Mä en tajua noita Häät sulhasen tapaan morsiami
Miksi ne lähtee tuohon mukaan jos ei mikää kelpaa. Nytkin Livillä morsian alkoi itkeä miten vihaan pukua ja ei välitä mitä sulhanen on mieltä...piti sitten valita uusi.
Onhan se hääpuku tärkeä mutta silti. Miten sulhanen voi ajatuksia lukea. Kuitenkin on tiennyt ohjelmaan lähtiessä miten voi käydä
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:03"]Eiköhän ohjelman tarkoituskin ole saada pientä draamaa...
[/quote]
Onhan ne yleensä kuitenkin pitäneet sen sulhasen valitseman puvun?
Minäkään en ymmärrä miksi ovat lähteneet mukaan. Oli se ensimmäinen puku ihan hirveä. Sulhasella vähän jännä budjetti kun kampaaja ja meikkaajakin peruttiin. Kyllä itkettäisi minuakin, mutta itse on mukaan suostunut.
Noniin ja tässä ainakin sulhanen käytti rahaa ja harkitsi pitkään. Eli ajatteli morsianta, mutta eihän siitä voi olla kiitollinen.
Sitten morsiamen sisko tuli auttamaan valinnassa ja saatii just oikeanlainen mekko.. Eikö tuo ollut huijaamista
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:05"]Minäkään en ymmärrä miksi ovat lähteneet mukaan. Oli se ensimmäinen puku ihan hirveä. Sulhasella vähän jännä budjetti kun kampaaja ja meikkaajakin peruttiin. Kyllä itkettäisi minuakin, mutta itse on mukaan suostunut.
[/quote]
No jos mulle olisi sulhanen noin ajatuksella valinnut mekon niin olisin sen pitänyt. Onhan nuo molempien häät.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:05"]Minäkään en ymmärrä miksi ovat lähteneet mukaan. Oli se ensimmäinen puku ihan hirveä. Sulhasella vähän jännä budjetti kun kampaaja ja meikkaajakin peruttiin. Kyllä itkettäisi minuakin, mutta itse on mukaan suostunut.
[/quote]
No jos mulle olisi sulhanen noin ajatuksella valinnut mekon niin olisin sen pitänyt. Onhan nuo molempien häät.
[/quote]
Molempien on häät mutta mekko on morsiamen. Morsiamen joka on tässä tapauksessa koko ikänsä kuulemma suunnitellut häitä, kuten yhdessä kohtaa sanottiin. Arvostus kuitenkin sulholle yrityksestä, aika vaikeaan hommaan oli joutunut.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:05"]Minäkään en ymmärrä miksi ovat lähteneet mukaan. Oli se ensimmäinen puku ihan hirveä. Sulhasella vähän jännä budjetti kun kampaaja ja meikkaajakin peruttiin. Kyllä itkettäisi minuakin, mutta itse on mukaan suostunut.
[/quote]
[/quote]
Molempien on häät mutta mekko on morsiamen. Morsiamen joka on tässä tapauksessa koko ikänsä kuulemma suunnitellut häitä, kuten yhdessä kohtaa sanottiin. Arvostus kuitenkin sulholle yrityksestä, aika vaikeaan hommaan oli joutunut.
[/quote] Nää on kyllä taatusti niin feikkiä ja kaikki draama etukäteen käsikirjoitettua. Kuka morsian suostuisi tuohon jos on koko ikänsä suunnitellu häitään?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:05"]Minäkään en ymmärrä miksi ovat lähteneet mukaan. Oli se ensimmäinen puku ihan hirveä. Sulhasella vähän jännä budjetti kun kampaaja ja meikkaajakin peruttiin. Kyllä itkettäisi minuakin, mutta itse on mukaan suostunut.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Nää on kyllä taatusti niin feikkiä ja kaikki draama etukäteen käsikirjoitettua. Kuka morsian suostuisi tuohon jos on koko ikänsä suunnitellu häitään?
[/quote]
Sanoppa muuta. :D
Itse ihmettelen sitä, että kun ovat ohjelmaan hekeneet niin kai nyt kannattaisi etukäteen keskustella että millaiset häät on molempien mieleen...kirkko, juhlapaikka jne.