Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuinen nainen jättää ns. "radiohiljaisuuden" kautta?

Vierailija
15.06.2015 |

Reilun pari kuukautta tapaillut 35+ naista. Luulin että meillä synkkasi, mutta nyt nainen yhtäkkiä lakkasi vastaamasta viesteihin. Luulisi että tuossa iässä naisella olisi pokkaa vastata edes, että kiinnosta enää.

Laitoin jo itse viestit, että kivaa oli, yms. mutta tää tais olla tässä ja toivottavasti löydät miehen, jonka kanssa synkkaa enemmän. Tähänkään ei tullut vastausta.

Ihmetyttää ja ottaa päähän....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen muutama skenaario:

1. Nainen on jo ilmaissut kohteliaasti, ettei näe edellytyksiä jatkoon ("me taidetaan kyllä olla liian erilaiset"), mutta mies ei tartu siihen, eikä ota onkeensa, vaan odottaa, että nainen sanoo törkeästi.

2. Mies on antanut itsestään persoonallisuushäiriöisen ja pelottavan kuvan, nainen liukenee paikalta järkyttyneenä, eikä saa enää sanaa suustaan. Ei näe keskustelun mahdollisuutta.

3. Naisella ei ole oikein ikänsä mukaisia tapoja. Muistuttaa niitä miehiä, jotka jättävät esim. Facebookissa. Eivät ihan kaikki naisetkaan kehity ihmisinä iän karttuessa.

4. Nainen siellä epäröi ja arpoo, on neuvoton. Tai törkeästi pitää varalla.

Vierailija
22/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan mun mielestä ollut kyse kahdesta ekasta optiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on niin monta rautaa tulessa, ettei jaksa kaikille vastata.

Vierailija
24/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:17"]Naisella on niin monta rautaa tulessa, ettei jaksa kaikille vastata.
[/quote]

Voi se näinkin olla. Tinderissä tavattiin. Sen verran oli pakko "stalkata", että kävin katsomassa. Naisen tili oli poistettu.... Varmaan siis löytänyt toisen. Itse tapailen kyllä vain yhtä kerrallaan.

Vierailija
25/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta surullinen fiilis tästä tuli. Mutta onneksi kesää pukkaa ja "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä".