Naisella prepaid-liittymä, miksi?
Olen tapaillut erästä naista, joka tähän mennessä on vaikuttanut mukavalta ja normaalilta. Tänään tajusin, että hänen puhelinnumeronsa on prepaid. En ymmärrä mikä syy hänellä olisi käyttää prepaidia... sitähän joutuu latailemaan koko ajan tai vaihtamaan liittymää. Tavallisen puhelinnumeronkin saisi salaiseksi, jos hän vaikka pelkää yksityisyytensä puolesta?
Kommentit (76)
Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny.
Ehkä se on varautunut siihen että joku alkaa ahdistella ja pommittaa soitoilla/viesteillä niin saa nopsaan numeron uusiksi
Minäkin annan treffi ukoille prepaid numeron
N50+
Mun muijalla on prepaid, koska normaalisti käytössä oleva puhe-elin on huollossa ja se käyttää micro-sim -korttia eikä mulla ole muita micro-sim -puhelimia tarjota..
Itse ajattelin vaihtaa prepaidiin ensinnäkin siksi, että millään tekemälläni suoramarkkinointikiellolla ei näytä olevan mitään tehoa. Toinen syy on se että tuleva työni on sellaista että yhteystietoni on oltava ehdottomasti salaisia. Turvakieltoa aion myös hakea.
Miks kaikki alapeukuttaa ap:n kysymystä? Kyllä minäkin suhtautuisin epäluuloisesti prepaid-numeroon.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:50"]
Itse ajattelin vaihtaa prepaidiin ensinnäkin siksi, että millään tekemälläni suoramarkkinointikiellolla ei näytä olevan mitään tehoa. Toinen syy on se että tuleva työni on sellaista että yhteystietoni on oltava ehdottomasti salaisia. Turvakieltoa aion myös hakea.
[/quote]
Mäkin olen sohvarunkkari, joten tietoni on pysyttävä salassa. Ehkäpä vaihdan prepaidiin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:44"]Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny.
[/quote]
Mulla on prepaid ja kolme näistä sopii minuun. Tosin on mulla tavallinenkin liittymä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:46"]
Mistä tietää että on prepaid??
[/quote]
Numeron alkuosasta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:44"]Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny. [/quote] Mulla on prepaid ja kolme näistä sopii minuun. Tosin on mulla tavallinenkin liittymä.
[/quote]
Paljonko veloitat?
Mulla oli vähän aikaa rekisteröimätön prepaid oli käytössä koska jouduin luopumaan pitkään olleesta numerostani sinnikkään häirikön vuoksi. Sen jälkeen pidin vähän aikaa vielä sitä prepaidia varaliittymänä ennenkuin uskalsin kertoa uutta numeroa eteenpäin, se vainoaminen oli aika rankka kokemus.
Jos olisin vapaana ja treffailisin, saattaisin käyttää prepaidia kakkosliittymänä. Siperia opettaa.
[/quote]
Numeron alkuosasta.
[/quote]Miten siitä?
Ai mitkä ne prepaidien alkuosat sitten on?
[/quote]
Numeron alkuosasta.
[/quote]No kerro nyt tarkemmin!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:44"]Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny. [/quote] Mulla on prepaid ja kolme näistä sopii minuun. Tosin on mulla tavallinenkin liittymä.
[/quote]
Paljonko veloitat?
[/quote]
Tämä ei ollut yksi niistä kolmesta. ;)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:56"]
[/quote]
Numeron alkuosasta.
[/quote]No kerro nyt tarkemmin!
[/quote]
No siitä miten puh. nro. alkaa.
Mä oon niin kitupiikki, että käytettyäni väliaikaisesti prepaidia pari vuotta sitten, siirryinkin siihen kokonaan. Parinkympin lataus riittää moneksi kuukaudeksi, kun en tykkää läärytä puhelimessa.
Mistä muuten tiedät, että se on prepaid?