Opiskeluvalintojen tuloksia odottelevia?
Täällä yksi.. Olen vielä lomalla tämän kuun, mikä tuntuu tekevän odottavan ajasta vieläkin pidemmän. Vastauksia oottelen Helsingin käyttäytymistieteellisestä ja toivon, että tulokset tulisivat jo kesäkuun puolella...
Kommentit (7)
Täällä ollaan myös kuin tulisilla hiilillä. Amkiin hain englanninkieliseen koulutukseen ja tuloksia lupailtiin jo alkuviikosta. Nyt on uudessa hakusysteemissä jotain häikkää, joten hyvä, jos ensi viikkoon mennessä tulee tieto opiskelupaikasta.
Täällä ollaan myös kuin tulisilla hiilillä. Odottelen lukioon päässeiden nimiä. Tiedän, että jos entinen oppilaani ei pääse sinne minne pyrki, niin minun arvioinnistani tehdään valitus. Olisi pitänyt kuulema antaa numero sen perusteella mihin oppilas pyrkii.
Amk aikuiskoulutus. Ärsyttää kun aikaisempien vuosien pisterajoja ei ole netissä, niin voi vain arvailla onko omat pisteet lähelläkään riittävää.
Mä odottelen myös tuloksia! Hain Turkuun luokanopettajaksi. Tulokset tulee 3.7. Jännittää!
Tsemppiä kaikille! Jos nyt ei tärppää älkää masentuko, vuosi on lyhyt aika! :)
Odottelen tuloksia, joiden pitäisi tulla ylihuomenna. Hain toisen asteen koulutukseen kolmeen eri kaupunkiin. En ole ikinä halunnut mitään näin paljon, ja tämä odottaminen on piinaavaa!
Ei täällä kukaan mitään opiskele. Elämänkoulu se on mikä puhuu..