Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puoli vuotta parisuhteessa sporttisen naisen kanssa. Urheilullisuutta hän ylläpitää harrastuksilla samaan aikaan kun minä hoidan lapsia joita hän on saanut aiemmissa parisuhteissa

Vierailija
06.02.2022 |

Hän on siis saanut 2 lasta kahden eri miehen kanssa ja kun aloitin seurustelun hänen kanssaan ja muutettiin samaan asuntoon niin hän olettaa voivansa lähteä työpäivän jälkeen harrastamaan urheilua samaan aikaan kun minä hoidan ja kannan vastuun hänen lapsistaan. Yhteisiä lapsia meillä ei ole.
Mielestäni tämä on väärin ja aivan ärseestä. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe nyt menee, ennen kuin lapset kiintyy. Idiootit.

62/82 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ihan yleistä, että yh-Äidit muuttavat yhteen poikaystävän kanssa vain muutaman kuukauden seurustelun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/82 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo suhde anna sinulle pidemmän päälle mitään, olet resurssi naiselle. Se virta ei ikinä käänny. Tiedät itsekin, että suhde täytyy lopettaa. Lastenhoito, kokki remppa jne palveluja nainen voi ostaa markkinoiltakin halutessaan. Olet saanut todella hyvän oppitunnin naisista. Yh äipät ovat hetken hupia, siinä saa jo kaiken hyvän mitä sieltä on ylipäätään saatavissa. Sen jälkeen homma menee vain tappiolle. Ja noin se menee aina, turha muuta kuvitellakaan.

64/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Miksi olet ap edes muuttanut yhteen tyttöystävän luokse? Miksei molemmilla voisi olla omat asunnot?

Vierailija
65/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä avovaimosi sanoi, kun kerroit hänelle ajatuksistasi?

Vierailija
66/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on 9 ja 4 vuotta vanhat lapset. Olemme seurustelleet 5 kuukautta jonka jälkeen muutimme samaan osoitteeseen. 

Kuukauden yhteiselon jälkeen minusta alkaa tuntumaan, että minusta on tehty lasten huoltaja. Haluaisin kyllä jatkaa parisuhteessa mutten haluaisi kantaa vastuuta puolisoni lapsista.

Ap

Olet vahvaa aisuri-ainesta, ja avopuolisosi haistaa tämän. Todennäköisesti joku isomunainen tosimies on kyntänyt häntä samaan aikaan kun katsot vieraita lapsia.

Pian hän varmaan ehdottaa, että voisi tuoda jonkun häntäheikin kyntämään ja siementämään häntä teille kotiin niin että sinä saat kuunnella ja ehkä vilkaista mutta et saa tulla mukaan. Etkä edes runkata. Sitten kuuntelet säännöllisesti kun eri miehet käyvät vinguttamassa puolisoasi. Ja pian sulla onkin lisää hoidettavia, jotka ei ole omia.

Mutta tämä on sulle ok ja itseasiassa tykkäät salaa ajatuksesta, koska olet tossukka ja aisuri.

Vierailija
67/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika c.u.c.k

Veikkaan, että tekemässä "sporttia" muiden miesten kanssa.

Vierailija
68/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutimme saman katon alle".

Siis. Kannoit hammasharjasi ja likapyykkisi sekä käläsen vanhan kitarasi naisen mukavaan perheasuntoon, koska oma yksiösi oli kalsea ja epäviihtyisä etkä omistanut edes pesukonetta? 

Ja nyt ihmettelet, että mitä tapahtui.

Se on kuule semmonen juttu, että sua ei siellä kämpässä kukaan kaipaa. Nainen on pystynyt sporttinsa hoitamaan lapsista huolimatta ennen sua ja pystyy siihen myös sun jälkeen. Että pakkaa kimpsusi ja kampsusi ja palaa sinne luukkuusi.

Vierailija
69/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudelle aisankannattajalle, katso vaan, akan pikkareita ovat vieraan spermoissa

Vierailija
70/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit sporttisen naisen, sait sporttisen naisen, joten mitä valitat?

Tää on niin hyvä ! :D

Ja olen mies...

Vierailija
71/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-mammoihin ei todellakaan kannata tutustua, kannattais jo ymmärtää.

Vierailija
72/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Onko tää ihan yleistä, että yh-Äidit muuttavat yhteen poikaystävän kanssa vain muutaman kuukauden seurustelun jälkeen?

No mulla oli ainakin yksinhuoltajana oikeesti työtä tehtävänä että seurustelukumppanit pysyivät omissa kodeissaan asumassa. Harva mies sitten kumminkaan halusi ylläpitää sitä oman asumisen ihanuutta, vaan viehtyivät minun kotiini ja toivoivat tietysti varmaan myös pyykinpesijää, ruoanlaittajaa ja kaikestahuolehtijaa. Muutamalle annoin lemput ihan siitä syystä että en todella halunnut mitään uusperheilyä ennen kuin lapseni itsenäistyvät.

Vierailija
73/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ap tiukkaa ärseä? Miksi hän muuten hoitaisi bastardeja?

Vierailija
74/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tasosi ei riittänyt lapsettomaan ja sporttiseen naiseen. Jostain on pakko tinkiä. Kokeile seuraavaksi lössykkää, mutta lapsetonta. 

Vierailija
75/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko. Ei tarvitse huolehtia kenenkään toisen lapsista, jos ei itse erityisesti halua auttaa.

N31

Vierailija
76/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
77/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ylipäätään alka asumaan yh kanssa? Minä jos  olen yh äitien kanssa pano.. suhteessa niin pidän huolen ettei ala kertymään liikaa naisen tavaraan minun asuntoon.

En myöskään ala toisten kersoja elättämään, saatika vahtimaan.

Panna voin yh äitejä mutta perhettä en ala leikkimään.

Vierailija
78/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne naiset aina inisee;

"En ole mitään isäpuolta lapsille etsimässä, heillä on jo isä"

Ja sitten 95% tapauksista tulos on sama kuin ap:lla

Vierailija
79/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on vaikea saada hoitamaan edes omia lapsiaan, ap:kin luhistuu, kun avovaimo käy kuntoilemassa ja hän hetken vahtii avovaimonsa lapsia. Toivottavasti ap:lla soi kello päässä, ettei hän sovi isäksi.

Vierailija
80/82 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on vaikea saada hoitamaan edes omia lapsiaan, ap:kin luhistuu, kun avovaimo käy kuntoilemassa ja hän hetken vahtii avovaimonsa lapsia. Toivottavasti ap:lla soi kello päässä, ettei hän sovi isäksi.

HAHAHAHAHAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi