Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa tämä kolea kesäsää! :)

Vierailija
15.06.2015 |

Moni marmattaa mutta minä olen tosi iloinen, että on pidellyt tälläistä n. 13-17 astetta eikä lämpimämpää ole tiedossa ainakaan tässä kuussa. En pidä paahtavasta kuumuudesta, ei ole hyvä tehdä mitään ulkona, silloin on vain mieluummin sisällä ilmalämpöpumpun kanssa :) Nyt on ollut kiva touhuta kaikenlaista, ja bikinikuntoa en saavuttanut, niin hyvä vaan ettei niitä tarvitse ollakkaan käyttämässä :)

Ensi kesänä olen kunnossa, ja vauvakin 3kk on kävelevä kaveri, joten sitten saa mun puolesta ollakkin vaikka vähän lämpimämpää.

Onko muuten kellä kokemusta Lightinthebox verkkokaupasta? 

On niin halvalla kaikkea! et onko toi todellista ja kuinka maksetaan.... tekis mieli tilata jo ensi kesäksi tytölle ja mulle kaikenlaista :P

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääennusteet eivät ulotu vielä kesäkuun loppuun, joten vielä kesäkuun puolellakin voi olla huomattavasti tuota lämpimämpää.

Vierailija
2/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun ennusteet ulottuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:49"]

MInun ennusteet ulottuu...

[/quote]

No sitten ne on pelkkiä mutuennusteita vailla lainkaan tieteellistä perustaa.

Vierailija
4/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:36"]

Moni marmattaa mutta minä olen tosi iloinen, että on pidellyt tälläistä n. 13-17 astetta eikä lämpimämpää ole tiedossa ainakaan tässä kuussa. En pidä paahtavasta kuumuudesta, ei ole hyvä tehdä mitään ulkona, silloin on vain mieluummin sisällä ilmalämpöpumpun kanssa :) Nyt on ollut kiva touhuta kaikenlaista, ja bikinikuntoa en saavuttanut, niin hyvä vaan ettei niitä tarvitse ollakkaan käyttämässä :)

Ensi kesänä olen kunnossa, ja vauvakin 3kk on kävelevä kaveri, joten sitten saa mun puolesta ollakkin vaikka vähän lämpimämpää.

Onko muuten kellä kokemusta Lightinthebox verkkokaupasta? 

On niin halvalla kaikkea! et onko toi todellista ja kuinka maksetaan.... tekis mieli tilata jo ensi kesäksi tytölle ja mulle kaikenlaista :P

[/quote]=D

Vierailija
5/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap vielä juhli ;) viime kesäkuu oli aika samanlainen. Heinäkuun puolessa välissä vasta alkoi viime vuonnakin ne "superhelteet" . :) vielä täällä ehtii tänä kesänä olla monta :" vittu en jaksa tätä kuumuutta ,oispa jo talvi"valitusketjuja.

Vierailija
6/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin +10 kuin +30. Muuttakaa vittu afrikkaan jos raiskaushelteet kiihottaa-

Vierailija
7/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! :D ihanan vilposta!

Vierailija
8/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväntasaajan paikkeilla ollaan ja ihanat 30 astetta juurikin nyt.

Hyi saatana sitä Suomen kylmyyttä, nyt se on kuin pahaa unta vaan.

Täällä on UPEAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän