Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset (yli 175cm)! Pidättekö lyhyemmistä miehistä?

Vierailija
15.06.2015 |

Vai pitkistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tietty luonteesta ja muista piirteistä, mutta mieluiten ei ainakaan alle tuota 175cm. Samanpituinen tai vähän lyhyempi/pidempi ois jees.

180cm

Vierailija
2/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä. Kyllä lyhyemmänkin kanssa panee, mutta en tahdo mitään vakavampaa sellaisen kanssa.
N180cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä, lyhyet ei kiinnosta. Oma mies on 190cm. N175

Vierailija
4/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun luonteesta, en pituudesta. Naama ja pituus yks hailee kunhan mies on kiinnostava persoona.

Vierailija
5/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä joskus oikein nuorena kiinnostunut joskus lyhyemmistäkin miehistä, mutta nämä ovat kuitenkin olleet melko tanakoita tai lihaksikkaita. Lyhyestä ja laihasta miehestä ei ole kokemuksia. Lyhyissä tai lyhyemmissä miehissä on yleensä mukana jonkinlaisia pullistelun oireita tai muita pitemmän naisen läsnäollessa ilmeneviä käytöshäiriöitä, joten pysyn suosiolla loitolla.

Pitkät miehet ovat Pitkiä Miehiä. Kokonsa puolesta siis aika ihania. Ja pitkät naiset myös. Onneksi meitä on moneksi ja kaikkien makuun löytyy ihmisiä.

178 cm

Vierailija
6/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ole mulle mikään kriteeri miesmarkkinoilla.

Eli en seurustelisi ruman miehen kanssa, vaikka hän olisi pitkä, enkä jättäisi seurustelematta lyhyen miehen kanssa, jos hän on hyvännäköinen (plus tietenkin pitää olla miellyttävä luonne, koska se on tärkeintä parisuhteessa).

Olen 177-senttinen ja mieheni on 175 cm pitkä. Ja ihan voin käyttää korkkareita hänen läsnä ollessani :D

Vierailija
7/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178cm ja mieheni 172cm,minkäs teet sattui vaan aikanaan kolahtamaan ja en viitsinyt päätäni sitten enempää vaivata moisella.Olin kyllä sitä ennen uhonut että vähintään 190cm ukon haluan,mut niin se mieli muuttuu ;D

Vierailija
8/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 ja miestäni melkein 10cm pidempi. Alussa häiritsi ja viihdyin parhaiten vaakatasossa hänen kanssaan. Nykyään en välitä, minulla on komea ja älykäs mies jota rakastan kuin hullu puuroa :) pieni pituusrasisti minussa kuoli hänen myötään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme