Kiusaannuttavaa, kun jotkut pitää verhot auki pimeällä
Minulle tulee kiusaantunut olo siitä, että pimeällä pidetään verhoja auki ja valot päällä. Niin että ulkoa voi nähdä suoraan taloihin/asuntoihin. Siis tulee kiusaantunut olo, kun olen itse vaikka lenkillä ja ihmisillä töröttää verhot auki. Se jotenkin automaattisesti saa huomion kiinnittymään ja sitten tulee se kiusaantunut olo, että ei saa katsoa ja pällistellä toisten asuntoihin. Että voisitteko pitää ne verhonne kiinni pimeällä eikä aiheuttaa toisille kiusaantunutta oloa. Miksi niitä pitää edes pitää auki pimeällä, eihän sieltä sisältä näe ulos kuitenkaan?
Kommentit (43)
Niin mammat voisi pitää valot kiinni, kun liikkuvat alasti kämpillään pimeään aikaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Todellakin elän elämääni niissä puitteissa, kuinka paljon kiusaantumisen tunteita se aiheuttaa jollekin random ohikulkijalle, not.
Jos ihan oikeasti koet asian ongelmaksi, suosittelen yhteyttä johonkin terapeuttiin, koska selkeästi sulla on jotenkin ylikorostunut häveliäisyyden tunne. Ehkäpä olet kokenut lapsuudessasi jotain ylimaallisen noloa tai lapsen mielestä väärää? Kannattaa selvittää trauman alkuperä ja hoitaa pois, elämäsi kuulostaa todella raskaalta.
Samaa mieltä lääkärin, ei ole tervettä ajatusmaailmaa aloiteen tekijällä.
Minä syön oh ikkunan ääressä alasti sipsiä ja rasvailen tankoa. Mukavia lenkkeilijöitä tuntuu aina kulkevan.