Ihmisten pesutavat
Aivan ihmeellisiä on tullut nähtyä, sellaista ihme huiskimista ja käsillä nopeasti paikkojen pesua...ei varmana tule puhdasta noin. Ja shampoota ei kunnolla huuhdella ja hierota päänahkaan. Hoitoaineki huuhdellaan heti pois hiuksista ilman vaikutusaikaa?mikä itu siinä on? Pesusieniki on varmaan monelle outo kapistus...
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesukukassa on niin outoa? Senhän voi pestä pyykkikoneessa toisinaan, niin pysyy puhtaana. Sitten kun on kulunut75 niin heittää roskiin. 🙂
*niin voi heittää roskiin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eka eikä vika kerta, kun oon nähnyt et monet kääntää alushousunsa nurinpäin, eikö kehdata vaihtaa oikeasti puhtaita alkkareita vai onko unohtunut ottaa mukaan puhtaat. En tiedä. Kuvottavaa silti.
Hyi he l ve t t i, mitä toimintaa😵💫
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen vuosien mittaan monelle lapselle tai aikuiselle sanonut saippuaisesta selästä tai päästä pesun jälkeen, hämmentyneinä ovat menneet pesemään uudestaan. Eli jotkut pesee oikeasti hutaisten itsensä.
Samaa olen kokenut eli huomauttanut asiasta monelle. Ei kait nyt niin kiire voi olla että ei huuhdella kunnolla saippuavaahtoja pois itsestä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun petivaatteita ei vaihdeta välttämättä kuukausiin.. Kyllähän niihin hikeä, likaa kerääntyy..
Kyllä jo viikossa kerääntyy likoja, hikeä senverran että petivaatteet olisi aika pestä.
Kuukausi samoilla petivaatteilla.. Ööh..huhuh..no siinä ajassa kertyy likaa, hikeä jo aika paljon petivaatteisiin. En ikinä pitäisi kuukauden putkeen samoja!
Vierailija kirjoitti:
Urheiluhallilla käydään suihkussa reippaasti ja nopeasti. Kaikenlaiset lufan kanssa hieromisen hoidetaan sitten kotona, että muutkin pääsee pesemään treenihien nopeasti pois ja jatkamaan hommia.
Eikä sitä tarvitse joka suihkukerta edes sen saippuan kanssa lotrata ja pesusienellä hangata, riittää jos saippui jalat ja kainalot ja muuten riittää vesipesu.
Mikä pesukukassa on niin outoa? Senhän voi pestä pyykkikoneessa toisinaan, niin pysyy puhtaana. Sitten kun on kulunut75 niin heittää roskiin. 🙂