Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoppoputki.

Vierailija
15.06.2015 |

Okei, nyt on juotu n. kuukausi. Eilen olin selvä, kahden npäivä mitalla. Tänään alkaen n. klo 11:30 on menossa 22. olut samassa tajullisuudessa. Ikinä ennen ei ole käynyt näin. Pitääkö mun huolestua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkihän se pian lähtee tuota menoa.

Vierailija
2/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kausia saattaa tulla joskus. Jos kompensoit tilannetta sitten olemalla taas muutaman kuukauden kuivilla niin en näkisi asiaa minään suurena ongelmana.

Vierailija
4/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 03:42"]

Miksi juot?

[/quote]

En edes tiedä enää. Olen koukussa jo. Kaikki alkoi masennuksesta, mutta pääsin muutama vuosi sitten hoitoon. Pari viime vuotta on mennyt ihan hyvin. Nyt sitten tuli potkut töistä ja tämä putki alkoi. En vaan yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään muuta kuin ryypätä ja istua koneella. Äiti pisti jo välit poikki. En ole nähnyt ketään ystävää (ihan kuin niitä olisi) tai sukulaista tämän kuukauden aikana ja aika monta kertaa olen jo vakavasti harkinnut itsemurhaa. Ikää on 24v. Jes. Se tästä tekeekin niin vaikeaa, olen siinä iässä, missä pitäisi oikeasti just alkaa tehdä sitä mitä rakastaa. Mulla ei ole koulutusta, ei mitään. Vittuakos tässä siis.