Frederik: Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi
Seiskan tietojen mukaan Frederik keskeytti koomikko Kaisa Pylkkäsen, 48, stand up -keikan törkeällä tavalla. Frederik ilmestyi lavalle keikan aikana, ja nappasi mikrofonin Kaisan kädestä.
- Yrittäisin iskeä sua, jos olisit 35 kiloa laihempi, mies lateli mikrofoniin.
Ja syy tähän ulosantiin on??
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaksi nobodya kohtasi toisensa.
Samaa mieltä 100%
Missä kohdassa piti nauraa?
Antakaa vanhan miehen elää täysillä vielä muutama vuosi. Hautausmaan portit odottaa jo vanhaa miestä. Vaikka miehet olis mielestään iättömiä niin eivät kuolemattomia.
Reetu ei ole niin tyhmä, mitä moni kuvittelee. Oli nuorena Stump lehden toimittaja. Lisäksi tunnettu sijoitus harrastuksestaan, seuraa pörssikursseja päivittäin.
Olisin todennut, että Luojan kiitos näistä kiloista.
Kylläpäs nyt ollaan loukkaantuneita, vaikka päivät pitkät haukutaan itsestään liikoja luulevia läskejä setämiehiä.
Tuntuuko se haukkuminen omalta kohdalta mojovalta?
Tuonhan voi tulkita myös kohteliaisuutena. Olet kaunis ja kelpaat jos laihdutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vastannut, että yrittäisin iskeä Reetua jos hän olisi 35 vuotta nuorempi.
Mies on käytännössä iätön. Reetu toimi oikein:D Ei miehet halua pläskiä naista.
Millä tavalla hän mielestäsi toimi oikein?
Vierailija kirjoitti:
Tuonhan voi tulkita myös kohteliaisuutena. Olet kaunis ja kelpaat jos laihdutat.
Tuosta ei saa kohteliaisuutta vaikka miten päin kommenttia kääntelisi ja vääntelisi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaksi nobodya kohtasi toisensa.
Onko se Frederikki joku tubettaja niinku nämä pinkkupanskut?
Frederiksitähän ilmestyi muistelmat joku aika sitten. Lehdissä haastateltiin muistelmissa mainittuja henkilöitä ja jokainen sanoi, että Reetu muistaa väärin. Kyllä nauratti lukea noita kommentteja.
Reetulle kelpaa 50 vuotias hoikka nainen, mutta Dannylle kelpaa vain alle 25v hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin tuona naisena huutanut yleisöön, onko kellään pullaa tai suklaata?! Tuokaa äkkiä!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tämä Pylkkänen on julkisesti tunnustautunut feministiksi, joten siinä kohtasi sopivasti sovinistin.
Lihavuus ja etenkin vyotärölihavuus ei ole vain ulkonäköhaitta vaan terveydelle haitallinen tulehdustila. Reetun kommentti oli asiaton, vaikka kuinka oikeassa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Reetu puhuu ihan täyttä asiaa.
Jep. On ihan tutkittu tosiasia, että lihavuus voi olla naiselle myös suojakeino pitää ei-toivottu ihailu loitolla. Eihän kukaan todellakaan toivo lähestymisiä Frederikin kaltaisilta äijiltä.
Minusta on ihan ok huomauttaa joissain yhteyksissä toisen ylipainosta koska kaikki eivät välttämättä tajua itse olevansa oikeasti niin lihavia, toiset näkee sen lihomisen paremmin, itse sokaistuu sille. Mutta tämä on kyllä törkeää, nolata nyt toinen yleisön edessä ja kun itse kommentoijakin on ihan hirveän näköinen ja jo ihan arkkukamaa. N38
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt ollaan loukkaantuneita, vaikka päivät pitkät haukutaan itsestään liikoja luulevia läskejä setämiehiä.
Tuntuuko se haukkuminen omalta kohdalta mojovalta?
Itsestään liikaa luulevaa setämiestähän tässäkin haukutaan. Luuleeko että olisi jotain tsänssejä ollut kyseiseen naiseen, oli se nainen minkä kokoinen tahansa :D Reetu on valtakunnan virallinen limanuljaska
Huumoria se on huono huumorikin!
Ja kun lausuja na vanha Reetu, niin siitähän se huumori syntyy!
Ulkomuodosta päätellen on tainnut huutaa aika useinkin.