Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella prepaid-liittymä, miksi?

Vierailija
15.06.2015 |

Olen tapaillut erästä naista, joka tähän mennessä on vaikuttanut mukavalta ja normaalilta. Tänään tajusin, että hänen puhelinnumeronsa on prepaid. En ymmärrä mikä syy hänellä olisi käyttää prepaidia... sitähän joutuu latailemaan koko ajan tai vaihtamaan liittymää. Tavallisen puhelinnumeronkin saisi salaiseksi, jos hän vaikka pelkää yksityisyytensä puolesta?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:50"]

Itse ajattelin vaihtaa prepaidiin ensinnäkin siksi, että millään tekemälläni suoramarkkinointikiellolla ei näytä olevan mitään tehoa. Toinen syy on se että tuleva työni on sellaista että yhteystietoni on oltava ehdottomasti salaisia. Turvakieltoa aion myös hakea.

[/quote]

Turvakielto myönnetään vasta sen jälkeen, kun jotakin vakavaa on tapahtunut... =(

Vierailija
62/76 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsena ensimmäisen kännykän kanssa prepaid-liittymän. Sillä oli helppo vahtia kulutusta, kun ladattiin vain se mitä kk sovittiin. Vasta viime vuonna vaihdoin tämän prepaidin "oikeaksi liittymäksi", kun laskin, että kohdallani tulee halvemmaksi. En siis vain laiskuuttani jaksanut vaihtaa lapsuuden prepaid-liittymää pois. Ei sen mystisempää.

T. n26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid on kätevä kun saa netin vain kun tarvii. Esim nyt kesälomakuukausiksi otettiin niin voi reissussa surffata. Normiliittymällä taitaa olla 12kk sopimukset?

Vierailija
64/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:29"]

Sain lapsena ensimmäisen kännykän kanssa prepaid-liittymän. Sillä oli helppo vahtia kulutusta, kun ladattiin vain se mitä kk sovittiin. Vasta viime vuonna vaihdoin tämän prepaidin "oikeaksi liittymäksi", kun laskin, että kohdallani tulee halvemmaksi. En siis vain laiskuuttani jaksanut vaihtaa lapsuuden prepaid-liittymää pois. Ei sen mystisempää.

T. n26

[/quote]Minulla oli sama homma. 14-vuotiaana saatuun kännykkään sain prepaid-liittymän, jota en ole vieläkään vaihtanut, sillä prepaid--liittymän numeroa ei saa siirrettyä eli numero vaihtuisi.

m27

Vierailija
65/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:41"]

Voi luoja. Mullakin on prepaid. Sen takia, koska se on niin helppo. Päätän itse, haluanko maksaa tekstiviesteistä/puheluista vai enkö halua. Nyt on 10 euron lataus kestänyt jo tammikuusta lähtien. Lisäksi ostan siis joka kuukausi nettipaketin (6€) ja sitä samaa käytän myös tietokoneessani.

[/quote]

Komppaan , mulla on ihan samoista syistä prepaidi. Mun elämässä on muutakin sisältöä kun puhelimessa lässytys. Ja olen törmännyt ap;n kaltaisiin miehiin joille se on  muka osoitus löyhästä moraalista, veloista tai jostain muusta. Ovat  saaneet mennä menojaan.

Vierailija
66/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:50"]

Itse ajattelin vaihtaa prepaidiin ensinnäkin siksi, että millään tekemälläni suoramarkkinointikiellolla ei näytä olevan mitään tehoa. Toinen syy on se että tuleva työni on sellaista että yhteystietoni on oltava ehdottomasti salaisia. Turvakieltoa aion myös hakea.

[/quote]

Turvakielto myönnetään vasta sen jälkeen, kun jotakin vakavaa on tapahtunut... =(
[/quote]
Ei tarvitse olla kovin kummoinen työ, että kehotetaan hakemaan turvakieltoa. Mulla on, kun tein työtä narkomaanien parissa. En halunnut asiakkaita oven taakse.

Vierailija
67/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMullakin oli nuorempana huvikseen jonkun aikaa, heti sain kuulla tutuilta että sellaista käyttää vaan linnakundit :D Joo, ihan siis tavallinen normaali nuori nainen eikä rikollinen tai luottotiedot menettänyt. Mulle tulee mieleen että a) mistä aloittaja tietää että on prepaid? b) ehkä treffailua varten käyttää prepaidia jos on saanut aiemmin jonkun häirikön c) tekee sellaista työtä että haluaa olla mahdollisimman yksityinen kaikessa mitä tekee d) joku muu syy. Mitä merkitystä jollain liittymällä?

Vierailija
68/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:29"]

T. n26

[/quote]Minulla oli sama homma. 14-vuotiaana saatuun kännykkään sain prepaid-liittymän, jota en ole vieläkään vaihtanut, sillä prepaid--liittymän numeroa ei saa siirrettyä eli numero vaihtuisi.

m27

[/quote]

itseasiassa prepaidliittymä on helppo rekisteröidä laskutusliittymäksi marssimalla lähimpään operaattoripuljuun. Numero säilyy tottakai samana.

Vierailija
69/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:49"]Olkaa hiljaa huorat
[/quote]
LÄÄKKEET! Prostituutioaiheiset ketjut ovat jossain muualla. Sun tapauksessasi voisit aloittaa ottamalla unilääkkeet aina klo 21, niin ehtisit sammua ennen modejen tuutuaikaa, eikä meidän kunnon ihmisten tarvitsisi tuollaisia viestejä katsella.

Vierailija
70/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:37"]

Olen tapaillut erästä naista, joka tähän mennessä on vaikuttanut mukavalta ja normaalilta. Tänään tajusin, että hänen puhelinnumeronsa on prepaid. En ymmärrä mikä syy hänellä olisi käyttää prepaidia... sitähän joutuu latailemaan koko ajan tai vaihtamaan liittymää. Tavallisen puhelinnumeronkin saisi salaiseksi, jos hän vaikka pelkää yksityisyytensä puolesta?

[/quote]

Tavallinen ihminen EI saa salaiseksi puhelinnumeroaan. Pitää olla aika kovat perustelut että saa turvakiellon. Sitä ei saa vain sillä perusteella että haluaa.

Vierailija
71/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:44"]

Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny.

[/quote]

Sun kokemuksen? Mitäs tekemistä sinulla on noiden ihmisten kanssa?

Vierailija
72/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:52"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:44"]Mun kokemusten mukaan prepaid-liittymiä käyttää lähinnä mamut, turistit, rikolliset, huorat, niiden asiakkaat ja ne, joilta on luottotiedot menny. [/quote] Mulla on prepaid ja kolme näistä sopii minuun. Tosin on mulla tavallinenkin liittymä. [/quote] Paljonko veloitat? [/quote] Tämä ei ollut yksi niistä kolmesta. ;)

[/quote]

No noi muut on vielä pahempia

Vierailija
73/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:37"]

[/quote]

Tavallinen ihminen EI saa salaiseksi puhelinnumeroaan. Pitää olla aika kovat perustelut että saa turvakiellon. Sitä ei saa vain sillä perusteella että haluaa.
[/quote]

Ihan kuka vaan saa numeronsa salaiseksi. Rasti ruutuun operaattorilla, ja se on siinä.

Vierailija
74/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Ikävä kyllä näin on. Minusta koko turvakieltoa ei pitäisi olla olemassakaan vaan se pitäisi olla vakio. Eli kaikilla ihmisillä olisi alunperinkin turvakielto tilanne eli mitään tietoja ei luovuteta minnekkään ja kaikki on salaisia.

Koska ei ole mitään syytä miksi kenenkään pitäisi tietää Matti/Maija Meikäläisen osoitetta, puhelinnumeroa tai muitakaan tietoja jos hän ei niitä itse ole kertonut.

[/quote]

Vierailija
75/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:37"] Olen tapaillut erästä naista, joka tähän mennessä on vaikuttanut mukavalta ja normaalilta. Tänään tajusin, että hänen puhelinnumeronsa on prepaid. En ymmärrä mikä syy hänellä olisi käyttää prepaidia... sitähän joutuu latailemaan koko ajan tai vaihtamaan liittymää. Tavallisen puhelinnumeronkin saisi salaiseksi, jos hän vaikka pelkää yksityisyytensä puolesta?   [/quote]   Tavallinen ihminen EI saa salaiseksi puhelinnumeroaan. Pitää olla aika kovat perustelut että saa turvakiellon. Sitä ei saa vain sillä perusteella että haluaa. [/quote] Ihan kuka vaan saa numeronsa salaiseksi. Rasti ruutuun operaattorilla, ja se on siinä.

[/quote]

Ei se ole salainen. Vasta kun saat turvakiellon saat sen salaiseksi. Numero on erittäin helppo selvittää vaikka laittaisit mitä rasteja operaattorin papareihin

Vierailija
76/76 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:36"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:37"] Olen tapaillut erästä naista, joka tähän mennessä on vaikuttanut mukavalta ja normaalilta. Tänään tajusin, että hänen puhelinnumeronsa on prepaid. En ymmärrä mikä syy hänellä olisi käyttää prepaidia... sitähän joutuu latailemaan koko ajan tai vaihtamaan liittymää. Tavallisen puhelinnumeronkin saisi salaiseksi, jos hän vaikka pelkää yksityisyytensä puolesta?   [/quote]   Tavallinen ihminen EI saa salaiseksi puhelinnumeroaan. Pitää olla aika kovat perustelut että saa turvakiellon. Sitä ei saa vain sillä perusteella että haluaa. [/quote] Ihan kuka vaan saa numeronsa salaiseksi. Rasti ruutuun operaattorilla, ja se on siinä.

[/quote]

Ei se ole salainen. Vasta kun saat turvakiellon saat sen salaiseksi. Numero on erittäin helppo selvittää vaikka laittaisit mitä rasteja operaattorin papareihin
[/quote]

No kerrohan, miten selvittäisit mun numeron?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi