Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristityt, miksi sanotte seksin olevan velvollisuus avioliitossa?

Vierailija
06.02.2022 |

Voitteko antaa raamatunkohdan/-kohtia asiasta?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun miehellä on ainakin konstit saada mut kostumaan vaikka lähtökohtaisesti ei panettaiskaan kun hommiin aletaan.

Siis nainenhan voi himoita ja haluta vaikka kuinka, eikä silti kostu kunnolla. esim kohdun ja munasarjojen poiston takia, ja kyllä se liukkari silloin on aivan ihana ja nautinnollinen. Ei se pillu tosiaan tiedä mistä se liukkaus tulee, eikä kalukaan.

Nää on kumminkin marginaaliryhmä. Jos pillu ei kostu ja jos pillu ei kiihoitu ja laajene vastaanottamaan kalua, ei luikkarista ole mitään apua. Väkisin naiminen tuntuu pahalta ja saattaa tuntua myös kivuliaalta.

Liukkarista on apua vain kiihoittuneessa pillussa.

Kai minä naisen tiedän mitä mun pillussa tuntuu, ja munmies mitä sen kalussa! Tuntuu helvatan hyvälle! Ja miksi sanot marginaaliryhmäksi, entä sitten?  Aivan upeeta seksiä on kyllä ja mun pillu on todellakin kiihottunut äärimmilleen. Alkuun ei vain kostu.

Ajatteletkos kentie myös niin, että jos ei kalua nouse, niin sitten ei saa syödä lääkkeitäkään, tai ei muuten saa kiihottaa nousuun. Kaikenmaailma kummia ajatuksia!

Et ymmärrä taaskaan lukemaasi.

Miten sinä mies voit muka tietää miten mun pillu reagoi mihinkin. Tai mun miehen kalu. Oletko ihan daiju. Sekä mun mies että minä nautimme, väitä sinä mitä haluat. Enkä taatusti ole suomen ainut nainen, jolla leikattu kohtu ja munasarjat! Miten kehtaat edes. Ymmärrä sinä edes lukemasi.

Vierailija
42/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korintin aikaan yhteiskunnassa oli valloillaan myös oppisuuntia joissa hengellisyys/henkisyys ja ruumiillisuus nähtiin toisistaan erillisinä asioina. Henkisyyttä pidettiin hyvänä ja ruumiillisuutta toissijaisena. Näinollen on tulkittu että korintin seurakunnassa jotkin aviossa olleet henkilöt on ehkä pitäneet hengellisyyttä ainoastaan tärkeänä ja alkaneet väheksymään/kieltämään ruumiillista puoltaan sillä seurauksella että seksi avioliitoissa on loppunut. Niin Paavali ohjeisti että ihmiset eivät pidättäytyisi ruumiillisesta puolestaan (sisältäen seksin) ihannoidessaan henkisyyttä. Parempi ohjenuora onkin "rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Tämä sisältää sen että ottaa puolison huomioon elämän vaihtelevissa tilanteissa. Tämä koskee niin sitä halukkaampaa kuin vähemmän haluavaa kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni tämä kohta vaatii

miettimään kuinka vaikea sen on olla, jolle

ne luonnolliset halut tulee eikä toinen anna !

Eli kun panettaa niin vietävästi !

Sitä kun vielä useinkin siinä sitten yllättäen

ilmestyy toinenki, joka on vastakkaista

sukupuolta ja on samassa tilanteessa. Jos

on vielä vähänkin avomielinen niin juttu

kiertää ja varmasti ilmestyy ! Naisetkin kertoo

toisilleen makeana uutisena, että tuo mies

kertoi ettei ole saanut tms.

Ainakin itselleni on näin käynyt. Toistaiseksi

olen kestänyt . En nyt ollenkaan kehu kun

mistä tässä itsestään kukin tietää

Vierailija
44/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap. hyvästä aloitteeesta !

Kiitokset kommenteista !

Minun mielestäni tuota aviovelvoitesääntöä

pitäisi lähteä purkamaan tuon 1kor7 jakeesta5

”ettei saatana teitä kiusaisi ” kohdasta

Sitten pitää kysyä : Mihin se saatana sitten

kiusaa aviopuolisoita seksuaalisesti ?”

Nimittäin sitä kiusausta vastaan taistelemisensi

tuo Ap.n kyselemä aviovelvoite annettiin.

Eikö saatana kiusaa aviopuolisoita juuri

eroamaan toisistaan !

Eikö se kiusaa juuri uskottomuuteen,

huorintekoihin jen. Saatana vihaa avioliittoja

miehen ja naisen välillä.

Ja eikö juuri yliolkainen toisen hylkääminen

aviovuoteessa auta vihollisen pyrkimyksiä

Näinollen tuo sana liittyy ihan saumattomasti

Hengelliseen sodankäyntiin vihollista vastaan

1Pietari 5:8. saatana käy. ympäri kuin kiljuva

jalopeura etsien kenet se vois niellä !

Eli kun aviopuoliso tuossa tilanteessa menettelee aviovelvoitteen mukaan, hän

vastustaa vihollista, eikä vain ole alistumassa

puolison pyrkimyksille !

Vierailija
45/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei esim mulla ole mitään pakkoa saada yhdyntää, mutta orgasmeja on saatava.

Ja onhan liukkarit keksittym käy ihan molemmlle. Eilen tyydytin mieheni käsihoidolla liukkarilla, iahn tuo kilju riemusta.

Ei tarvii olla niin kaavoihin kangistunut.

Miehet haluaa uskotella, ettänaiselle vainse yhdyntä olis pakollinen, uskon, ettei näinole suurelle osalle ollenkaan, sillä niin pieni osa saa yhdynnässä. Loogista.

No itselleni naisena on kyllä pakko saada sekä yhdyntää että orgasmeja. Ei kukaan minua ole siihen aivopessyt. Kehoni vaatii yhdyntää. Ei yhdyntä kyllä liukkarin avulla tunnu miltään. Ei sit naisen koloa ole tarkoitus liukkarin avulla rassata.

Höpö höpö- ei se pillu tiedä millä se likkaaki saatu. Puhu vaan omasta puolestasi.

Mun seksielämä on ihan loistavaa ja luistavaa, tykkään toki yhdynnästäkin, mutta voisin elää ilmankin, omalta kannaltani, mutta koska mieheni haluaa niin ok sitten.

Taas tätä miehen imartelua. Useimmat naiset viis välittää jyystöstä.

Tottakai pimppa vaatii kalua sisäänsä. Itsellä untuu aivan fyysisenä pakottavana tarpeena saada miehen elin sisään.

Vierailija
46/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun miehellä on ainakin konstit saada mut kostumaan vaikka lähtökohtaisesti ei panettaiskaan kun hommiin aletaan.

Siis nainenhan voi himoita ja haluta vaikka kuinka, eikä silti kostu kunnolla. esim kohdun ja munasarjojen poiston takia, ja kyllä se liukkari silloin on aivan ihana ja nautinnollinen. Ei se pillu tosiaan tiedä mistä se liukkaus tulee, eikä kalukaan.

Liukkari tuntuu aivan erilaiselta kuin kehon oma lima. Kyllä minä ainakin tunnen selvän eron. Liukkari ei tunnu hyvältä ja ilman klitoriksen erektiota yhdyntä ei tunnu hyvältä.

Vierailija
47/51 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää taukoo kun vain yht. Päätöksestä, toisen kiusaamista, siispä parempi naida kuin palaa sanoi pappi

Vierailija
48/51 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kyllästyy nopeammin kirjoitti:

Miksi pitää taukoo kun vain yht. Päätöksestä, toisen kiusaamista, siispä parempi naida kuin palaa sanoi pappi

Eli mies saa erektion aina kun vaimo haluaa?

Vierailija
49/51 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin rakastellaan yhteisestä ilosta ja rakkaudesta. Ihan joka reikään.

Vierailija
50/51 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen kyllästyy nopeammin kirjoitti:

Eli mies saa erektion aina kun vaimo haluaa?[/

—————-

Saa,saa ! Ja jos ei mies saa, niin jälki-istuntoon

ja kielikouluun opiskelemaan Sittenpä oppii

eteen ottamaan.

Vierailija
51/51 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kilpailla muslimeja vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan