Sain bännit, koska aloitin Bellablogi-keskustelun
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:25"]Mun on pitänyt hyväksyä käyttösäännöt nyt neljä kertaa tällä sivulla... jotain mätää tässä on.
[/quote]
Ei niitä tarvitse hyväksyä.
[/quote]
Miten sen popupin saa sit pois?
[/quote]
Kun kännykällä tuun tänne sivulle ja tulee se hyväksy käyttäjäehdot niin klikkaan vaan näyttöä niin sivu aukeaa
MInulla tulee kännykkään se käyttöehtojen hyväksyminen. Ruksia klikkaamalla se vaan poistuu lukematta edes. Joku uudistus.
valvoja ei nyt vaan sattunut pitämään kyseisestä blogista, eli silloin siitä eivät saa puhua muutkaan. valvoja määrää täällä puheenaiheet.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:36"]valvoja ei nyt vaan sattunut pitämään kyseisestä blogista, eli silloin siitä eivät saa puhua muutkaan. valvoja määrää täällä puheenaiheet.
[/quote]
Vaikka nimi on "aihe vapaa", ei aihetta saa valita vapaasti.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:36"]valvoja ei nyt vaan sattunut pitämään kyseisestä blogista, eli silloin siitä eivät saa puhua muutkaan. valvoja määrää täällä puheenaiheet. [/quote] Vaikka nimi on "aihe vapaa", ei aihetta saa valita vapaasti.
[/quote]
Nyt olet asian ytimessä, todellakin mode sen sanelee mistä täällä kirjoitetaan. Joku ne on palkannut tänne töihin ja halunnut juuri sellaisia työntekijöitä palstan puikkoihin. Tykättiin tai ei, minkäs me sille mahdamme. Voivat mainostaa vaikka omia blogejaan ja lakaista pois kaikki muut. Kirjoittaa omia trolleja ja nostatella niitä ikuisuuksia, mutta hävittää muut. Niin se vaan menee.
Oho. Poistettiinko se ketjukin?
Minä hämmästyksekseni huomasin, että minun viestejäni käytiin järjestelmällisesti poistamassa ketjusta. Ne poistetut viestit eivät koskeneet ketään henkilökohtaisesti, vaan olivat lähinnä yleistä pohdintaa aiheista Facebook-sivujen omistajuus ja Facebookin käyttöehdot jne. Tuntuu käsittämättömältä, että niissä oli muka jotain "loukkaavaa" tai av-palstan sääntöjen vastaista.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:55"]Oho. Poistettiinko se ketjukin?
Minä hämmästyksekseni huomasin, että minun viestejäni käytiin järjestelmällisesti poistamassa ketjusta. Ne poistetut viestit eivät koskeneet ketään henkilökohtaisesti, vaan olivat lähinnä yleistä pohdintaa aiheista Facebook-sivujen omistajuus ja Facebookin käyttöehdot jne. Tuntuu käsittämättömältä, että niissä oli muka jotain "loukkaavaa" tai av-palstan sääntöjen vastaista.
[/quote]
Jeps, kaikki poistuivat tunneissa tai jopa muutamassa kymmenessä minuutissa. Tehokasta toimintaa, sanoisin. AP
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:55"]Oho. Poistettiinko se ketjukin?
[/quote]
Jeps, kaikki poistuivat tunneissa tai jopa muutamassa kymmenessä minuutissa. Tehokasta toimintaa, sanoisin. AP
[/quote]
Ja siis ketjut eivät välttämättä päässeet puusta pitkälle, kun ne jo katosivat. AP
Oispa hyvä, jos poistettuihin ketjuihin tulisi ilmoitus siitä, miksi ne on poistettu.
Joskus ihan selkeästi käydään yhden ihmisen kimppuun, ihan se ja sama mitä kirjoittaa ja missä ketjussa. Vaikka juttelisi lastenkasvatuksesta ja seuraavassa puutarhan kevättöistä, on joku jakamassa vaikka monistettuja alapeukkuja kaikkiin ilman mitään näkyvää syytä. Tai nimittelemässä idiootiksi.
Ei ole vaikea päätellä minne jäljet silloin johtavat.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:24"]Oispa hyvä, jos poistettuihin ketjuihin tulisi ilmoitus siitä, miksi ne on poistettu.
[/quote]
Siellä lukis vaan kaikissa et "rikkoi keskustelupalstan sääntöjä".
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:24"]Joskus ihan selkeästi käydään yhden ihmisen kimppuun, ihan se ja sama mitä kirjoittaa ja missä ketjussa. Vaikka juttelisi lastenkasvatuksesta ja seuraavassa puutarhan kevättöistä, on joku jakamassa vaikka monistettuja alapeukkuja kaikkiin ilman mitään näkyvää syytä. Tai nimittelemässä idiootiksi.
Ei ole vaikea päätellä minne jäljet silloin johtavat.
[/quote]
:( kamalaa miten jollain nousee "valta" hattuun. Portsareissa ja modeissa on jotain samaa pettymyksenkarvasta vallankäyttöä sillä pikkuruisella tontillaan.
Olen joskus testannutkin tuota ja vaihtanut välillä kännykkään ja ihan muuhun IP:hen, niin vainoaminen loppuu. On sitä touhua toisaalta hupaisaakin seurata, alkaa huomata milloin on mikäkin persoona työvuorossa.
Mun on pitänyt hyväksyä käyttösäännöt nyt neljä kertaa tällä sivulla... jotain mätää tässä on.
mä etsin muutamia poistettuja juttuja ja löysin kopioituna hollilla sivustolta. pitäis vissiin alkaa lukemaan sellaisen suodattimen kautta muutenkin
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:03"]mä etsin muutamia poistettuja juttuja ja löysin kopioituna hollilla sivustolta. pitäis vissiin alkaa lukemaan sellaisen suodattimen kautta muutenkin
[/quote]
Ai mistä löytyi? Jaa miksi suodattimen kautta? Peittääkö se ip:n vai..?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:25"]Mun on pitänyt hyväksyä käyttösäännöt nyt neljä kertaa tällä sivulla... jotain mätää tässä on.
[/quote]
Ei niitä tarvitse hyväksyä.
[/quote]
Miten sen popupin saa sit pois?