Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puoli vuotta parisuhteessa sporttisen naisen kanssa. Urheilullisuutta hän ylläpitää harrastuksilla samaan aikaan kun minä hoidan lapsia joita hän on saanut aiemmissa parisuhteissa

Vierailija
06.02.2022 |

Hän on siis saanut 2 lasta kahden eri miehen kanssa ja kun aloitin seurustelun hänen kanssaan ja muutettiin samaan asuntoon niin hän olettaa voivansa lähteä työpäivän jälkeen harrastamaan urheilua samaan aikaan kun minä hoidan ja kannan vastuun hänen lapsistaan. Yhteisiä lapsia meillä ei ole.
Mielestäni tämä on väärin ja aivan ärseestä. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei missään tilanteessa ala suhteeseen naisen kanssa,  jolla on lapsia!!!

Vierailija
42/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen menee suoraan töistä kuntosalille, nelivuotias on vielä päiväkodissa, kunnes äiti ehtii tulla hakemaan. 9-vuotias on tullut koulusta kotiin, syönyt välipalan (äidin edellisenä iltana valmiiksi tekemän) ja tehnyt läksyt ja sitten pelailee, ihan niin kuin ennen ap:n ilmestymistä kuvioihin. Ehkä lähtenyt kaverin luo.

Ap:n ei pidä suostua lastenvahdiksi säännöllisesti viikoittain. Mimmi käyttää nyt kyllä törkeästi ap:ta hyväksi. Mielestäni on vielä ihan ok, jos nainen kysyy, olisiko mitenkään mahdollista, jos ap katsoisi lasten perään kerran kuussa, kun nainen menisi tunniksi käymään kahvilla kaverin kanssa, ja laittaisi valmiiksi välipalat ja Disney-leffat niin ettei ap:n tarvitsisi muuta kuin olla läsnä kotona ja katsoa, ettei lapsille käy mitään.

Älä ainakaan paljaalla vedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ei sitten tullut mieleen keskustella ennen yhteenmuuttoa sinun roolistasi ja vastuunjaosta lasten suhteen? Olen omassakin lähipiirissäni huomannut, että toiset sinkkuäidit tosiaan odottaisi miehen ottavan vastuuta myös lapsista, jos yhteen mennään. Toiset taas ajattelee, ettei vastuu lapsista kuulu ollenkaan uudelle miehelle, vaan kaikki osallistuminen lastenhoitoon tms. on miehelle vapaaehtoista. Kannattaisikohan ennen yhteenmuuttoa selvittää, kumpaan kategoriaan nainen kuuluu, ja samalla pohtia, haluatko itse isärooliin vaiko vain ns. aikuiskaveriksi, joka osallistuu halutessaan. Ei sitten tule yllätyksiä.

Ja sitten kun yllätys tulee ja tahtomattasi jäät lasten kanssa, kun hän lähtee urheilemaan, niin kannattaisiko viimeistään silloin keskustella asiasta, eikä vain alistua tilanteeseen ja jupista vauvapalstalla?

Vierailija
44/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Meitä lapsettomia naisiakin on. Kumma kun me ei kelvata teille mutta tommoset MONEN MIEHEN kanssa sienneet naiset kelpaa. Huoh! Turha itkeä kun paska on jo osunut tuulettimeen. Kuten ylhäällä mainittiin, älä ainakaan paljaalla vedä.

Vierailija
45/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: JUOKSE. Älä lähde uusioperhesirkukseen. 

46/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ap:n avovaimostakin kertoo paljon, että hänellä on kaksi lasta syntyneet 5v ikäerolla eri isille ja avovaimo on muuttanut ap:n kanssa avoliittoon vain 5kk seurustelun jälkeen.

Säälittää lapset, joiden äidit muuttaa uuden miehen kanssa heti yhteen.

Vierailija
47/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun oo pakko suostua. Sovi itsekin jotain menoja ja sano vaan että en voi vahtia tänään mä oon menossa paikkaa x. Lapset on hänen ja se on hänen tehtävä huolehtia heistä tai SOPIA joku huolehtimaan.

Vierailija
48/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erikseen pitää mainita, että on sporttinen:).

No kun se on miesten kieltå ja tarkoittaa hoikkaa tai laihaa.

Vierailija
49/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tämäkin aloitukseni 20 sivua aikaan..? T. trolli

Vierailija
50/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeää vain sporttisuus ja että on laiha, väliä ei ole sillä onko lapsia x määrän eri miehen kanssa. Lihava tai edes vähän pyöreä nainen ei kelpaa. Miehet ovat kyllä pöllöjä. No oman elämännehän pilaatte.

t. entinen hieman ylipainoinen, nykyään SPORTTINEN (suomeksi hoikka) lapseton nainen.

51/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulla omia lapsia?

Vierailija
52/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustelemaan naisen kanssa, joka painotti, että hänelle on tärkeää huolehtia itsestään.

Ymmärsin vasta jälkikäteen, mitä se tarkoittaa. Just jotain tuollaista kuin ap kertoi, ei ollut kiinnostusta huolehtia perheestä, ja työtkin lopulta jätti kun se oli taloudellisesti mahdollista ja haittasi itsestään huolehtimista (ei jaksanut työtäJA itsestään huolehtimista), mutta kun oli minun tulot, hän pystyi keskittymään siihen, mitä alunperin kertoi olevan itselleen tärkeää.

Eli nykyään kyllä katson tarkemmi

Vierailija
53/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä oikein olet, kun muutat naisen ja hänen kahden lapsensa kanssa saman katon alle?

Vierailija
54/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin seurustelemaan naisen kanssa, joka painotti, että hänelle on tärkeää huolehtia itsestään.

Ymmärsin vasta jälkikäteen, mitä se tarkoittaa. Just jotain tuollaista kuin ap kertoi, ei ollut kiinnostusta huolehtia perheestä, ja työtkin lopulta jätti kun se oli taloudellisesti mahdollista ja haittasi itsestään huolehtimista (ei jaksanut työtäJA itsestään huolehtimista), mutta kun oli minun tulot, hän pystyi keskittymään siihen, mitä alunperin kertoi olevan itselleen tärkeää.

Ei hele kyllä p i l u n voima on suuri kun mies alentuu tämmöisööseen töyhyyn. Ei kyllä kuullosta kovin alffamaiselta setiltä nyt mies. Hyvä kun vihdoin älysit ottaa itseäsi niskasta kiinni. Tsemppiä.

Vierailija
55/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuntoa yllä jonkun muun jorman nokassa, kun lapsenvahtikin on olemassa.

Vierailija
56/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 vastausta tämän päivän ”Vihaan Martina Aitolehteä” -ketjuun.. hienoa mammat.

Vierailija
57/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hele kyllä p i l u n voima on suuri kun mies alentuu tämmöisööseen töyhyyn. Ei kyllä kuullosta kovin alffamaiselta setiltä nyt mies. Hyvä kun vihdoin älysit ottaa itseäsi niskasta kiinni. Tsemppiä.

Niin sen näkee jälkikäteen selvemmin, ei tuollaisesta tulisi mitään taikka tuntuu hyväksikäytöltä lopulta.

Vierailija
58/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä nainen pystyi urheilemaan ennen kuin sinä ilmaannuit kuvioihin. :D

Vierailija
59/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on 9 ja 4 vuotta vanhat lapset. Olemme seurustelleet 5 kuukautta jonka jälkeen muutimme samaan osoitteeseen. 

Kuukauden yhteiselon jälkeen minusta alkaa tuntumaan, että minusta on tehty lasten huoltaja. Haluaisin kyllä jatkaa parisuhteessa mutten haluaisi kantaa vastuuta puolisoni lapsista.

Ap

Vielä ehdit juosta karkuun ja löytää toisen bikini fitnessiä harrastavan sporttisen henkilön.

Vierailija
60/82 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuossa menee vielä ainakin 14 vuotta ennen kuin nainen on "vapaa". Oot itse ap siinä vaiheessa jotain 50. Tällöin tsäänssisi saada uusi nainen pienenee. Itse juoksisin karkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme