Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaannuttavaa, kun jotkut pitää verhot auki pimeällä

Vierailija
06.02.2022 |

Minulle tulee kiusaantunut olo siitä, että pimeällä pidetään verhoja auki ja valot päällä. Niin että ulkoa voi nähdä suoraan taloihin/asuntoihin. Siis tulee kiusaantunut olo, kun olen itse vaikka lenkillä ja ihmisillä töröttää verhot auki. Se jotenkin automaattisesti saa huomion kiinnittymään ja sitten tulee se kiusaantunut olo, että ei saa katsoa ja pällistellä toisten asuntoihin. Että voisitteko pitää ne verhonne kiinni pimeällä eikä aiheuttaa toisille kiusaantunutta oloa. Miksi niitä pitää edes pitää auki pimeällä, eihän sieltä sisältä näe ulos kuitenkaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sit katso.

Vierailija
2/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on turhin ongelma sulla, mitä olen vähään aikaan kuullut.

Vierailija
4/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät välitä siitä, että heitä voidaan tarkkailla kotonaan. Toiset taas ovat liian tyhmiä tajutakseen koko asiaa.

Vierailija
5/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sit katso.

No hitto, mihin mä sit katson kun joka puolella näkyy vaan avonaisia ikkunoita valot päällä? Pitää sit varmaan vaan tuijottaa maahan. Tuntuu, että nykyään joka toisella on verhot auki pimeällä. Ei mun mielestä ennen ollut niin yleistä. Haluaisin käveleksiä ulkona rauhassa ja katsella mihin haluan eikä että koko ajan pitäisi vältellä katsomasta ihmisten asuntoihin. Ap

Vierailija
6/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Todellakin elän elämääni niissä puitteissa, kuinka paljon kiusaantumisen tunteita se aiheuttaa jollekin random ohikulkijalle, not.

Jos ihan oikeasti koet asian ongelmaksi, suosittelen yhteyttä johonkin terapeuttiin, koska selkeästi sulla on jotenkin ylikorostunut häveliäisyyden tunne. Ehkäpä olet kokenut lapsuudessasi jotain ylimaallisen noloa tai lapsen mielestä väärää? Kannattaa selvittää trauman alkuperä ja hoitaa pois, elämäsi kuulostaa todella raskaalta.

Vierailija
7/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa. Koska vaikkei katso sinne erityisesti, sivusilmään osuu joku hahmo kaukaa joka ravaa eestaas tai hyppää piiloon, mitä lie tekee. Ei haittaa akvaariot, jos joku haluaa esitellä sisustusta.

Vierailija
8/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita kiikari pois.

Vierailija
9/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat näyttää viihtyisää kotiaan, jotta muut kadehtisivat

Vierailija
10/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sit katso.

No hitto, mihin mä sit katson kun joka puolella näkyy vaan avonaisia ikkunoita valot päällä? Pitää sit varmaan vaan tuijottaa maahan. Tuntuu, että nykyään joka toisella on verhot auki pimeällä. Ei mun mielestä ennen ollut niin yleistä. Haluaisin käveleksiä ulkona rauhassa ja katsella mihin haluan eikä että koko ajan pitäisi vältellä katsomasta ihmisten asuntoihin. Ap

Miksi sitä sitten pitäisi vältellä? Ei kai ne sisustukset niin kauheita ole? Ja katsominen yleiseltä alueelta tai omalta tontiltaan/asunnostaan on ihan sallittua, kunhan ei käytä mitään kiikaria, kameraa tms.

Vierailija
11/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo!

Vierailija
12/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hauskaa. Koska vaikkei katso sinne erityisesti, sivusilmään osuu joku hahmo kaukaa joka ravaa eestaas tai hyppää piiloon, mitä lie tekee. Ei haittaa akvaariot, jos joku haluaa esitellä sisustusta.

Ei se ole akvaario vaan terraario. Akvaario on täytetty vedellä.

Vierailija
13/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa esitellä itseään. Vinksahtanutta! Saavat jotain kiksejä siitä vissiin.

Mut tää oliki provo.

Vierailija
14/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hämmästelen kaikkia niitä, joilla isot ihanat ikkunat ja sitten aina aamusta iltaan kaikki verhot visusti kiinni. Eivät kaipaa päivänvaloa milloinkaan.

Vierailija
15/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa lenkillä mä katson kyllä ihan häpeilemättä. Ei verhoja - saa katsoa.

Vierailija
16/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole akvaario vaan terraario. Akvaario on täytetty vedellä.

Juu hyvä huomio. Toisaalta pitäisikö terraariossa olla liskoja?

Vierailija
17/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto, mihin mä sit katson kun joka puolella näkyy vaan avonaisia ikkunoita valot päällä?

Katso eteesi. Et kai kävele jatkuvasti kohti jonkun ikkunaa.

Vierailija
18/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hämmästelen kaikkia niitä, joilla isot ihanat ikkunat ja sitten aina aamusta iltaan kaikki verhot visusti kiinni. Eivät kaipaa päivänvaloa milloinkaan.

Valo tulee kaihtimien läpi jossain määrin. Ja valoverhojen läpi ainakin. Osalla on tietyn aikaa raollaan tai auki.

Vierailija
19/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö sun tehdä jotain tolle mielenterveydellesi ja kiusaantumisen tunteelle ?

Vierailija
20/43 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tavallaan ymmärrän apta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi