Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Frederik: Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi

Vierailija
06.02.2022 |

Seiskan tietojen mukaan Frederik keskeytti koomikko Kaisa Pylkkäsen, 48, stand up -keikan törkeällä tavalla. Frederik ilmestyi lavalle keikan aikana, ja nappasi mikrofonin Kaisan kädestä.

- Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi, mies lateli mikrofoniin.

Ja syy tähän ulosantiin on??

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän 99,99% Frederikin saamisista ole kalajuttuja. Aina välillä joku golddigger voi käydä tsekkaamasa pystyykö vanhuksesta hyötymään, mutta ei jaksa kuunnella päivää enempää sössötystä josta ei saa mitään selvää.

Oli sillä 80-luvulla naisia. Ja kaikki ei edes päätyneet lehtiin. Tiedän, kun mun yksi ystäväkin tunnusti seurustelleensa sen kanssa. 

Vierailija
82/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederikin tarinoista voi ottaa vähintään puolet pois, mutta jos niistä voi jotain osviittaa ottaa, niin hän joutui (muistaakseni) yläkouluikäisenä naisopettajansa hyväksikäyttämäksi. Hän kertoi tästä taannoin lehdissä. Tavallaan Frederick toistaa siis tyypillisiä lapsena seksuaalisesti hyväksikäyten ihmisen kuvioita, mutta koska on mies, kykenee brändäämään pakkomielteen ikään kuin positiiviseksi asiaksi.

Miettikää mistä ennen selvittiin vaan vaikenemalla. Nykyään tuo Reetun naisope olisi pedofiili ja istuisi vankilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Reetun läheltä. Se on tosi lyhyt laatikkopää. En ymmärrä miten se saa naisia.

Tosi lyhyt? Netistä löytyy tieto, että on 182cm pitkä. Jos tuo pitää paikkaansa, niin ei ole tosi lyhyt.

Etova mies silti, on se pituus mikä tahansa.

Olen ollut Reetun keikalla ja on pitkähkö, varsinkin ikäisissään miehissä. Onko nykynaisista alle 185 cm mies lyhyt, vaikka itse olisi 150 cm. Lisäksi on hyvin säilynyt 77-vuotiaaksi, kukapa sen ikäisenä ei olisi vähän elähtänyt. Etovuus on eri asia kuin ulkonäkö ja pituus. Reetulla on rooli, jota se esittää, tyyli on pysynyt 50-vuotta samana.

On todellakin rooli. Tunnen erään ihmisen, joka on tuntenut Reetun nuorempana aika hyvinkin. Sanoi että on tosi reilu ja mukava tyyppi, ihan erilainen kuin imagonsa.

Mutta ehkä näin vanhemmiten on alkanut tulla vähän noloja ylilyöntejä, eikä tuo macho-imago oikein muutenkaan sovi enää lähes kasikymppiselle.

Vierailija
84/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Tuohonhan tulisi heittää, että no sitten en missään tapauksessa vahingossakaan laihduta 35kg.

Vierailija
85/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi iskeä sinua, Frederik, vaikka olisit 35 vuotta nuorempi"

Vierailija
86/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletti että koomikko osaa improvisoida.

Vierailija
87/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaksi nobodya kohtasi toisensa.

Frederik on suomen David Hasselhoff. Tuota toista ei kukaan tunne.

Pitäisi tuntea. On ollut käsikirjoittamassa useita suomalaisia sarjoja (mm. Käenpesän ensimmäisen tuotantokauden) ja poliittisia satiireja (kuten Uutisvuotoa ja YleLeaksia) sekä muutenkin vaikuttanut esimerkiksi näytelmäkirjailijaliiton hallituksessa. Enemmän minä hänen uraansa arvostan, jos pitää valita.

Vierailija
88/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuntea. On ollut käsikirjoittamassa useita suomalaisia sarjoja (mm. Käenpesän ensimmäisen tuotantokauden) ja poliittisia satiireja (kuten Uutisvuotoa ja YleLeaksia) sekä muutenkin vaikuttanut esimerkiksi näytelmäkirjailijaliiton hallituksessa. Enemmän minä hänen uraansa arvostan, jos pitää valita.

Ylen kökkösatiirit ei nyt ole kovinkaan loistava meriitti koska noissa on niin leipääntynyttä huumoria etten tiedä mikä porukka tuota pitää hauskana. Muuten en tuon kirjoittajanurasta osaa sanoa mitään. Joku kirjailijaliiton hallitus ei todista muusta kuin suhteista piireihin. 

Frederik voi olla kaikenlaista mutta tuo loi artistinuransa ja suosionsa ihan taidolla nuorempana.

En tiedä miksi noitakin pitäisi väkisin vertailla ja asettaa johonkin järjestykseen kun nuo on selvästikin kaksi eri asiaa. 

Vierailija
89/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyäk, meni ruokahalu kun ajattelin 35kg ylipanoista naista...

M34

Vierailija
90/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen kökkösatiirit ei nyt ole kovinkaan loistava meriitti koska noissa on niin leipääntynyttä huumoria etten tiedä mikä porukka tuota pitää hauskana. Muuten en tuon kirjoittajanurasta osaa sanoa mitään. Joku kirjailijaliiton hallitus ei todista muusta kuin suhteista piireihin. 

Frederik voi olla kaikenlaista mutta tuo loi artistinuransa ja suosionsa ihan taidolla nuorempana.

En tiedä miksi noitakin pitäisi väkisin vertailla ja asettaa johonkin järjestykseen kun nuo on selvästikin kaksi eri asiaa. 

Frederikin ja Pylkkäsen lahjakkuus ovat molemmat makuasioita, kun kyse ei ole objektiivisesti mitattavasta asiasta vaan luovasta alasta. Ja vai ei tulisi vertailla, pfft. No, olen samaa mieltä, siksi vastasinkin tuolle Hasselhoff-kommentoijalle hänen omalla logiikallaan.

Vierailija
91/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetuhan vain ilmaisi että hänelle kelpaa vähän tuhdimpikin täti, 35kg ei meinaan ole tuosta ruhosta kuin hyvin pieni osa.

Vierailija
92/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onnin varmaan kauhea menetys 😅

Vierailija
93/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin tuona naisena huutanut yleisöön, onko kellään pullaa tai suklaata?! Tuokaa äkkiä!!

:DD Frederik on kyllä umpinarsistinen ja vielä sen päälle tyhmä kuin saapas, aivan käsittämättömän koominen äijä! Hitto en voi lopettaa nauramista

Vierailija
94/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tähän olisi. Se sopisi, jos olisit 35 vuotta nuorempi.

Vierailija
95/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reetu puhuu ihan täyttä asiaa.

Jep. On ihan tutkittu tosiasia, että lihavuus voi olla naiselle myös suojakeino pitää ei-toivottu ihailu loitolla. Eihän kukaan todellakaan toivo lähestymisiä Frederikin kaltaisilta äijiltä.

No ikävä kyllä osa Frederikin kaltaisista kelpuuttaa kenet tahansa, jolla on pulssi. En ole ihan varma tarvitaanko pulssiakaan.

Vierailija
96/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Reetun läheltä. Se on tosi lyhyt laatikkopää. En ymmärrä miten se saa naisia.

Tosi lyhyt? Netistä löytyy tieto, että on 182cm pitkä. Jos tuo pitää paikkaansa, niin ei ole tosi lyhyt.

Etova mies silti, on se pituus mikä tahansa.

Se on keino painaa miestä alas. Toinen ja vielä pahempi on "sen" koon haukkuminen.

Vierailija
97/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredi on alfa.

Vierailija
98/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ilkoista Lipsanen on alfempi.

Vierailija
99/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäntaida Reetta haitata. Seuraa löytyy varmasti.

Vierailija
100/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi apua. En ole edes tilannetta todistanut mitään kautta, mutta noin se vaan kasikymppisillä miehillä alka usein viirata. Puhe mistä puute ja sitä rataa... ei pitäisi tuon ikäisiä päästää enää ihmisten ilmoille ilman holhoajaa.