Ihmisten pesutavat
Aivan ihmeellisiä on tullut nähtyä, sellaista ihme huiskimista ja käsillä nopeasti paikkojen pesua...ei varmana tule puhdasta noin. Ja shampoota ei kunnolla huuhdella ja hierota päänahkaan. Hoitoaineki huuhdellaan heti pois hiuksista ilman vaikutusaikaa?mikä itu siinä on? Pesusieniki on varmaan monelle outo kapistus...
Kommentit (307)
Jos tuolla "paikkojen pesulla käsin" viitataan alapään pesemiseen niin ihmettelen kyllä, millä ihmeellä se sitten pitäisi pestä. Ei kai kukaan sitä nyt sienelläkään hankaa. Tai jos hankaa, niin miksi ihmeessä? Naisen alapää on kuin silmä, se kyllä hoitaa puhdistuksensa pääosin itse. Ei sinne normaalisti mitään saippuoita ja sieniä tarvitse tunkea.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:16"]Kyykkyvatkauksella etupylly puhdistuu.
[/quote]etupylly?miksei voi alapää sanoo iha suoraan...?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:05"]Urheiluhallilla käydään suihkussa reippaasti ja nopeasti. Kaikenlaiset lufan kanssa hieromisen hoidetaan sitten kotona, että muutkin pääsee pesemään treenihien nopeasti pois ja jatkamaan hommia.
[/quote]kukaa kiellä jos hsluu sen lufan kanssa pestä..
Kyykkyvatkaaja! Sua ei olekaan vähään aikaan näkynyt.
Onko nämä ap:n kommentteja jotka on kirjoitettu jollain ihmeellisellä teinikielellä? Opetelkaa penskat kirjoittamaan, herranen aika! Ärsyttävää luettavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"]Tiedoksi vaan ap, että just sun kaltaisten kyylien takia minä käyn kunnon pesulla ennen kuin menen uimahalliin. Siellä pärjään siis paaaaljon helpommalla pesulla. Ettei VAAN tule tänne kommenttia miten ihmeellisesti joku pesee perseensä, kainalonsa, tai ihan mitä tahansa. No, näköjään sekään ei riitä; nyt tulee kommenttia miten joku ei peseydy... Ymmärrätkö, millaisia paskakasoja sinä ja kaltaisesi kyylät olette? Elä ja anna toistenkin elää, ok?
[/quote]siellä tarvii kyylätä kun suihkuja on mones suunnas, väkisin näkee ihmisten tavat ilmän kyyläilyy
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:09"]Ootko sä niin likainen että pesusienellä tarvii hangata?! [/quote]no onhan se kerra viikossa iha ok pestä sienel,varsinki kesäl kun on kuuma ja hiki tulee..
[/quote]
Opettele kirjoittamaan, eihän kommenttejasi viitsi edes lukea.
[/quote]mitäs kirjoitusvirheitä tuossa muka on?
En oo teini enkä keski-ikäinen. Kirjoitan välillä miten puhunkin. :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:02"]Ihme kyttääjä ! Ei minua kiinnosta miten joku peseytyy
[/quote] Sorii, väkisin näkee viereisistä ja vastapäätä olevista suihkuista.
"Minä vaan tiskaan astiijjoita ja luutalla lakasen lattiijjoita. Hilipalihilipalihittantaa, kyllä torstai meitä nyt naurattaa." Tuli mielen tuo vanha laulu tuosta aapeen aloituksesta. Hyvää kesää. Muistakaa uimahallissa peseytyä ennen uintia. Oikeesti. Ja älkää järveen päästäkö sampoota. Kyllä kaikki osaa, kun viitti
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:09"]Ootko sä niin likainen että pesusienellä tarvii hangata?! [/quote]no onhan se kerra viikossa iha ok pestä sienel,varsinki kesäl kun on kuuma ja hiki tulee..
[/quote]
[/quote]
En ole tuon laittanut eikä minua nyt tuo kirjoitustyyli haitannut. Mutta niin kirjoitat murteella taino pikemminkin slangilla, Helsinkiläisittäin puhekielellä. Tai siltä ainakin vaikuttaisi. Esim kerra(n),sienel(lä), kesäl(lä) mutta eipä luulisi kenenkään persettä noin pahasti asian kutittavan, jokainen kirjoittakoot haluamallaan tavalla, kirja- tai puhekielellä, murteella tai yleiskielellä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:10"]Pesusieni, hyi olkoon, jos tarkoitat sellaista kauheaa kaksipuoleista. Kuka sellaista enää käyttää? Kas kun ei vamppua, sekin on hygienisempi. [/quote]henk kohtaneha pitää olla pesusieni, vamppu, kuka nyt mitäkin käyttää, vai käytätkö itse kimppa käytössö olevaa vamppuu?
[/quote]
Niihin jää kosteutta. Bakteerit lisääntyy. Ihan sama onko oma vai ei.
Itseasiassa on hyvä pestä vain kainaot ja jalat aineella (ja hiukset). Muuten riittää huuhtelu suihkussa. Ei ole hyvä hinkata iholta sen luontaista bakteerikasvua poia. Silloin muut bakteerit pääsee pesimään. Joskus voi kuoria vartalon ihon.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"]Tiedoksi vaan ap, että just sun kaltaisten kyylien takia minä käyn kunnon pesulla ennen kuin menen uimahalliin. Siellä pärjään siis paaaaljon helpommalla pesulla. Ettei VAAN tule tänne kommenttia miten ihmeellisesti joku pesee perseensä, kainalonsa, tai ihan mitä tahansa. No, näköjään sekään ei riitä; nyt tulee kommenttia miten joku ei peseydy... Ymmärrätkö, millaisia paskakasoja sinä ja kaltaisesi kyylät olette? Elä ja anna toistenkin elää, ok? [/quote]siellä tarvii kyylätä kun suihkuja on mones suunnas, väkisin näkee ihmisten tavat ilmän kyyläilyy
[/quote]
Ohis. Siis et kyyläile, mutta jopa kirjoitat siitä tänne? Vähän vajaa, vai? :-D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:19"]Hyi, pesusienet ne vasta likaisia on. Ihan sama vaikka on vain henkilökohtaisessa käytössä, bakteeripesäkkeitä ne on.
[/quote]eiköhän muihinki pesuvälineisiin keräänny bakteereja.
Hoitoaine auttaa ainakin minulla vaikka huuhtelen oikeastaan heti laiton jälkeen. Silti hiuksissa huomattava ero siihen mitä on jos ei ole hoitoainetta ollenkaan.
Mua ennemminkin ihmetyttää sellaiset, jotka rupeavat muiden nähden jossain julkisessa suihkussa tekemään jotain perusteellista alapääsaippuointia... :D Sellaiset hoidetaan kotona! Julkisissa suihkuissa käydään yleensä melko ripeästi
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:02"]Ihme kyttääjä ! Ei minua kiinnosta miten joku peseytyy [/quote] Sorii, väkisin näkee viereisistä ja vastapäätä olevista suihkuista.
[/quote]
Naama seinään päin ja loppu se vilkuilu. Mä käyn useemman kerran suihkussa uimahallissa, joten mistäs tiedät, milloin olen pessyt itseni kunnolla?!? Hiukset ohimennen shampoolla saatan huuhtaista siksi, että saisin kloorivedet pois, koska olen pessyt hiukseni kunnolla ennen altaaseen menoa. Keskity sä vaan omiin touhuihis ja anna muiden olla rauhassa. Sun kaltaisten ihmisten takia olenkin ruennut välttelemään paikkoja, joissa peseydytään yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
En ole tuon laittanut eikä minua nyt tuo kirjoitustyyli haitannut. Mutta niin kirjoitat murteella taino pikemminkin slangilla, Helsinkiläisittäin puhekielellä. Tai siltä ainakin vaikuttaisi. Esim kerra(n),sienel(lä), kesäl(lä) mutta eipä luulisi kenenkään persettä noin pahasti asian kutittavan, jokainen kirjoittakoot haluamallaan tavalla, kirja- tai puhekielellä, murteella tai yleiskielellä.
[/quote]en oo kyllä stadist,mut aivan aivan:)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:11"]
[/quote]