Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman kondomia irtosuhteessa?

Vierailija
06.02.2022 |

Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.

Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa?

Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain yksi ehdotti kumia. Tosin hänkin lopuksi halusi ilman.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin suoraan toisen tautihistorian. Ei ole kuulkaa enää mikään tabu, vaan ennemmin saat rispektiä kun uskallat ottaa puheeksi ennen tapaamista. Molempia osapuolia se kuitenkin mietityttää.

Vierailija
22/33 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika ihmeissäni, kun viiskymppinen ei osannut, pystynyt käyttämään kondomia. Jäi touhuamatta. Ja ihme vääntöä piti käydä ko. asiasta kuin jonkun keskenkasvusen kanssa. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tämä tuli puheeksi ja yllätyin kyllä kun kaksi työkaveria naista siis sanoi että kummatkin on harrastanut seksiä +15 ihmisen kanssa ja kaikkien kanssa ilman kumia..

Itse olen samanikäinen eli 30 ja harrastanut ilman kumia 2 ihmisen kanssa, toinen on puolisoni ja toinen oli fuckbuddy ja hänkin kävi testeissä eka.

Sä ootkin järkityyppi verrattuna noihin!

Vierailija
24/33 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150+ naista paljaalta. Ja just eile tuli puhas kaikista mitä tutkitaan

Onnea! Olet juuri voittanut Vuoden Idiootti- kategoriassa!

Vierailija
25/33 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, heikentääkö kondomi teillä tuntumaa yhdynnässä? Miehethän valittaa, että ei hyvä.

Vierailija
26/33 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tapailin viime vuonna eka kahta jätkää ei ollut kyllä kumia, ja sit yhtä vaki irti suhdetta puoli vuotta eikä ollut kumia koska mies ei halunnut. En nähnyt muita kuin häntä ja jutuistaan päätellen hänkään ei muita

Vierailija
27/33 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhille kumilla ja rikkaille paljaalla,elarit nääs

Vierailija
28/33 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja aina kumin kanssa irtosuhteissa. Mutta pakko myöntää, että sen muutaman kerran näissä suhteissa, kun nainen on riisunut kumipuvun päältäni, ja siirtänyt imevän suunsa sille paikalle, en ole kyennyt, tai edes tullut mieleeni, keskeyttää naisen puuhia.

Vierailija
29/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin suoraan toisen tautihistorian. Ei ole kuulkaa enää mikään tabu, vaan ennemmin saat rispektiä kun uskallat ottaa puheeksi ennen tapaamista. Molempia osapuolia se kuitenkin mietityttää.

Ja mitä se tautihistorian kysyminen selvittää? Aika harva siinä suoraan myöntää, että on viimeiset puoli vuotta juossut hoidoissa kondylooman takia. Mut just NYT ei oo oireita... Niin varmaan. Ja vaikka tulis suoraan sukupuolitautien polilta ns. terveen papereiden kanssa, ei se mitään tarkoita. Siellähän testataan vain bakteeritaudit (klamydia ja tippuri) ja virustaudeista HIV. Muut virustaudit eli kondylooma ja herpes kun jäävät testaamatta. 

Omaa kokemusta on, kun sain herpeksen ja se on kuulkaa ikuinen riesa. Tartuttanut mies tiesi sairastavansa, mutta ei kertonut. Herpes uusii useita kertoja vuodessa. Aina jännitti uudelle kumppanille kertominen, että miten hän reagoi asiaan. Nyt sinkkuna enkä TODELLAKAAN harrasta seksiä ilman kumia. Olen oppinut läksyni. Mutta se on käsittämätöntä, miten halukkaasti ihmiset ovat panemassa ilman kortonkia. Ventovieraan ihmisen kanssa. Erityisesti jos ihastusta on ilmassa. Ihan kuin se vaikuttaisi jotenkin tautien tarttumiseen! Kyllä sitä taudin voi saada keneltä vain.

Vierailija
30/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aamulla unta että olin sängyssä erään naimisissa olevan naispuolisen tuttuni kanssa. Siinä unessa hän sanoi ettei hänelle ole väliä käytetäänkö kumia ettei hän käytä muidenkaan panojensa kanssa - siis monikossa. Heräsin jo esileikin aikana, että en sitten tiedä olisinko suostunut 🤣.

Kyseinen henkilö ei tietääkseni ole oikeassa elämässä mikään irtosuhteiden harrastaja. Kaikkea se pieni mieli keksii yön aikana.

Vierailija
31/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo kaikki taudit, niin eivät enää välitä. Osa toivoo raskautta.

Vierailija
32/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten voit luottaa, että täysin tuntematon ihminen puhuu sinulle totta?

Vierailija
33/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150+ naista paljaalta. Ja just eile tuli puhas kaikista mitä tutkitaan

Onnea! Olet juuri voittanut Vuoden Idiootti- kategoriassa!

Paljonko riski kasvaa? Kun kuitenki toisten pissavehkeet on toisen suussa. Eikä kukaa tikkariakaan tykkää nuolla paperi päällä. Tosin en tiiä muista mutta kukaa nainen ei ole

antanu kelmua ko pilllua nuolee, enkä nuolis jos pitäs käyttää. Ja hyvin harva vaikka pannessa kortsua vaatii nii suihinotossa sitä käyttää, muutamanhetken niitä makuversiota mutta seki otettu yleesä pois kun maku lähteny

Eikä kumi mikään nono ole, mutta jos yhessä päätetään olla ilman niin ollaan