Ihmisten pesutavat
Aivan ihmeellisiä on tullut nähtyä, sellaista ihme huiskimista ja käsillä nopeasti paikkojen pesua...ei varmana tule puhdasta noin. Ja shampoota ei kunnolla huuhdella ja hierota päänahkaan. Hoitoaineki huuhdellaan heti pois hiuksista ilman vaikutusaikaa?mikä itu siinä on? Pesusieniki on varmaan monelle outo kapistus...
Kommentit (307)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:28"]
En oo teini enkä keski-ikäinen. Kirjoitan välillä miten puhunkin. :)
[/quote]
Kato kato, löytyyhän sieltä niitä isoja kirjaimiakin kun vähän joku patistelee!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"]Tiedoksi vaan ap, että just sun kaltaisten kyylien takia minä käyn kunnon pesulla ennen kuin menen uimahalliin. Siellä pärjään siis paaaaljon helpommalla pesulla. Ettei VAAN tule tänne kommenttia miten ihmeellisesti joku pesee perseensä, kainalonsa, tai ihan mitä tahansa. No, näköjään sekään ei riitä; nyt tulee kommenttia miten joku ei peseydy... Ymmärrätkö, millaisia paskakasoja sinä ja kaltaisesi kyylät olette? Elä ja anna toistenkin elää, ok? [/quote]siellä tarvii kyylätä kun suihkuja on mones suunnas, väkisin näkee ihmisten tavat ilmän kyyläilyy [/quote] Ohis. Siis et kyyläile, mutta jopa kirjoitat siitä tänne? Vähän vajaa, vai? :-D [/quote]nähdä jotain,onko sama kuin kyyläys,no ei todellakaan. [/quote]vajaata on sanoo joka näkemis asiasta kyyläämiseksi. [/quote] Jos sä ehdit nähdä niin paljon, että pystyt raportoimaan palstalle miten jengi pesee itsensä, etköhän silloin ole kyylännyt :-DDDD Jos vaan "näkisit ohimennen", et pystyisi sanomaan yhtään tarkemmin mitään, etkä varsinkaan kirjoittelisi siitä netissä. Naama sinne seinään päin ja anna muiden olla rauhassa. Voi olla sinun kaltaisellesi vaikeaa ymmärtää (kävihän jo ilmi ettet ole edes teini vaikka kirjoitat kuin sellainen), mutta usko vaan, olet itsekin paljon iloisempi; eihän sua silloin ällötä edes muiden likaisuusn kun et ole tietoinen siitä :-) [/quote] Mitä sitten, jos mua yököttää huonot pesutavat? Ei se estä mua käymästä yleisissä suihkuissa. Monesta saunastaa näkee pesutiloihin, suihkut on vierestysten, suihkuja ei ole montaa, suihkutilat ei oo isot, väkeä on paljon... Joutuu väkisin näkee nakuja ihmisii, sekä toisten pesuja. Eikä aina pysty saunassa mennä istuu pois lasin edestä, jos ei oo tilaa mennä toiseen kohtaan istuu, kun väkeä saunassa.
[/quot
Mene hierojalle. Sulla on niskat pahati jumissa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"]Tiedoksi vaan ap, että just sun kaltaisten kyylien takia minä käyn kunnon pesulla ennen kuin menen uimahalliin. Siellä pärjään siis paaaaljon helpommalla pesulla. Ettei VAAN tule tänne kommenttia miten ihmeellisesti joku pesee perseensä, kainalonsa, tai ihan mitä tahansa. No, näköjään sekään ei riitä; nyt tulee kommenttia miten joku ei peseydy... Ymmärrätkö, millaisia paskakasoja sinä ja kaltaisesi kyylät olette? Elä ja anna toistenkin elää, ok? [/quote]siellä tarvii kyylätä kun suihkuja on mones suunnas, väkisin näkee ihmisten tavat ilmän kyyläilyy [/quote] Ohis. Siis et kyyläile, mutta jopa kirjoitat siitä tänne? Vähän vajaa, vai? :-D [/quote]nähdä jotain,onko sama kuin kyyläys,no ei todellakaan. [/quote]vajaata on sanoo joka näkemis asiasta kyyläämiseksi. [/quote] Jos sä ehdit nähdä niin paljon, että pystyt raportoimaan palstalle miten jengi pesee itsensä, etköhän silloin ole kyylännyt :-DDDD Jos vaan "näkisit ohimennen", et pystyisi sanomaan yhtään tarkemmin mitään, etkä varsinkaan kirjoittelisi siitä netissä. Naama sinne seinään päin ja anna muiden olla rauhassa. Voi olla sinun kaltaisellesi vaikeaa ymmärtää (kävihän jo ilmi ettet ole edes teini vaikka kirjoitat kuin sellainen), mutta usko vaan, olet itsekin paljon iloisempi; eihän sua silloin ällötä edes muiden likaisuusn kun et ole tietoinen siitä :-) [/quote] Mitä sitten, jos mua yököttää huonot pesutavat? Ei se estä mua käymästä yleisissä suihkuissa. Monesta saunastaa näkee pesutiloihin, suihkut on vierestysten, suihkuja ei ole montaa, suihkutilat ei oo isot, väkeä on paljon... Joutuu väkisin näkee nakuja ihmisii, sekä toisten pesuja. Eikä aina pysty saunassa mennä istuu pois lasin edestä, jos ei oo tilaa mennä toiseen kohtaan istuu, kun väkeä saunassa.
[/quot
Mene hierojalle. Sulla on niskat pahati jumissa.
[/quote]ei ole.
Hei! Mitäs ihmeen pään aukomista täällä on oikeen aloittajaa kohtaan? Herran jestas, olen minäkin nähnyt erilaisia pesutyylejä niin taloyhtiön yleisessä saunassa kuin uimahallissakin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:20"]
Jos tuolla "paikkojen pesulla käsin" viitataan alapään pesemiseen niin ihmettelen kyllä, millä ihmeellä se sitten pitäisi pestä. Ei kai kukaan sitä nyt sienelläkään hankaa. Tai jos hankaa, niin miksi ihmeessä? Naisen alapää on kuin silmä, se kyllä hoitaa puhdistuksensa pääosin itse. Ei sinne normaalisti mitään saippuoita ja sieniä tarvitse tunkea.
[/quote]Totta. Joskus tuli vastaan termi "self cleaning oven" kun puhuttiin naisten alapäästä. http://www.thedoctorstv.com/videos/your-self-cleaning-oven
Aloitus itsessään on vinksahtanut, aloittaja paljastaa tirkistelevänsä suihkussa muiden suihkukäyttäytymistä. Sehän on ihan perverssiä! Pesis vaan oman pesänsä ja antai muille rauhan hoitaa omat juttunsa miten parhaaksi näkevät.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:01"]
Ihmettelin aikanaan suhteemme alussa kun mieheni oli niin iloinen hyvästä hygieniastani ja edelleenkin välillä ihmettelee, miten voin aina tuoksua ja maistua niin hyvälle. Mutta luettuani täältä, miten ihmiset itseään pesevät, alan pikkuhiljaa uskoa että monet naiset ihan oikeasti haisevat pahalle heti suihkun jälkeenkin :O
[/quote]Miehethän nyt puhuu ihan mitä ne luulee sun haluavan kuulla. Eikö sua ällötä se, millaisia kaikkia likaisia ja visvaisia värkkejä se on haistellut ja maistellut? Kaikki testit hepatiiteista lähtien teetetty?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:20"]
Jos tuolla "paikkojen pesulla käsin" viitataan alapään pesemiseen niin ihmettelen kyllä, millä ihmeellä se sitten pitäisi pestä. Ei kai kukaan sitä nyt sienelläkään hankaa. Tai jos hankaa, niin miksi ihmeessä? Naisen alapää on kuin silmä, se kyllä hoitaa puhdistuksensa pääosin itse. Ei sinne normaalisti mitään saippuoita ja sieniä tarvitse tunkea.
[/quote]Totta. Joskus tuli vastaan termi "self cleaning oven" kun puhuttiin naisten alapäästä. http://www.thedoctorstv.com/videos/your-self-cleaning-oven
Aloitus itsessään on vinksahtanut, aloittaja paljastaa tirkistelevänsä suihkussa muiden suihkukäyttäytymistä. Sehän on ihan perverssiä! Pesis vaan oman pesänsä ja antai muille rauhan hoitaa omat juttunsa miten parhaaksi näkevät.
[/quote]Itse noin luulet, että tirkistelen. Aika moni on varmaan nähnyt kumppaninsa/perheensä pesulla edes joskus? Saatikka tuntemattomia
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:10"]Pesusieni, hyi olkoon, jos tarkoitat sellaista kauheaa kaksipuoleista. Kuka sellaista enää käyttää? Kas kun ei vamppua, sekin on hygienisempi. [/quote]henk kohtaneha pitää olla pesusieni, vamppu, kuka nyt mitäkin käyttää, vai käytätkö itse kimppa käytössö olevaa vamppuu? [/quote] Niihin jää kosteutta. Bakteerit lisääntyy. Ihan sama onko oma vai ei. Itseasiassa on hyvä pestä vain kainaot ja jalat aineella (ja hiukset). Muuten riittää huuhtelu suihkussa. Ei ole hyvä hinkata iholta sen luontaista bakteerikasvua poia. Silloin muut bakteerit pääsee pesimään. Joskus voi kuoria vartalon ihon. [/quote]no ei iho mene pilalle jos kerran viikossa pesee vampulla...ja muistaa rasvata ihon sen jälkeen,kuten kuorinnankin jälkeen
[/quote]
No pakkoko se viikottainen vamputtelu on tehdä yleisessä pesutilassa? Jos vaikka kävisi edes kerran viikossa kotonaan pesulla ja vatkaisi vampulla ihan niin paljon ja mistä tahtoo?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:10"]Pesusieni, hyi olkoon, jos tarkoitat sellaista kauheaa kaksipuoleista. Kuka sellaista enää käyttää? Kas kun ei vamppua, sekin on hygienisempi. [/quote]henk kohtaneha pitää olla pesusieni, vamppu, kuka nyt mitäkin käyttää, vai käytätkö itse kimppa käytössö olevaa vamppuu? [/quote] Niihin jää kosteutta. Bakteerit lisääntyy. Ihan sama onko oma vai ei. Itseasiassa on hyvä pestä vain kainaot ja jalat aineella (ja hiukset). Muuten riittää huuhtelu suihkussa. Ei ole hyvä hinkata iholta sen luontaista bakteerikasvua poia. Silloin muut bakteerit pääsee pesimään. Joskus voi kuoria vartalon ihon. [/quote]no ei iho mene pilalle jos kerran viikossa pesee vampulla...ja muistaa rasvata ihon sen jälkeen,kuten kuorinnankin jälkeen
[/quote]
No pakkoko se viikottainen vamputtelu on tehdä yleisessä pesutilassa? Jos vaikka kävisi edes kerran viikossa kotonaan pesulla ja vatkaisi vampulla ihan niin paljon ja mistä tahtoo?
[/quote]no ihan sama tekeekö omas suihkus vai taloyhtiön saunas tms.
Re 69:
Moni on nähnyt, harvempi on _katsellut_ muita kuin partneriaan. Mutta ei se mua haittaa, jatka vaan :)
Ap kyykkyvatkaa uimahallissa niin että häppärit lepattaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:26"]Ap kyykkyvatkaa uimahallissa niin että häppärit lepattaa.
[/quote] Sori, en.
Ihmee jupinaa ja haukkumista ties miksi xD Ap
Onneksi on niin hiton huono näkö etten näe jos joku kyttää.
Siis mitä väki täällä mesoo?? Oon minäkin nähnyt uimahallissa kun kaikki ei huuhtele itseään tultuaan altaasta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:20"] Jos tuolla "paikkojen pesulla käsin" viitataan alapään pesemiseen niin ihmettelen kyllä, millä ihmeellä se sitten pitäisi pestä. Ei kai kukaan sitä nyt sienelläkään hankaa. Tai jos hankaa, niin miksi ihmeessä? Naisen alapää on kuin silmä, se kyllä hoitaa puhdistuksensa pääosin itse. Ei sinne normaalisti mitään saippuoita ja sieniä tarvitse tunkea. [/quote]Totta. Joskus tuli vastaan termi "self cleaning oven" kun puhuttiin naisten alapäästä. http://www.thedoctorstv.com/videos/your-self-cleaning-oven Aloitus itsessään on vinksahtanut, aloittaja paljastaa tirkistelevänsä suihkussa muiden suihkukäyttäytymistä. Sehän on ihan perverssiä! Pesis vaan oman pesänsä ja antai muille rauhan hoitaa omat juttunsa miten parhaaksi näkevät. [/quote]Itse noin luulet, että tirkistelen. Aika moni on varmaan nähnyt kumppaninsa/perheensä pesulla edes joskus? Saatikka tuntemattomia
[/quote]
Mitä kumppanit ja perhe tähän mitenkään liittyy? Sähän oot koko ajan puhunut yleisistä pesutiloista? Ja kuten joku sanoi, näkeehän siellä uimahallissa kun muut peseytyy, mutta moniko jää kstselemaan niin pitkäksi aikaa, että pystyy sanomaan miten huonosti tai hyvin se pesu tapahtuu? Ja kuka tekee siitä avauksen nettiin ja väittää ettei kyylää? :-D
-Ohis-
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:16"]Kyykkyvatkauksella etupylly puhdistuu.
[/quote]etupylly?miksei voi alapää sanoo iha suoraan...?
[/quote]
Alapää on ihan yhtä paljon kiertoilmaisu kuin etupylly ;)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Niin, no jos kyylää ja vielä tyhmyyttään tunnustaa sen netissä... sitä saa mitä tilaa jne...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Niin tyhmä ettei vielä monen sivun jankkaamisen jälkeenkään ymmärrä? Wau.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"]Tiedoksi vaan ap, että just sun kaltaisten kyylien takia minä käyn kunnon pesulla ennen kuin menen uimahalliin. Siellä pärjään siis paaaaljon helpommalla pesulla. Ettei VAAN tule tänne kommenttia miten ihmeellisesti joku pesee perseensä, kainalonsa, tai ihan mitä tahansa. No, näköjään sekään ei riitä; nyt tulee kommenttia miten joku ei peseydy... Ymmärrätkö, millaisia paskakasoja sinä ja kaltaisesi kyylät olette? Elä ja anna toistenkin elää, ok? [/quote]siellä tarvii kyylätä kun suihkuja on mones suunnas, väkisin näkee ihmisten tavat ilmän kyyläilyy [/quote] Ohis. Siis et kyyläile, mutta jopa kirjoitat siitä tänne? Vähän vajaa, vai? :-D [/quote]nähdä jotain,onko sama kuin kyyläys,no ei todellakaan. [/quote]vajaata on sanoo joka näkemis asiasta kyyläämiseksi.
[/quote]
Jos sä ehdit nähdä niin paljon, että pystyt raportoimaan palstalle miten jengi pesee itsensä, etköhän silloin ole kyylännyt :-DDDD Jos vaan "näkisit ohimennen", et pystyisi sanomaan yhtään tarkemmin mitään, etkä varsinkaan kirjoittelisi siitä netissä. Naama sinne seinään päin ja anna muiden olla rauhassa.
Voi olla sinun kaltaisellesi vaikeaa ymmärtää (kävihän jo ilmi ettet ole edes teini vaikka kirjoitat kuin sellainen), mutta usko vaan, olet itsekin paljon iloisempi; eihän sua silloin ällötä edes muiden likaisuusn kun et ole tietoinen siitä :-)
[/quote] Mitä sitten, jos mua yököttää huonot pesutavat? Ei se estä mua käymästä yleisissä suihkuissa. Monesta saunastaa näkee pesutiloihin, suihkut on vierestysten, suihkuja ei ole montaa, suihkutilat ei oo isot, väkeä on paljon... Joutuu väkisin näkee nakuja ihmisii, sekä toisten pesuja. Eikä aina pysty saunassa mennä istuu pois lasin edestä, jos ei oo tilaa mennä toiseen kohtaan istuu, kun väkeä saunassa.