sun seksuaaliterveyden vuoksi, tai oot vaan harvinaisen ärsyttävä teini.