Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frederik: Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi

Vierailija
06.02.2022 |

Seiskan tietojen mukaan Frederik keskeytti koomikko Kaisa Pylkkäsen, 48, stand up -keikan törkeällä tavalla. Frederik ilmestyi lavalle keikan aikana, ja nappasi mikrofonin Kaisan kädestä.

- Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi, mies lateli mikrofoniin.

Ja syy tähän ulosantiin on??

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Reetun läheltä. Se on tosi lyhyt laatikkopää. En ymmärrä miten se saa naisia.

Eihän se saakkaan.

Saahan se, kuten kaikki julkkikset, mutta en tiedä, mitä se varsinkaan nykyään, 77-vuotiaana niillä tekee.

Vierailija
42/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Pylkkäsellähän on läski mies Riku Suokas. Tuskin he kauheesti nipottaa liikakiloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehillä on muuten varmaan kova paikka vanheta, kun ei saakaan enää naisia.

Vierailija
44/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa Freddylle kelpaavan 50v paisti vaikka olisikin hoikka. Alle 30v kaikki hoidot.

Vierailija
45/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 37 Kg Laihempi .Olisin Anoriitiko Eli Hengenvaarallisesti Liian laiha!

T.NORMAALI PAINOINEN 75kg

Muuten Frederikille Tiedoksi , On Erittäin loukkaavaa haukkua ketään , Eikä Kiinosta

.Miten tuon sanoisi nätisti , niin mitä hänestä on kirjoitettu , että on naisten perään kuolaava ukkeli ja isäni ikä- luokkaa EI kiitos!

Vierailija
46/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 99,99% Frederikin saamisista ole kalajuttuja. Aina välillä joku golddigger voi käydä tsekkaamasa pystyykö vanhuksesta hyötymään, mutta ei jaksa kuunnella päivää enempää sössötystä josta ei saa mitään selvää.

Vierailija
47/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuo melkoinen pullero on.

Jep. Vyötärölihava, mikä on terveydelle haitallista.

Mutta onko Frederikin tehtävä toitottaa sitä. Olisiko se suuri kunnia, jos Reetu yrittäisi iskeä? Kai se joillekin olisi, mutta yleensä.

Vierailija
48/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaksi nobodya kohtasi toisensa.

Samaa mieltä 100%

Vierailija
49/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän läppää heittävä läski nainen on koominen vaikkei sanois mitään.

Kuin myös läppää heittävä läski mies (Sami Hedberg)

Vierailija
50/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ukosta on vaikea kertoa milloin dementoituu, kun jutut on olleet yhtä sekavia koko ajan. Luulen, ettei hänellä edes ehkä johdu viinasta tm, vaan hän vain yksinkertaisesti on tyhmä?

Joskus tuli Ylen arkistosta aamuyöllä vanhoja laulajien haastatteluja. Nuorella Frederikillä ei ollut sen kummempaa sanottavaa, kunhan jotain höpötti. Ei yhtään fiksua ajatusta. Juha Vainiollakin oli selkeämmät tarinat, vaikka hän taas vaikutti olevan kännissä kuin käki, mutta asialinjalla pysyttiin. (Ennen vanhaan ei kai ollut niin tarkkaa vaikka haastatteli humalaista. Varmaan moni taiteilijahaastattelu olisi muuten jäänyt tekemättäkin.)

Itselläni on aina ollut vaikeuksia saada selvää Frederikin sopotuksesta. Sellaista nykivää ja liian nopeaa sokellusta, josta en ikinä ole tainnut löytää mitään punaista lankaa. Paitsi himon naisiin. Toisaalta, niinhän sanonta sanoo: siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
51/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu on kuvottava tautipesäke ja aivan saatanan ruma.

No ei tuo ikäisekseen mikään hirveen ruma ole. Ja hyvässä kunnossa vielä. kuinka moni tuon ikäinen vetelee vielä pitkiä tennismatseja.

Vierailija
52/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Reetun läheltä. Se on tosi lyhyt laatikkopää. En ymmärrä miten se saa naisia.

Tosi lyhyt? Netistä löytyy tieto, että on 182cm pitkä. Jos tuo pitää paikkaansa, niin ei ole tosi lyhyt.

Etova mies silti, on se pituus mikä tahansa.

Olen ollut Reetun keikalla ja on pitkähkö, varsinkin ikäisissään miehissä. Onko nykynaisista alle 185 cm mies lyhyt, vaikka itse olisi 150 cm. Lisäksi on hyvin säilynyt 77-vuotiaaksi, kukapa sen ikäisenä ei olisi vähän elähtänyt. Etovuus on eri asia kuin ulkonäkö ja pituus. Reetulla on rooli, jota se esittää, tyyli on pysynyt 50-vuotta samana.

Vierailija
53/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meni yhtäkkiä motivaatio laihduttaa.

Vierailija
54/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono koomikko jos ei tarttunut tuohon herkulliseen tilanteeseen vaan jäi sanattomaksi.

Vierailija
55/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se eukko vastasi sille?

Vierailija
56/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederikin tarinoista voi ottaa vähintään puolet pois, mutta jos niistä voi jotain osviittaa ottaa, niin hän joutui (muistaakseni) yläkouluikäisenä naisopettajansa hyväksikäyttämäksi. Hän kertoi tästä taannoin lehdissä. Tavallaan Frederick toistaa siis tyypillisiä lapsena seksuaalisesti hyväksikäyten ihmisen kuvioita, mutta koska on mies, kykenee brändäämään pakkomielteen ikään kuin positiiviseksi asiaksi.

Vierailija
57/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se paksu tätsy kuntouttavan työtoiminnan tätsy? Se tätsy josta ei saa täällä puhua?

Vierailija
58/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu ei ole tunnetusti penaalin terävin kynä

Vierailija
59/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomikko olis voinut vastata Reetulle ettei 'hyvännäköisen miehen tarvitse yrittää iskeä ketään vaan joutuu rumempia pois potkimaan'. Tämä naiskoomikko stand up koomikkohan pilkkaa itse itseään usein esityksissään lavalla. Itseironisesti roisisti puhuu läskeistään ja naisten vaivoistaan todella ala tyyliseen sävyyn. Ihme, että Fredrik edes vaivautui lavalle kommentoimaan.

Vierailija
60/120 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vastannut, että yrittäisin iskeä Reetua jos hän olisi 35 vuotta nuorempi.

Mies on käytännössä iätön. Reetu toimi oikein:D Ei miehet halua pläskiä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän