Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat, miten paljon laittaudutte töihin

Vierailija
15.06.2015 |

Missä olette töissä ja paljonko esim.meikkaatte töihin mennessä? Itse olen kotihoidossa ja pistänyt silmään kun kukaan työkaveri ei tunnu piittaavaan ulkonäöstään. Töihin tullaan pieruverkkareissa haudasta nousseen näköisenä. Itse nyt kuitenkin vähän ehostan (puuteria, ripsiväriä ja poskipuna) ja hiukset kampaan. Kai sitä voi edes näyttää ihmiseltä vaikka onkin töissä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa laitan, etenkin käsille tärkeää ettei tulisi ihottumaa käsidesistä tms. Noin muuten riittää yleinen puhtaus, hiusten harjaus/kiinnilaitto ja (hajustamaton) deodorantti. Työvaatteet tulee talolta ja koruja (edes vihkisormusta) en töissä pidä hygieniasyistä, kaulakoruja ym en käytä turvallisuussyistä (esim. kuristamisen mahdollisuus).

Vierailija
2/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä laitan.
Hiukset ponnarille.
Se on siinä. Mun työni on ainakin niin kiireistä, että tulee tosi kuumakin ja ihan turha mitään meikkejä laitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kevyesti (meikkipuuteri, poskipuna, ripsiväri, värillinen huulikiilto). Hiukset on yleensä nutturalla. Korvissa on pienet korvakorut. Työasuun en voi paljon vaikuttaa. Olen diabeteshoitaja.

Vierailija
4/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset värivoide ja hillitty huulipuna. Puhtaat hiukset ja aina kiinni.

Vierailija
5/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän meikkivoidetta, peiteväriä, puuteria, poskipumaa, luomiväriä, kajalia ja ripsiväriä. Pitkät hiukset on jollain sotkunutturalla, ponnarilla tai puoliksi auki. Olen sh akuutilla psyk. osastolla.

Vierailija
6/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria vaan, oon luonnostaan punapää blondeilla ripsillä joten ripsari on "ehdoton". Sitten hiukset vaan nutturalle.

Vierailija
7/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineralipuuteri, ripsiväri, poskipuna ja kulmakynä + hiukset ponnarilla. Siisti ja asiallisen näköinen pyrin olemaan. 

Vierailija
8/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari äitiysneuvolassa. Tukka yleensä ponnarilla. Iholle bb voide ja puuteri, ripsari ja luomiväri. Omat vaatteet töissä, usein joku tunika.

Vierailija
9/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:02"]Terkkari äitiysneuvolassa. Tukka yleensä ponnarilla. Iholle bb voide ja puuteri, ripsari ja luomiväri. Omat vaatteet töissä, usein joku tunika.
[/quote] Miksi alapeukku?

Vierailija
10/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vastasyntyneiden teho-osastolla. Mulla on ohut kerros meikkivoidetta ja puuteria, kulmakynää ja ripsiväriä. Hiukset joko siistillä ponnarilla, letillä tai nutturalla. Meikkiin kuluu aamulla 20min ja syön kuitenkin samalla aamupalaa.

Vierailija
11/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku tullut varmaan siltä jolle aamulla joskus oon soittanut.

Vierailija
12/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]

Oon vastasyntyneiden teho-osastolla. Mulla on ohut kerros meikkivoidetta ja puuteria, kulmakynää ja ripsiväriä. Hiukset joko siistillä ponnarilla, letillä tai nutturalla. Meikkiin kuluu aamulla 20min ja syön kuitenkin samalla aamupalaa.

[/quote]

Miksi meikkaat sinne? Isillle vai äidille? Tuskinpa ainakaan vastasyntyneille pakkeli hyväksi, laitatko hajuvettäkin?

Vierailija
13/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä leikkaussalissa. Aamulla laitan valokynää silmien alle, kulmakynää, kajalia, luomiväriä, ripsaria ja huulirasvaa.

Ja tuolle yhdelle kyselijälle, ketä varten meikkaan.. vastaan, että  komeiden kirurgien ja anestesialääkärien takia tietysti, ehe, ehe..

Vierailija
14/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Miksi meikkaat sinne? Isillle vai äidille? Tuskinpa ainakaan vastasyntyneille pakkeli hyväksi, laitatko hajuvettäkin?
[/quote]

Tuskinpa aloittajakaan meikkaa kotihoidossa vanhuksille?

Vierailija
15/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta eikös ne meikit juuri niitä bakteereja yms. sisällä. Eihän hoitajien saisi mitään sellaisia levitellä naamalleen, kun lähtee sairaita hoitelemaan, varsinkaan teho-osastolle? Kummeksuen ihmettelen.

Vierailija
16/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:22"]

[/quote]

Mutta eikös ne meikit juuri niitä bakteereja yms. sisällä. Eihän hoitajien saisi mitään sellaisia levitellä naamalleen, kun lähtee sairaita hoitelemaan, varsinkaan teho-osastolle? Kummeksuen ihmettelen.

[/quote]

Voi kiesus!

Miksi meikit sisältäisivät jotenkin enemmän bakteereja kuin esim. ihmisen oma iho, kosteusvoiteet, hiukset, parta, viikset?

Vierailija
17/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa asiakkaita varten vaan ihan sitä varten että haluan näyttää ihmiseltä, siistiltä ja huolitellulta myös työssä ollessani. Tähän kuuluu myös toki siistit vaatteet. Ap

Vierailija
18/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

En meikkaa asiakkaita varten vaan ihan sitä varten että haluan näyttää ihmiseltä, siistiltä ja huolitellulta myös työssä ollessani. Tähän kuuluu myös toki siistit vaatteet. Ap

[/quote]

hmm... luulin, että ap haluaa huomioida juuri ne asiakkaat. Kuten yrityselämässä osoitetaan kunnioitusta pukeutumisella asiakkaille, niin ajattelin että tässä on sama takana.. Harmi sinänsä ettei ollut

Vierailija
19/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

Voi kiesus!

Miksi meikit sisältäisivät jotenkin enemmän bakteereja kuin esim. ihmisen oma iho, kosteusvoiteet, hiukset, parta, viikset?

[/quote]

No esimerkiksi siksi, että meikki irtoaa päivän mittaan.

Vierailija
20/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikithän on ihan helvetin bakteerisia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi